Camping Natuurkampeerterrein De Reidplum

Laatste review

Hier voel je de natuur

Henk de Graaf,
8-10-2017

Hemelsvaart weekend geweest , er stonden 10 tenten met erg fijne mensen .

Heerlijk beschut plekje , Jurjen is een echte gastheer met sportieve inslag.

Geen stroom maar prima schone toiletten en douches.

Fijne avonden bij het kampvuur gehad , heerlijke week en ik kom vast terug.

3 reviews over Camping Natuurkampeerterrein De Reidplum in het Nederlands

Hier voel je de natuur

Henk de Graaf,
8-10-2017

Hemelsvaart weekend geweest , er stonden 10 tenten met erg fijne mensen .

Heerlijk beschut plekje , Jurjen is een echte gastheer met sportieve inslag.

Geen stroom maar prima schone toiletten en douches.

Fijne avonden bij het kampvuur gehad , heerlijke week en ik kom vast terug.

Rustig en natuurlijk

Peter
11-5-2014

Deze natuurcamping ligt aan een heel rustig weggetje op ongeveer 500 meter van Eernewoude. Rondom de camping zijn diverse ooievaarsnesten en de ooievaars vliegen af en aan. Prachtig. Vanaf de camping kan je direct het natuurgebied inlopen. Het sanitair is nieuw en schoon. Op de camping is het mogelijk op bepaalde plaatsen een vuurtje te maken.

Een zeer gastvrije camping met ruime plekken. Sanitair is nieuw.

Ideaal voor groepen (ruimte in boerderij beschikbaar), zeker in combinatie met outdooractiviteiten (o.a. kanovaren, vlottenbouwen e.d.)

Tip: eco catering uit het dorp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein De Reidplum in Eernewoude - Earnewald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein De Reidplum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.