Pension Karmelklooster Drachten

Pension

3 reviews over Pension Karmelklooster Drachten in het Nederlands

Prachtig authentiek klooster, warme uitstraling

amerensia67
10-11-2013

Met een groep van 12 mensen een retraiteweekend georganiseerd. Het is een prachtig klooster waarin veel verschillende ruimtes afzonderlijk te huur zijn per dagdeel. Hieronder is ook een sfeervolle kapel met prachtige akoestiek. De eigenaren en personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wil je in rust iets met een groep organiseren dan is dit een uitstekende plek.

Prima bedden en heerlijke dekbedden in eenvoudige maar schone kamers.

Prima!

Marieke
4-10-2011

Prima hotel voor wie niet voor luxe gaat maar een aparte ervaring wil! Kleine kamertjes, echt zo'n cel als waar de nonnen sliepen. Heel knus, heerlijk bed. Beste hotelbed tot nu toe waar ik in heb mogen slapen. Aardig personeel, eten wat de dagpot schaft maar heerlijk!

Ik heb zelf geen kinderen, maar ik kan me voorstellen dat het voor kinderen niet geschikt is.

Douche en wc op de gang, eetzaal met houten banken naast lange tafels. Ik vond het een ervaring op zich!

perfect

pieter
2-2-2011

heel goed het is goedkoop en je kunt er goed terecht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Karmelklooster Drachten in Drachten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Karmelklooster Drachten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.