Vakantiepark Bungalowpark It Wiid

• Onderkomen8,4
  • Activiteiten7,9

25 tips over Vakantiepark Bungalowpark It Wiid

Speedy, 10-8-2016
Ga eens eten in Earnewoude aan de overkant met pontje, restaurant Eten en drinken.
Speedy, 10-8-2016
Op de camping kan je ook goed eten bij de eeterij, bood(t)schappen in de supermarkt.
Speedy, 10-8-2016
Let op de receptie zit in de ingang van hoofdgebouw net voor het restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalowpark It Wiid voor je op een rij gezet:

schilder, 28-8-2015
zeer goede locatie voor watersporters
truusdemier, 11-7-2015
huur bij Hollema in Eernewoude de boot of fiets scheelde een hoop geld , en ze brengen het naar je bungalow
halux, 12-4-2015
Het Fries museum in Leeuwarden, het Planetarium en het gemeentehuis beide in Franeker zijn zeer zeker een bezoek waard.

b.a., 18-8-2014
Huur een bootje op het park. Deze kun je aan de aanlegsteiger bij je huisje leggen. Lekker iedere dag varen.
Oscar, 2-7-2014
Neem het pontje naar het dorpje, leuke piratenspeeltuin en je kan lekker eten bij restaurant Wester. Er zijn zwemvestjes, je kan dus makkelijk een bootje huren.
N. verhoeven, 3-6-2014
Vraag bij boeking om volledig gerenoveerd huisje, dus ook met nieuw sanitair. Deze mogelijkheid hoorden wij pas bij het uitchecken. Voor ons helaas geen tweede keer.
Mireille, 10-5-2014
Huur een sloepje bij het park. Ook als je nog nooit gevaren hebt, ze leggen het allemaal duidelijk uit.