Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap

11 reviews over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap

• 2018
    8Fam. Achterberg30-09-2018

Heel kneuterig

Heel gastvrij, ruim opgezet en erg knus! Gezellige [email protected] je mag overal komen en spelen. Erg leuk voor kinderen tot 12 jaar. Veel te spelen. Heerlijke pizza's gebakken in de pizzaovens. Heerlijk vers brood te bestellen. Zelfs op zondag! Evht genoten!

Gereisd met vrienden in september 2018

• Oude reviews

9Boog0106-08-2014

Ultime Beter Boeren Bed plek

Beter Boeren Bed in Echterenbrug is een absolute aanrader. Christa en Gert vinden, naast hun werkzaamheden op de boerderij, voldoende tijd om een praatje te maken en informatie te geven. De plek is ideaal met koeien, kalveren, vrij los lopende konijnen, zelf eieren rapen in de ochtend en door het weiland lopen naar het kanaal om te zwemmen of te kanoën. De Hot Tub is luxe aanrader evenals de trek met Stef. Zelf de kachel opstoken voor warmte of koken is in het begin een uitdaging maar wordt snel routine. De omgeving biedt veel voor wandelen, fietsen, zeilen en genieten. Durf je het ook aan?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

1 tip over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap

• Pim Böinck, 22-07-2013

15 Meter achter onze tent begon de wei waar je via een poortje in komt. Aan het einde van deze wei (met soms koeien en dan weer schapen) ligt een kanaaltje waar geregeld zeilboten en plezier jachten doorheen varen. (Ver genoeg om ze niet te horen en dichtbij genoeg om er naartoe te lopen). Ik heb vanaf de steiger die aan de wei ligt met mijn zoontje an 5 een lift genomen naar Echternerbrug. (500m). Een onvergetelijke ervaring. Terug is binnen 15 min te lopen of wie weet krijg je een lift terug

1 vraag over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap

• Remko, 08-12-2010

Slootjes op terrein

Na het lezen van alle positieve verhalen gaan we in de zomer van 2011 op vakantie naar Hoeve Waterschap. We hebben gehoord dat op het terrein meerdere slootjes aanwezig zijn. Onze dochter van dan 3 jaar oud luistert prima, maar het zou ons gerust stellen als we een accomodatie hebben die wat verder ligt van het water.

Kan iemand hier ons mee helpen?

Alvast bedankt

Vakantiehuis info