Hotel 't Raedhuss

Hotel 't Raedhuss

3.3Onvoldoende

Nederland, Friesland, Dokkum

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar 't Raedhuss?

3.3Onvoldoende

16 reviews over Hotel 't Raedhuss

• 2018
    4Lenie23-08-2018

nooit meer !!!

wij hadden voor 2 nachten geboekt maar zijn na 1 nacht weg gegaan omdat de kamers vies was, er zaten meer dan 10 bloed vlekken op wand en plafond de tegels op de badkamer waren ook vervuilt de douchebak leek wel nooit schoon gemaakt te zijn, als we door het raam keken zagen we alleen maar een muur je kon nog niet ziet wat voor 'n weer het was omdat er een tekort aan stopcontacten waren lag er een stekkerdoos op de grond, de bedden waren slecht De bediening was goed en het ontbijt ging ook wel

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 2Marijke Vercr.28-07-2018

Oude kamer, veel te duur betaald

Zer oude kamers, geen comfort, niets om koffer op te leggen, geen zeteltje of tafeltje, oude badkamer, zeer gehorig, uitzicht uit raam was vuile muur...

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

5Marlies03-07-2017

Ik zou een andere locatie zoeken

Viel vies tegen. Slecht ontbijt en slechte kamers. Veel geluidsoverlast

Gereisd met partner in juli 2017

• 5martine14-09-2016

Centrum Dokkum gedateerd hotel

Kamers zijn erg oud en gehorig. Veel herrie van café beneden. Douche is niet groot maar voldoet prima. Bedden redelijk. Het ontbijt is prima niet luxe maar wel gevarieerd. Alleen op zondagochtend oud brood en geen croissantjes. Bakker werkt niet op zondag . Dit kun je gewoon niet maken in een hotel en het is prima op te lossen met afbakbroodjes en een oven. Het ontbijt viel ons zondagochtend zo tegen. Wel vriendelijke bediening.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 3wendy11-09-2016

vermijden! niet doen!

1 nacht hier doorgebracht....noooit meer!! kamer was muffig, er kan niet gelucht worden, schoonouders uitzicht was een muur! de douche/wc was zwaaar antiek en niet al te schoon :( nauwelijks geslapen van alle herrie van beneden en buiten! Het was inclusief ontbijd maar wat een krisis! 1 eitje pp, jus werd bijgeschonken uit een pak (was dus niet vers) broodjes voor zn 4en was krap aan waarna er alleen nog boterhammen waren, croisants waren een dag oud!! en het beleg was ham/kaas en wat zoetigheid..... Bij het uitchecken geen vriendelijk woord, niet gevraagd of alles naar wens was of hoe het verblijf was nix! Een vriend van ons zat in ander hotel dat was 100x beter voor dezelfde prijs!!!!

Gereisd in september 2016

• 3EG21-09-2015

Wat een Drama

Het eten is prima maar zo gauw je op de kamer komt is het drama alles is oud en niet echt schoon. de muziek dreunt door het hele pand heen en als je gelukt hebt komt er een nog een dronken cafe bezoeker over de hal heen ! Al met al kan ik niemand dit hotel aanraden om te overnachten voor een drankje is het prima vriendelijk personeel ....

Zakelijk gereisd in september 2015

• 5Jan en Dienie12-06-2013

Alles goed, behalve de kamers.

Nachtje Dokkum via een veiling gewonnen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een leuk terras aan het water en een gezellig ingericht cafe. Ook onze fietsen konden we 's nachts veilig stallen. 's Morgens een lekker verzorgd ontbijt. Het enige wat zwaar tegenviel was onze kamer, muf, onvolledig, gedateerd en dan ook niet een klein beetje! De ons toegewezen kamer haalt de waardering voor het verblijf bijna volledig onderuit. Al met al voor 1 nachtje te doen, zij het met enige moeite!

Gereisd met partner in juni 2013

• 4Jos10-06-2013

Gelukkig voor een korte nacht

I.v.m. een feest een nacht geslapen in dit hotel. De kamer was sterk veroudert en het rook er erg muf. We wisten dat we een gezamenlijke douch zouden hebben maar je kon er niet in staan want het was een bad zonder gordijn. Het ontbijt was wel zeer goed als het op was en je vroeg erom werd het gelijk aangevuld.

Gereisd met partner in mei 2013

• 4Gijs13-05-2013

Gelukkig waren onze echtgenotes er niet bij.

Met een groepje fietsvrienden hier 1 nachtje gelogeerd. Geboekt via touroperator. Als onze dames er bij geweest waren , waren die gillend weggerend.. Dokkum is gezellig, evenals dit Hotel, maar dan is dan ook alles mee gezegd. Gescheurd behang. Gehorig. Harde muziek, Roken in het cafe onder de kamers. Zachte bedden. Kortom het zag er niet uit. Wel een redelijk ontbijt en gratis Wifi. Centrum van Dokkum om de hoek en de fietsen konden we bewaakt parkeren. Personeel is wel vriendelijk.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 4Yolanda03-03-2013

Jammer, jakkie, schimmel!

Dokkum, mooi plaatsje in Friesland verdient meer dan dit -hotel. Het cafe ziet er modern en gezellig uit, gastvrije ontvangst, maar zodra je de trap oploopt, de gang in naar het hotelgedeelte, oeps, behang is er af, moet nog heel veel aan gewerkt worden! Dan de kamer, nr. 8, nou, dat is echt schrikken. De schimmel staat op het badkamerplafond, kleine ruimte, zeer gedateerd en niet schoon. Onhandig, zo'n kamer onder de trap naar de bovenste verdieping, veel geluidsoverlast. Waren er olifanten boven? Het ontbijt is prima, maar er werd niet gevraagd of we goed hadden geslapen of het naar ons zin hadden gehad, zoals ieder hotel mi wel zou behoren te doen. Jammer, maar wij nooit weer in het Raedhûs!

Gereisd met partner in maart 2013

Hotel 't Raedhuss info