Vakantiehuis
8,3

11 reviews over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap in het Nederlands

Heel kneuterig

Fam. Achterberg
30-9-2018

Heel gastvrij, ruim opgezet en erg knus! Gezellige [email protected] je mag overal komen en spelen. Erg leuk voor kinderen tot 12 jaar. Veel te spelen. Heerlijke pizza's gebakken in de pizzaovens. Heerlijk vers brood te bestellen. Zelfs op zondag! Evht genoten!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Ultime Beter Boeren Bed plek

Boog01
6-8-2014

Beter Boeren Bed in Echterenbrug is een absolute aanrader. Christa en Gert vinden, naast hun werkzaamheden op de boerderij, voldoende tijd om een praatje te maken en informatie te geven. De plek is ideaal met koeien, kalveren, vrij los lopende konijnen, zelf eieren rapen in de ochtend en door het weiland lopen naar het kanaal om te zwemmen of te kanoën. De Hot Tub is luxe aanrader evenals de trek met Stef. Zelf de kachel opstoken voor warmte of koken is in het begin een uitdaging maar wordt snel routine. De omgeving biedt veel voor wandelen, fietsen, zeilen en genieten. Durf je het ook aan?

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

In een woord geweldig!

Pim Böinck
22-7-2013

Deze vakantie boerderij is echt geweldig in alle opzichten. De boer en boerin staan 24/7 klaar en hebben altijd tijd voor je. De boerderij is erg prettig van omvang. Zeg maar, 'te overzien maar groot geoeg om een serieus boerenbedrijf te zijn'. Achter de boerderij uit 1850 is een flink stuk van het erf ingericht met een weitje met geitjes, er struinen her en der heel gemoedelijk wat konijnen rond, een groot hok met cavia's en nog meer diertjes. Kinderen rapen zelf zo nu en dan een eitje en als je geluk hebt gaat de pizza oven een keer aan om gezamenlijk met alle gasten van een echte steenoverpizza te genieten. De tent waarin we sliepen is echt aardappeleters stijl. Verlichting met olielampen en kaarsen en kokken op een houtkachel. Alles echt oud maar net wel de gemakken erbij die het leuk maken (eigen wc en stromen koud water). En dan het uitzicht. Over een wei van min. 250m. Van oost naar west zagen we de zon opkomen en ondergaan. Hier komen we zeker terug! Bedankt Gert en Christa !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

suuuuuuupper toffe plek

manou
16-7-2013

het is echt een super toffe omgeving aan het water het dorpje in de buurt is ook echt super gezellig het is er gewoon heel erg leuk

Gereisd Anders in januari 2013

Prima verblijf op boerderij

Maaike
13-8-2012

Prima verblijf op de boerderij. Knappe tent, goede bedden en mooie ligging. Niets moet, alles mag. Koeien melken, lammetjes aaien, skelter rijden, slootje springen, met de trekker meerijden, paard borstelen/rijden etc. Wij hadden een hot tub gehuurd wat erg in de smaak viel, ook bij de overige kinderen trouwens. Pannenkoeken gebakken en boerensoep gemaakt op het buitenvuur(te bestellen). Ook het pizza bakken was erg leuk. Voor boer Gert en zijn vrouw Christa was niets te gek.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wederom genoten van het Betere Boerenbed

Hey
7-8-2012

Weer een aantal dagen doorgebracht in een van de mooie safaritenten van het Betere Boerenbed. Dit keer in Friesland. Het terrein ziet er mooi uit, veel faciliteiten voor de kinderen: skelters, speeltuin, kinderboerderij, slootje springen, schapen knuffelen. Het uitzicht op de weilanden en de vaart was schitterend.

Zelf vonden we de slootjes iets te gevaarlijk voor de kinderen, als je erin gleed dan werd je vastgezogen in de modder. Dus, ja, we komen ongetwijfeld weer terug bij Boerenbed, maar dan wel op een andere boerderij vanwege het vele water.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

prachtige kindvriendelijke plek

jo cuypers
7-7-2011

We kwamen hier terecht en vonden de gezellige tenten heel erg leuk en comfortabel; je hebt er kookgelegenheid in de tent via de houtkachel, comfortabele bedden en de kids vonden de bedstee met dubbele deurtjes de max (slapen in een kast!)

De boer en boerin zijn heel klant- en kindvriendelijk, ook in regenweer hebben de kinderen zich prima vermaakt in de hooizolder.

De omgeving is prachtig; wandelen, fietsen, op het water, een ritje met de wagen...heel mooi in die groene natuur met vele waterlopen...

Een echte aanrader dus...

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super dagen gehad

Italie liefhebbers
25-10-2009

We hebben heerlijke dagen gehad in het betere boeren bed te Echtenerbrug. Relatief duur natuurlijk voor een verblijf op een boerenbedrijf waarbij je geen eigen douche hebt en je zelf voor de warmte moet zorgen maar het was het waard. Erg goed doordacht concept en zittend in de hottub met een glaasje wijn (of emaille mok met pruttelkoffie) en uitzicht over het prachtige friese landschap waar een boot door het grasland glijdt, waan je je de boer te rijk! Super aardige familie, alles kan en de kinderen zijn nog nooit zo enthousiast geweest over een (herfst)vakantie. 's Ochtends gewekt door de haan of door een koe dat moet kalveren en 's avonds na een door de boer georganiseerde lantaarntocht en chocolademelk en/of beerenburg moe en tevreden in je bedstee... Kortom, op naar Echtenerbrug.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2009

Geweldig met kinderen!

L. Platte
10-8-2009

Topvakantie in Friesland. Naast alle boerderij-activiteiten is er ook veel in de omgeving te doen. Kinderen kunnen zich de gehele dag vermaken met vriendjes, dus loungen voor de ouders bij de tent. Mijn man kreeg niet genoeg van vuurtjes stoken. Pizzabakken erg leuk, lekker en gezellig. Pannekoeken bakken bij eigen tent ook een ervaring op slow cooking gebied. In de zomer wel veel vliegen bij/in de tent, klamboe is een aanrader om mee te nemen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

leef het boerenleven.

c spaans
31-1-2009

Ondanks matig weer, hebben we een super week gehad. De kinderen tussen 4 en 9 jaar hebben de boer lekker geholpen, dieren gevoederd, helpen met melken, op de tractor mee gieren. De boer neemt alle tijd voor de kinderen voor uitleg. Met alle gezinnen zelf pizza bakken is ook gezellig. kortom super!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2008

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap in Echtenerbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Hoeve Waterschap