Hotel Van der Valk Drachten

Hotel Van der Valk Drachtensterstersterster

7.9Goed

Nederland, Friesland, Drachten

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Drachten voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

543 reviews over Hotel Van der Valk Drachten

• 2019
    1Jannie13-12-2019

Vreselijk 😱🤬

2 van tevoren al gereserveerd, toch in achterste zaal geplaatst worden. (Bij de achter deur😮) zaten 2 personen onder hun werktijd een hapje te eten met portafoon die ook steeds af / over ging. Niet bepaald klantvriendelijk, als je ergens wilt dineren. Voelden ons echt niet welkom... hebben ons drankje afgerekend. Toen mochten we ineens wel voor in de eetzaal zitten. Nou laat dan maar🤮 Ober begreep ons wel, maar hij kon er niets aan doen. Verkeerd beleid..😶

Pizzeria op de Kade was Top 🍕
    Heerlijk gegeten😃

Gereisd met partner in december 2019

• 4Lamers31-03-2019

Nooit meer eten in het restaurant.stinkende vis .

Hotelkamer en personeel prima !maar in het restaurant was de ervaring minder goed. Geen kraanwater naast de wijn maar een klein flesje van 3.75 euro. Tweede dag had ik sliptongetjes besteld en die stonken vreselijk zuur en ranzig . De ober stelde vast dat de lucht die van de vis kwam erg onaangenaam was. Hij ging met de vis terug naar de keuken en kwam terug met de mededeling dat de kok het eens was met het feit dat de vis niet lekker rook maar dat hij diezelfde dag van de zelfde levering vis had uitgeserveerd aan andere klanten en geen klachten hadden gehad. Met andere woorden "u had de stinkende vis gewoon kunnen eten" . Jammer dat er geen begrip werd opgebracht voor ons. Wij wilde afrekenen en de jonge medewerker die zich schaamde voor zijn collega , bracht ons 2 wijn en het dure watertje niet in rekening. Het eten was al betaald via het voortijdig geboekte arrangement inlc . dinner. Jammer van der valk. Gemiste kans.

Van der Valk Hotel Drachten, Afdeling PR, 05-04-2019

Beste familie Lamers,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren deze vervelende ervaring in ons restaurant.

De betreffende collega heeft u via een persoonlijk bericht reeds benaderd.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Kim Homma31-03-2019

Grandioos

Familie weekend 2019. Super super. Wauw wat een onwijs grandioos personeel werkt daar. Toppers zijn het allemaal. Daar mag een werkgever trots op zijn

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    9R.brekelmans30-09-2018

Het was een heerlijk verblijf. Iedereen vriendelijk en behulpzaam. De kamer 36 die wij hadden was heerlijk. Konden even lekker buiten zitten. Ik miste wel een plank of lade in de badkamer. Moest de toilettas op de grond zetten. De boottocht naar Ameland was fijn. Lekker gefietst. Wij misten de boot van 9.30uur en namen de snelboot van 10,00uur. Moesten €15.00 bij betalen, of wachten op deboot van 11.30 uur. Hebben de snelboot genomen. Heb de receptie ingelicht en zij zouden de brief aanpassen. Zij konden het bedrag niet Terugbetalen.Alleen de langzame boot. Was niet in de brief vermeld. Hebben het heerlijk gehad .

Gereisd met partner in september 2018

• 10Cees de Bruin08-09-2018

Geweldig hotel. Leuke omgeving.

Dit was voor ons een mooie gelegenheid om wat eilanden te bezoeken. Het is ook heerlijk om daar in Drachten en omgeving te fietsen.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Maria ouwinga23-08-2018

Fantastic

Het waas allemaal super kamer Eten alles

• 10Rob22-08-2018

Geweldig en voor herhaling zeker vatbaar.

Een fijn hotel met zeer vriendelijk personeel, een geweldige keuken, heerlijk gegeten. Een ruime comfort kamer met eveneens ruime badkamer. Van alle gemakken voorzien van haardroger, kluisje tot aan koelkastje. Wij hebben 4 dagen genoten.

• 9Fam. Biesheuvel18-08-2018

Ga een arrangement proberen, het zal je bevallen

Geen minpunten, alles correct en goed geregeld

• 9familie Vink08-08-2018

Heel goed hotel

We hebben een uitstekend verblijf gehad in hotel Drachten. De ontvangst bij de receptie was erg prettig. Vriendelijke en behulpzame medewerkster die ons geboekte arrangement (eilandarrangement) netjes uitgelegd heeft. De kamers waren heel netjes en schoon en tijdens deze warme dagen ook heerlijk koel. Het diner en het ontbijt waren ook heerlijk. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Het hotel is vergeleken met veel Van der Valk hotels kleinschalig. Erg prettig. Kortom....wij kunnen iedereen dit hotel aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9M.Hayen01-08-2018

Fijn hotel met centrale ligging

Hotel ligt mooi centraal op een industrieterreintje met kantoren. Steden als Groningen en Leeuwarden zijn goed bereikbaar. Positief is de airco op de kamer die je erg waardeert als het buiten 36 graden is zoals tijdens ons verblijf. Voor de rest erg prettig hotel met vriendelijk personeel waar je ook nog lekker kunt eten.

Gereisd met partner in juli 2018

10 tips over Hotel Van der Valk Drachten

• j_roterman, 22-07-2014

Van der Valk: Zorg in ieder gevel dat de kamers Airco krijgen!

• G. Schepers, 29-09-2013

Fietstocht door bos bij Beesterszwaag, shoppen in Leeuwarden.

• fredvanremoortere, 19-06-2013

Een trip naar Sneek en (vooral) Harlingen is zeker de moeite waard.

2 vragen over Hotel Van der Valk Drachten

• famduits, 26-09-2014

3dgs eilandarrangement Hotel Drachten.

Wij hebben de vraag of dit arrangement op ma 13 t/m 15 okt. a.s. nog te boeken is. We hadden er graag een bootkaartje naar Ameland bij en aldaar fietshuur voor 1 dag. Tevens hebben wij een voucher van de 50+beurs. Mogen wij dan ook 30 euro van de totaal prijs van 278,-- afhalen ? We zien uw antwoord graag tegemoet, Fam Duits.

Annelies, 30-05-2015

Lijkt me handig dit gewoon met het hotel op te nemen. Die lezen echt niet alles op Zoover!

• A>Schriemer, 03-05-2014

Brunch

Heeft 4 mei een brunch ?

Annelies, 30-05-2015

is inmiddels voorbij, maar deze vragen hoort u bij het hotel te stellen!

Hotel Van der Valk Drachten info

• Aantal sterrensterstersterster

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen