Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

11 reviews over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap

• 9Fam Dons13-08-2007

Wij hebben hier 2e week van juli een midweek doorgebracht. Helaas wat minder weer, maar wel droog en zodoende veel buiten kunnen zijn. Op boerderij zwaaide boer Stef de scepter, want zoon met gezin waren een weekje op vakantie. De kinderen van 4 en 7 hebben genoten, Stef zorgde ervoor dat ze overal aan mee mochten helpen zoals: koeien uit de wei halen,helpen met de koeien melken, ritje met de trekker, kalfjes voeren, lammetjes fles melk geven. 's Ochtends eieren rapen, de geitjes aaien, met skelters over het terrein crossen etc. Af en toe een verloren konijn in het hok terugzetten, kortom het was voor herhaling vatbaar.Ook de boerin niet vergeten als gastvrouw: de pizza's smaakten heerlijk uit de ouderwetse broodbakoven!

Familie

1 tip over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap

• Pim Böinck, 22-07-2013

15 Meter achter onze tent begon de wei waar je via een poortje in komt. Aan het einde van deze wei (met soms koeien en dan weer schapen) ligt een kanaaltje waar geregeld zeilboten en plezier jachten doorheen varen. (Ver genoeg om ze niet te horen en dichtbij genoeg om er naartoe te lopen). Ik heb vanaf de steiger die aan de wei ligt met mijn zoontje an 5 een lift genomen naar Echternerbrug. (500m). Een onvergetelijke ervaring. Terug is binnen 15 min te lopen of wie weet krijg je een lift terug

1 vraag over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap

• Remko, 08-12-2010

Slootjes op terrein

Na het lezen van alle positieve verhalen gaan we in de zomer van 2011 op vakantie naar Hoeve Waterschap. We hebben gehoord dat op het terrein meerdere slootjes aanwezig zijn. Onze dochter van dan 3 jaar oud luistert prima, maar het zou ons gerust stellen als we een accomodatie hebben die wat verder ligt van het water.

Kan iemand hier ons mee helpen?

Alvast bedankt

Vakantiehuis info