Vakantiehuis Klein Humalda

• Onvoldoende: 1 - 5

Wat een mooie plek

Bettie de Ridder
15-7-2017

Een prachtige week gehad met vrienden en familie,iedereen was dik tevreden over de accomodatie, top zwembad en tennis tafel, de keuken was onze plek.Koken op zo'n fornuis voo reen grote groep was een uitdaging maar geslaagd. Ook zeker de afwas was een gezellige bezigheid met veel verhalen dus geen probleem. Wij hebben het heerlijk gehad en allemaal willen ze zeker nog een keer. Wij hebben tuk tuk gereden en een dagje Ameland en daar geffietst het was Top! Ook op de fiiets naar Dokkum is goed te doen evenals een bezoekje aan Moddergat daar gingen we even terug in de tijd kortom genoeg te zien. De eigenaresse is een heel goede gastvrouw en bijzonder vriendelijk. Volgend jaar weer ? B&L

Voor herhaling vatbaar, super locatie.

Marjan Jansen-Bloem
21-6-2017

Wat een prachtige locatie voor een gezinsvakantie zoals wij dat deden: opa, oma, kinderen en kleinkinderen, in het totaal 12 personen. Veel ruimte voor de kinderen (inclusief tafeltennistafel, box en speelgoedbakken) en een fijne ruime woonkeuken voor de volwassenen. Al hebben we daar weinig gezeten omdat we mooi weer hadden en lekker buiten konden zitten op het terras. Een heerlijke plek met uitzicht op de paarden en de speelplek voor de kinderen. De aparte zit/tv ruimte hebben wij amper gebruikt, maar tv kijken is prima te doen. Voldoende spullen om te kunnen koken, eten en drinken. Het zwembad is prima verzorgd,iedereen vermaakte zich daar prima. Nadeel?? Wat ons betreft niet. Oké, een vaatwasser is natuurlijk met zo'n gezelschap fijn maar er waren handjes genoeg. Voor mensen die slecht ter been zijn is het minder geschikt. De eigenaren zijn zeer hartelijk en betrokken. Kortom: het plaatje klopt! Geweldig en zeker niet de laatste keer.

Top! Wat voelen wij ons hier meteen thuis,heerlijk

De Engeltjes
2-11-2016

Geen luxe park, maar véél ruimte, vrijheid, spelen, tafeltenniscompetitie, zwemmen, sauna en ook de paarden! Fijn samen gourmetten rond de grote tafel in de landelijke keuken waar we echt verliefd op zijn geworden. Bedankt weer voor de gastvrijheid van ons allen. Een echte aanrader met opa, oma, kinderen en kleinkinderen.

De inrichting is niet super modern, maar je hoeft daardoor ook niet steeds bovenop de kinderen te zitten, het komt hier wel goed!

Harstikke leuk!

Fam. Schaft
25-10-2016

Super leuke locatie mét eigen zwembad. Het is een bijgebouw van een oude boerderij. Alles is niet hieper modern en strak maar dat is juist de charme. De speelkamer en het zwembad is top voor de kids. En wij hebben genoten van de enorme woonkeuken (beetje jammer alleen dat er geen vaatwasser is:>). Kortom een super locatie met de juiste prijs/kwaliteit verhouding!

nooit meer

baaper
12-10-2016

Ik snap de hoge score van dit verblijf echt niet. Wij zijn met een groep vrienden dit jaar hier een weekend verbleven. Veel ruimte, maar weinig privacy. Mooi zwembad, maar het water was op kraantemperatuur en zat ontzettend veel chloor in. Overal in het pand was het niet bepaald schoon, veel stof en veel muggen in verband met de paardenstal ernaast. Ook het keukengerei was niet schoon, schimmel etc. Wij hebben het hele weekend maar in de keuken gezeten omdat de zitruimte aan hen woonruimte grenst. Voor de rest dateert de inrichting uit de jaren 50. En ik kan nog wel genoeg minpunten vermelden. Het enige positieve aan klein Humalda is de sauna en de ruimte binnen, voor de rest is het echt tegengevallen!

Geweldig

Stephanie
7-8-2015

Klein Humalda was ten eerste goed bereikbaar met het OV (vanaf Groningen), er stopte een bus recht tegenover het huis. De accommodatie was zeer ruim en heeft een zwembad, sauna, recreatieruimte met pingpontafel en een zeer ruime, mooie woonkeuken. In de keuken is een groot kookeiland, lang aanrecht en een grote eettafel aanwezig. We hebben van alles veel gebruik gemaakt. We merkten bijna niks van de regenachtige week, want we vermaakten ons binnen prima. Als we toch even buiten wilden zitten, kon dat op het terras.

Buiten staan paarden en kippen met kuikens in de stal en de wei, dit gaf een leuke sfeer. De boerderij ligt vlak naast Ee, waar niet zoveel te doen is, maar wel een leuk dorpje is om een middagje te verkennen. Binnen een kwartier waren we met de auto in Dokkum, daar is genoeg te beleven. Je kan er ook met de bus komen, maar 's avonds reizen met het OV is wel lastig.

Dit is zeker een aanrader voor een vakantie met vrienden! (stappen in de buurt is mogelijk)

Fijn huis. Fijne mensen.

bredewold
29-12-2014

Wij wilden in de kerstweek de 4 kleintjes van een lekker (behaaglijk) zwembad laten genieten. Dat was hoofdzaak. Dat doel is ruim gehaald! Lekker ruim huis, fijne, gezellige keuken. Geen pietluttig gedoe. Mooie nieuwe (gladde) vloeren in de slaapkamers.

familie weekend met een gouden randje

Tineke de lange
4-9-2013

vanaf 23 augustus tot en met 26 augustus, 2013hebben we met de hele familie ,kinderen en kleinkinderen genoten van deze minivakantie, we voelden ond direct thuis en de sfeer beviel ons allemaal prima, echt een aanrader als je met je kinderen en kleinkinderen iets te vieren hebt. De inrichting was degelijk maar gezellig en je hoefde niet steeds bang te zijn dat er iets stuk ging, het zwembad was echt het einde , de kleinkinderen waren er niet uit te krijgen, samen lekker gekookt en gegeten en afgewassen, spelletjes gespeeld en we hadden prachtig weer, maar ook als het weer minder is, is dit een locatie bij uitstek voor een groepsweekend

kortom eem grootsucces een dikke 9

Tineke de lange

Top weekend met 12 vrouwen!

ed_kerkhoff
23-4-2013

Wij waren er met 12 vrouwen en iedereen was zeer te spreken. De sauna en zwembad waren uiteraard puur luxe, beide van goede afmetingen. Wifi aanwezig (goede ontvangst in woonkamer)

De bedden lagen goed, de kamers zijn goed geisoleerd zodat men kon feesten zonder de anderen te storen. Over de keuken, ja geen afwasmachine maar met zoveel handen, was het toch zo gepiept!

Genoeg pannen, borden en bestek, alles was aanwezig. Gemeld 1 gebroken glas, geen probleem!

Goede ontvangst door de familie, uitleg en prettige gesprek over hun boerderij, de paarden etc. Een goed adres die ik zeker zal doorgeven! Prima voor familieuitje. De zwembad kamer kan op slot, dus ook veilig voor kinderen. De sauna is voorzien van een heuze dompelbad, ook met afdekplaat! echt luxe!

Ja, als men toch een minpuntje wil zoeken : de toegangsweg naar de boerderij is zeer hobbelig en vol met diepe kuilen maar er wordt volgens de eigenaren snel aan gewerkt.

Lekker weekend weg!

Hans Rietveld
9-1-2012

Fantastisch warm en groot binnen zwembad en een lekkere sauna. De woonkeuken heeft ons hart gestolen, daarentegen was de woonkamer niet bijzonder en miste in een breedbeeld tv. De speelkamer was goed overzichtelijk, door de vele ramen was en is het ideaal om de kinderen in de gaten te kunnen houden. De slaapkamers zijn ook goed en krijgen van ons een dikke voldoende. Minpunt is de het feit dat er geen vaatwasser is, aan de andere kant hebben wij deze niet gemist......

Wanneer je niet super veel eisen en luxe hoeft te hebben, is deze vakantiewoning zeer de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klein Humalda in Ee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klein Humalda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Klein Humalda scoort een 8.14 uit 10 op basis van 15 reviews.