Vakantiehuis
8,3

1 review over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap in het Nederlands

Heel kneuterig

Fam. Achterberg
30-9-2018

Heel gastvrij, ruim opgezet en erg knus! Gezellige [email protected] je mag overal komen en spelen. Erg leuk voor kinderen tot 12 jaar. Veel te spelen. Heerlijke pizza's gebakken in de pizzaovens. Heerlijk vers brood te bestellen. Zelfs op zondag! Evht genoten!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap in Echtenerbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap