Reviews over Delfstrahuizen

Het was een fantastisch weekend!

Gerry Walraven,
    1-12-2018

Touroperator huis voor 10 personen, zeer compleet huis. Een gezellige living en goed uitgeruste keuken. Op parterre 1 slaapkamer voor 2 pers. Met een badkamer. Op de gang een separaat toilet. Op de eerste etage 4 slaapkamers met 2 pers.boxspring. op 2 slaapkamers een badkamer met toilet en op de overloop een complete badkamer met toilet.

We hebben in Lemmer een excursie naar het Wouda gemaal gemaakt, zeer de moeite waard. En een rondvaart in Giethoorn met aansluitend een stamppotbuffet, al met al een heel geslaagd weekend. De mogelijkheden in november zijn beperkt, maar dit is zeker voor herhaling vatbaar!!

Ouderwets gezellig.

Ton,
    9-6-2018

Het was weer gezellig!

Lekker eten en drinken,

en vissen voor de deur.

Bakkie en biertje word door Adriaan bij je gebracht.

Kom gauw weer terug.

Marian en Adriaan, bedankt.

Komen zeker terug

Lex&Corry,
    26-2-2018

Mooie ligging aan het water. Oude melkfabriek omgebouwd tot hotel heeft zijn charme wat o.a. terug te vinden is in de knusse eetzaal

Hier en daar wat kleine achterstallige reparaties.

Bediening en eigenaars heel gastvrij. Pluim voor Ankie

Diner geweldig verrassend.

Aangenaam verblijf

Willem Pronk,
    19-9-2017

Prachtig gelegen. Een grote kamer met balkon en uitzicht op de vaart. Mooie gerenoveerde badkamer. Goede bedden. De kamer is wat gedateerd. We hebben er heerlijk gedineerd en genoten van een goed ontbijt. Mooie fietstocht gemaakt.

Wij komen terug!

Aanrader