Tijdelijk €25 aanbetaling

8.4FantastischScore uit 48 reviews
  • 9.1Staat v/h sanitair
  • 9.4Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

48 Reviews over Recreatiecentrum It Krúswetter

• 10Han Sligt12-08-2022

Fantastische camping, mooie plaatsen, bijzonder aardige campingbeheerders en lekker eten en drinken op het terras aan het water. een aanrader voor kampeerders die de rust en het weidse Friesland willen ontdekken. Mooie fietspaden en de mogelijkheid om een bootje te huren.

• 10Klaas12-05-2022

Ook weer geboekt voor de zomer!

Goede camping! Nette faciliteiten, vriendelijk echtpaar, eerlijke hardwerkende mensen. Helaas is dat voor sommigen hieronder toch nog niet genoeg, aan het weer kan niemand wat doen. Wij hadden die dikke buien vorig jaar elders ook op de kleigrond, aan afwatering kan je een hoop doen zoals hier dit jaar gedaan is, de rest is aan de natuur, welkom in Nederland. Advies voor hen: een zonnig land. Starters in Coronatijd ,voor mij dikke hulde. We zijn op veel plekken geweest, deze camping is prima. Deze zomer ook al geboekt.

• 9vd Veen30-08-2021

Volgend jaar al besproken.

Heerlijk rustige camping , met lekker veel water rondom dus veel zwem, vaar ,sup , kano etc mogelijkheden voor de kinderen. Schone toilet gebouwen ,en paviljoen waar je heerlijk kan zitten voor een drankje, een hapje ,een maaltijd, of een feestje kan geven. Helaas werkte het weer niet mee deze zomer, maar toen er een hoosbui was geweest met veel wateroverlast kwam de eigenaar met een pomp om het overtollige water weg te pompen. De camping ligt heel centraal tussen Leeuwarden,Sneek, Franeker en Bolsward deze steden zijn makkelijk te bereiken op de fiets , echt een aanrader als je van natuur en rustige omgeving houd.

• 4Fam Vos24-08-2021

Camping drassig. eigenaar zeer klantonvriendelijk.

De camping is erg drassig door hoog grondwaterpeil icm regen. We hebben diverse aanvaringen gehad met de eigenaar die alles behalve klantvriendelijkheid is. We kregen een lage plek toebedeeld omdat het uitzicht op de rietkraag belangrijk werd gevonden. Gevolg week lang soppen in de voortent (modder), stank en veel muggen. Tegels geleend op advies buren, vervolgens autoritair toegesproken dat dit niet de bedoeling was (we dachten dat ze ervoor lagen). Op laatste dag werden we gesommeerd om ze terug te leggen. Het hele veldje was aangeslagen en hielp mee met terugleggen tegels. Van de eigenaar geen hulp. Tevens ook bij huur scooters gedoe toen bleek 1 scooter 4 km/u langzamer reed dan de rest. Wederom wilde hij niets doen ter compensatie. Op dag van vertrek wilde ik dit nog met hem bespreken, stond hij niet open voor, kapte het af met de zin: "ik ben blij dat jullie gaan ". Kortom prima uitvalbasis maar te drassig en niet klantvriendelijk

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8John Starosciak26-05-2021

Jammer dat het zo drassig was.

Wij verbleven hier een week in/na het natte voorjaar. Het campeerterrein was hierdoor erg drassig. Zelf zo drassig dat je niet gewoon over het gras kon lopen. Het modderwater spatte je tot aan de knieën 🥴. Het huidige beheerdersechtpaar Esther en Remco zijn heel erg vriendelijk en de ontvangst was allerhartelijkst. En Remco is heel behulpzaam. Hij zette onze caravan op een hoge plek, zodat hij niet wegzakte. Dat het hij het gras kapot reed, nam hij op de koop toe. Jammer, want de plek en locatie zijn prachtig. En als de zon schijnt en het gras niet drassig is zal het hier fantastisch zijn. Remco is voornemens de campeervelden de komende jaren opnieuw te draineren…..Bij hevige regen wordt het water dan wel afgevoerd en zullen de problemen die wij ondervonden niet meer voorkomen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Babette21-07-2020

Top camping

Hartelijk ontvangst door de eigenaren. Die dit jaar deze camping hebben overgenomen. Prachtige plekken op verschillende ronde veldjes met uitzicht over weiland of water. Plekken zijn niet afgebakend dus soms erg onduidelijk en daardoor sta je soms te dicht op elkaar. Veel mensen hebben een seizoensplek waardoor je niet het kampeergevoel krijgt. Omdat de meeste (grote) caravans niet bewoond zijn. Sanitair erg schoon. Alleen niet praktisch dat wc in de douche is leuk dorpje met gezellig kroegje. Fijn dat je de auto op apart terrein kan parkeren.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Cor van der Klaauw18-08-2019

super!

Erg fijne camping. Erg aardige eigenaar die zeer behulpzaam is. Goed sanitair en heerlijke douches. Voor fietskampeerders is deze camping een aanrader. Fijn restaurant erbij. Voor ons de 2e keer dat wij hier verbleven. Wij komen zeker weer terug! Cor en Ellen uit Groningen.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10fam Sijbesma24-02-2019

Fryslân boppe

Als locals komen we hier vaak. Top locatie met top bediening en schappelijke prijzen en een goed aanbod. 100% aanrader als je toch in Fryslân bent. We genieten hier telkenmale van een heerlijk drankje en de prachtige omgeving

• 8Eetgelegenheden
  • 9Huizenga05-07-2018

fantastische camping !!

Heerlijke camping aan het water. Super schoon sanitair, hele vriendelijke en behulpzame eigenaar. Bij het paviljoen is het prima vertoeven voor een drankje en wat eten! Zeker een plek om nogmaals naar toe te komen. Veel (vaar)water rondom de camping; voor kleine kinderen niet echt heel geschikt Ligging is prima als uitvalsbasis naar allerlei steden en kleinere dorpjes.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Piet en Fredy03-07-2018

fantastisch

je moet je voorbereiden op een meer dan hartelijke ontvangst, een heerlijke royale plaats, super sanitair, rust en ruimte en een geweldige omgeving

Camping Recreatiecentrum It Krúswetter info

Camping-informatie