Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie

20 reviews over Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Wij komen al meerdere jaren bij de Veenhoop voor een lang weekend. We zijn dan met een paar gezinnen en huren dan een chalet, zetten daar tenten bij en slapen op onze (eigen) boten. De eigenaren van de Veenhoop zijn super vriendelijk en flexibel in zijn mogelijkheden en alles is goed verzorgd. De chalet Doutchen was heerlijk schoon bij aankomst en is van alle gemakken voorzien als je na een dag zeilen thuis komt. Het kampvuur maakt zelfs een frisse avond comfortabel, de kinderen (en hond) hebben alle ruimte om hier omheen te spelen, te voetballen, bij de diertjes te kijken enzovoort. De douches van de camping zijn altijd schoon en warm.

We huren altijd nog een aantal Valken erbij en die zijn ook prima. Kortom een heerlijke plek om buiten in de natuur te zijn met veel mogelijkheden om te zeilen.

Top, rust, ruimte en sfeer

Jasper & Marita zwemmer
16-8-2017

Vriendelijke ontvangst, en leuke gesprekken. Schoon sanitair en er is een krantje en ze maken wanneer je dat wilt een warm broodje voor je klaar. 1 maand gestaan met veel plezier, we komen zeker terug, wellicht in hun nieuwe natural resort Fryslân!

Wat een heerlijke rust!

Fam de Vries
21-10-2016

Wij verbleven in een chalet die bij aankomst zeer schoon was. Alles wat we nodig hadden, was aanwezig. Wij kwamen voor de rust en de natuur en dat was er zeker. In de omgeving valt genoeg te doen. 's Avonds konden we buiten een gezellig vuurtje maken. Kortom een topvakantie.

Prachtige camping!!!

Mirjam
8-8-2016

Prachtige camping gelegen in een mooie natuuromgeving bij het water.

Leuk ontvangst, schoon sanitair. We komen graag terug!!!

Kleine camping in natuurgebied. De Alde Feanen

A.j van Vemde
26-6-2016

De camping doet wat rommelig aan en de verzorging van het terrein is matig maar het sanitair is prima met uitzondering van de afwas gelegenheid.

Je kan er heerlijk fietsen en wandelen direct vanaf de camping. En ook voor vissers en watersporters is dit natuurlijk een prima camping.

pas nog wezen kijken en nog steeds mooi

hero huizinga
2-3-2016

mensen die van rust houden en van fietsen en relaxen kunnen hier geweldig terecht

Super mooie camping.

Wietse de Vries
9-11-2015

Het is een echte natuur camping met veel mogelijkheden. Ook de verhuur van zijlboten en slopen is een mooie atractir.

Mooie camping, ongastvrije gastheer.

De Jong
13-9-2015

Leuk plekje met mogelijkheden voor fietsen en bootjevaren. De beheerder is bijzonder onvriendelijk, dit in contrast tot de mede host Marianne die er een feestje van maakt. Toch jammer.

Geweldige week

urswet
        17-8-2015

We hebben echt top weer gehad. Sloep gehuurd voor een week. Was echt fantastisch. Enigste minpuntje......de muggen! Maar ja op veengrond te kamperen is dat niet zo raar. Kampvuur maken op het veld is echt een aanrader. Dat dit mag. Zo leuk. Na 10 dagen naar huis ivm weersverwachting. Veel regen. Dan is er niet veel te doen en vraag ik me af hoe de grond er dan uit zal zien rondom de plekken. Afwasplek is wel een kleine afknapper. Laag keukenblad waar je op moet afwassen is niet erg prettig voor je rug. Maar goed warm water om mee af te wassen. Toiletten en douches prima!. Heerlijk warm en goede stralen. Fijn dat het met een code werkt. Hierdoor geen ongewenste gasten zeg maar. Wij komen zeker nog wel eens terug. Een prima camping voor mensen die rust zoeken en met een boot willen gaan varen. Restaurant iets verder dan de camping het Polderhuus.....heerlijk gegeten!

gezellige, schone en rustige camping

H. de Jong
        13-10-2014

Zeer gastvrije oase van rust in een drukke wereld. Dat zulke plekken nog bestaan! De eigenaresse van de camping is buitengewoon klantvriendelijk.

Het sanitair is superschoon, heerlijke (gratis) douches.

Er is, behalve een restaurant, géén uitgaansleven hetgeen zeker bijdraagt aan de rust.

In de nabije omgeving is van alles te doen. Varen, fietsen (pontjesroute!!) vissen, wandelen.

Prima (zeil)bootjes te huur in de bijbehorende jachthaven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie in De Veenhoop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie scoort een 8.38 uit 10 op basis van 20 reviews.