Easterlittens

Reviews over Easterlittens

Geweldige camping.

Jolanda Eliens,
    8-8-2016

Wij hebben 8 dagen op deze camping mogen vertoeven. Een kleine camping waar ze er alles aan doen om het je naar je zin maken. Grote plaatsen met allemaal een prachtig uitzicht. Mooi en schoon sanitair. In het paviljoen kun je terecht voor een lekkere maaltijd en een drankje. Of gewoon voor wat gezelligheid! In het dorp zit een restaurant waar je uitgebreider en ook lekker kunt eten. Er is van alles te doen op en rond de camping.

Kortom echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige plek.

Rob,
    26-5-2009

Voor de tweede keer op deze camping geweest. Erg leuke sfeer, lekker eten in de kantine en gezellige beheerders die altijd voor je klaar staan.

Vanaf de camping kun je een sloep, of een mortorbootje huren en de wateren verkennen.

Volgend jaar zeker weer.

Gereisd met partner in mei 2009