Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap

Meer vakantiehuisinfo

11 reviews over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap

• 10manou16-07-2013

suuuuuuupper toffe plek

het is echt een super toffe omgeving aan het water het dorpje in de buurt is ook echt super gezellig het is er gewoon heel erg leuk

Anders

1 tip over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap

• Pim Böinck, 22-07-2013

15 Meter achter onze tent begon de wei waar je via een poortje in komt. Aan het einde van deze wei (met soms koeien en dan weer schapen) ligt een kanaaltje waar geregeld zeilboten en plezier jachten doorheen varen. (Ver genoeg om ze niet te horen en dichtbij genoeg om er naartoe te lopen). Ik heb vanaf de steiger die aan de wei ligt met mijn zoontje an 5 een lift genomen naar Echternerbrug. (500m). Een onvergetelijke ervaring. Terug is binnen 15 min te lopen of wie weet krijg je een lift terug

1 vraag over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap

• Remko, 08-12-2010

Slootjes op terrein

Na het lezen van alle positieve verhalen gaan we in de zomer van 2011 op vakantie naar Hoeve Waterschap. We hebben gehoord dat op het terrein meerdere slootjes aanwezig zijn. Onze dochter van dan 3 jaar oud luistert prima, maar het zou ons gerust stellen als we een accomodatie hebben die wat verder ligt van het water.

Kan iemand hier ons mee helpen?

Alvast bedankt

Vakantiehuis info