Tijdelijk €25 aanbetaling

Nieuw Leven Texel, Groepsaccommodatie & Hotel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Nieuw Leven Texel, Groepsaccommodatie & Hotel voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 41 reviews

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

41 Reviews over Nieuw Leven Texel, Groepsaccommodatie & Hotel

• 10Wilma van den Brink14-06-2021

Fantastische plek

Wat een geweldig huis, tuin en locatie is dit. Wij verbleven met 10 volwassenen en 4 kleine kindjes in de eerste warme week van het jaar in juni😎👍

• 10Mirjam02-08-2020

Mooiste accommodatie waar ik ooit ben geweest

wie iets aan te merken heeft op het verblijf in 'Nieuw Leven', die heeft het hele leven niet begrepen. Dit is werkelijk de mooiste plek en de mooiste accommodatie die ik ooit heb bezocht. Doe mij 1 weekendje Nieuw Leven per jaar en ik kan er weer helemaal tegenaan. Dikke complimenten voor Martijn en Hendina!

• 10Diana28-06-2020

Een prachtige schone (groeps) accommodatie die je ook heel goed als stel/gezin kan bezoeken. Je hebt een eigen ruime kamer en je kunt van de gezamenlijke woonkeuken/kamer gebruik maken. Hier staat de koffie klaar of je mag het zelf zetten en de koelkast is gevuld. Je word heel gastvrij ontvangen en ze proberen je met alle wensen te helpen of te informeren. Zeker een aanrader om vanuit hier Texel te ontdekken! Mochten we nogmaals Texel bezoeken gaan we zeker weer bij Nieuw Leven logeren:)

• 9Andrea11-06-2020

Geweldig!

Zeker een aanrader om hier naar toe te gaan. Alles was heel schoon en sfeervol ingericht. Ontbijt was uitgebreid.

• 9Romy10-06-2020

Alles wat je zoekt in een vakantie villa!

Samen met onze vriendengroep ontzettend genoten in deze villa! Het ontbrak ons werkelijk aan niets. Bij aankomst stond onze hottub al klaar. De villa is stylevol ingericht, alle kamers zijn voorzien van eigen badkamer en aan de kleinste details zijn gedacht! Martijn en zijn vrouw zijn super behulpzaam en zij kunnen alles voor je regelen om je verblijf zo zorgeloos mogelijk te maken! Hier komen wij zeker nog eens terug.

• 9Marit & Harry24-05-2020

Super verblijf ! Prachtig hotel en gastvrij

Texel is geweldig en het hotel idem dito. Heerlijk vakantie gevoel, super gastvrij en prachtig interieur. Aan alles is gedacht en de basis is vertrouwen. Een echte aanrader !

• 9Floris Mattijs22-05-2020

Fijne ontvangst , fijne eigenaren en een hele ontspannen sfeer.

• 10Carina Zwanenburg19-01-2020

Meer dan goed

Fantastische accommodatie. Alles klopt, overal is over nagedacht en is prettig en comfortabel. De gastvrijheid is geweldig. Een absolute aanrader!

• 10familie02-12-2019

Een prachtig huis met veel comfort en ruimte!

Prachtig huis! Groot, brandschoon en van alle gemakken voorzien. Prachtige ovens, grote koelkast, heerlijke sauna en groot bubbelbad. Alles is zeer sfeervol en modieus ingericht. 6 mooie badkamers! Enorm vriendelijk personeel. Iedereen is bereid om mee te denken en te helpen. Niets is te veel en te gek. Omdat wij op vrijdag op tijd het huisje in wilden, ivm het laten slapen van een baby, werd er meteen meegedacht. Babybed stond klaar en de baby kon alvast naar bed! Op zaterdagochtend stond de eigenaar en zijn dochter voor de deur om de door ons bestelde warme broodjes te brengen.....zo schattig! Op zondagochtend hebben wij het ontbijt laten verzorgen. Wat heerlijk en wat een vriendelijk personeel. Dit is zo'n huis waar alles kan en waarvan je denkt, met wie kan ik hier allemaal heen gaan? Een mooie herinnering aan Texel, met dank aan de beheerders en het personeel.

• 10Silvana & Paul30-11-2019

onvergetelijk mooi, fantastisch en luxe

deze accommodatie ligt puur in de natuur en is geheel self supported. de eigenaren Martijn en Hendina ontvangen de gasten op een personlijke en zeer gastvrije manier die je gelijk al een vakantie gevoel geeft. de accomodatie is schitterend en zeer ruim opgezet en voorzien van echt alle gemakken. of je nu alleen of met velen bent alles is mogelijk. ook het eiland texel is rijk aan natuur en wij hebben vele wandelingen gemaakt door de zeer afwisselende landschappen. het verblijf in Nieuw Leven is een pure aanrader.

Vakantiehuis Nieuw Leven Texel, Groepsaccommodatie & Hotel info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kadijksweg 8, 1791 LT