Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie

• 7.4Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor De Veenhoop Watersport & Recreatie voor je op een rij gezet:

27 reviews over Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie

• 7Gea Meijer13-10-2019

Prima!

Heerlijk rustig weekend gehad hier. Aardige mensen,heel fijn huisje (chalet Famke),alles erop en eraan. Mooie omgeving. We komen zeker terug!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Carola08-08-2019

Aanrader

Hartelijke ontvangst. Elke ochtend heerlijk verse broodjes. Prachtig plekje, mooie fietsroutes in de omgeving. Ook was de hond welkom wat voor ons erg belangrijk is. Schoon sanitair. Geen restaurant op de camping maar op loopafstand een prima restaurant.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Rowena Brünner08-08-2019

Top enorm genoten!

Was super leuk, vooral de heerlijke verse broodjes s morgens. Wi fi was goed. De uilen waren ook bijzonder. Het leukste was het suppen en kanoën.

• 9Eetgelegenheden

Met vrienden

• 9Natascha10-07-2019

Prachtige ligging midden in de natuur aan water!

Heerlijk rustig mooie natuur. Wij zaten in een mooi luxe chalet alles zit erin wat je nodig hebt. Kinderen kunnen zich prima vermaken op en in het water. Mooie fietsroutes. Iedere ochtend worden er heerlijke warme broodjes verkocht vanuit een oude Citroën busje echt zo leuk! Eigenaars hele relaxte lieve mensen. De campingbeheerder zo'n leuke man. Service is prima door zowel eigenaars als beheerder alledrie erg enthousiast. Eetgelegenheid is er niet op de camping zelf, maar je kunt in Het Polderhuis prima eten. Deze is op kleine afstand lopen te bereiken. Wist niet dat een camping zo leuk kon zijn! Ook zo heerlijk rustig als even wilt ontsnappen aan de hectiek van alle dag. Echt een aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9H&S09-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Net terug gekomen van 17 dagen kamperen op camping de veenhoop. En wat hebben we genoten! Een mooie rustige camping in een mooie omgeving. Je mag zelf een plaats uit zoeken wat wij erg prettig vonden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De plaatsen zijn ruim opgezet en geven voldoende privacy. Het sanitair is super schoon en verdeelt in twee ruimtes. Wanneer er wordt schoongemaakt kun je gebruik maken van de andere ruimte. De douches zijn heerlijk warm, ook erg belangrijk. Je kan er heerlijke verse broodjes bestellen, echt een aanrader. Er zijn restaurants op loopafstand waar je lekker kan eten. Binnen 5 minuten ben je met de auto bij de supermarkt. De camping biedt de mogelijkheid om een boot te huren. Zo kun je op plaatsen in de alde feanen komen die je niet met de fiets of lopend kunt bereiken. Wij komen zeker nog een keer terug !

• 8Eetgelegenheden

• 7H.E30-06-2019

Ligging fantastisch maar faciliteiten kunnen beter

Mooi gelegen camping voor fietstochten. Sanitair schoon,maar benauwd. Wifi heeeeel slecht. Afwas faciliteiten zijn er eigenlijk niet, laag campingtafeltje waar je op moet afwassen nadat je je teiltje hebt gevuld.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Yvonne02-06-2019

Heerlijke camping

Wij waren opzoek naar een rustige plek om even tot rust te komen samen met onze hond heerlijk op de camping een bootje kunnen huren! Camping met op loopafstand een restaurant waar we heerlijk gegeten hebben en op de camping smorgens verse broodjes meer hadden wij niet nodig!

• 9Eetgelegenheden

• 2018
    8Marielle21-03-2018

Heerlijke plek met ruimte, vaarwater en kampvuur.

Wij komen al meerdere jaren bij de Veenhoop voor een lang weekend. We zijn dan met een paar gezinnen en huren dan een chalet, zetten daar tenten bij en slapen op onze (eigen) boten. De eigenaren van de Veenhoop zijn super vriendelijk en flexibel in zijn mogelijkheden en alles is goed verzorgd. De chalet Doutchen was heerlijk schoon bij aankomst en is van alle gemakken voorzien als je na een dag zeilen thuis komt. Het kampvuur maakt zelfs een frisse avond comfortabel, de kinderen (en hond) hebben alle ruimte om hier omheen te spelen, te voetballen, bij de diertjes te kijken enzovoort. De douches van de camping zijn altijd schoon en warm. We huren altijd nog een aantal Valken erbij en die zijn ook prima. Kortom een heerlijke plek om buiten in de natuur te zijn met veel mogelijkheden om te zeilen.

• 8Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 2017
    8Jasper & Marita zwemmer16-08-2017

Top, rust, ruimte en sfeer

Vriendelijke ontvangst, en leuke gesprekken. Schoon sanitair en er is een krantje en ze maken wanneer je dat wilt een warm broodje voor je klaar. 1 maand gestaan met veel plezier, we komen zeker terug, wellicht in hun nieuwe natural resort Fryslân!

• 5Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Fam de Vries21-10-2016

Wat een heerlijke rust!

Wij verbleven in een chalet die bij aankomst zeer schoon was. Alles wat we nodig hadden, was aanwezig. Wij kwamen voor de rust en de natuur en dat was er zeker. In de omgeving valt genoeg te doen. 's Avonds konden we buiten een gezellig vuurtje maken. Kortom een topvakantie.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

2 tips over Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie

• Coos, 03-08-2012

In de nabijheid onder meer: het bijna 150 jaar oude Nij Beets met een rijke historie m.b.t. turfarbeid in vroege tijden, het altijd gezellige Akkrum met vele festiviteiten, vele wandel- en fietsroutes, watersport en pleziervaart.

• Fam Baron, 09-07-2012

pontjes route boot huren en naar Grouw ofzo varen heerlijk vissen lekker niks doen aan de camping genieten van de rust

0 vragen over Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie

• SchaduwplaatsenAanwezig