Vakantiehuis
8,3

1 review over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap in het Nederlands

2007

Wij hebben hier 2e week van juli een midweek doorgebracht

Fam Dons
13-8-2007

Wij hebben hier 2e week van juli een midweek doorgebracht. Helaas wat minder weer, maar wel droog en zodoende veel buiten kunnen zijn. Op boerderij zwaaide boer Stef de scepter, want zoon met gezin waren een weekje op vakantie. De kinderen van 4 en 7 hebben genoten, Stef zorgde ervoor dat ze overal aan mee mochten helpen zoals: koeien uit de wei halen,helpen met de koeien melken, ritje met de trekker, kalfjes voeren, lammetjes fles melk geven. 's Ochtends eieren rapen, de geitjes aaien, met skelters over het terrein crossen etc. Af en toe een verloren konijn in het hok terugzetten, kortom het was voor herhaling vatbaar.Ook de boerin niet vergeten als gastvrouw: de pizza's smaakten heerlijk uit de ouderwetse broodbakoven!

Gereisd Familie in augustus 2007

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap in Echtenerbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap