Bed & Breakfast De Kan Hoeve

NederlandFrieslandDe Veenhoop

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast De Kan Hoeve voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 11 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 11 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

11 Reviews over De Kan Hoeve

• 10Paul van Dijk08-09-2020

Goede ligging voor een zakelijk verblijf.

Prima verblijf voor wanneer je een paar nachten in de week in een B&B wil verblijven. Alles keurig netjes, ontbijt was goed verzorgd. Vriendelijke eigenaren in overleg veel mogelijk. De kamers zijn prima, geen poespas maar precies goed. Sinds februari verblijf ik hier nu al een paar nachten per week.

• 10Daniëlle08-09-2020

Geweldig genoten en voor herhaling vatbaar!

Deze B&B is rustig, landelijk gelegen. Na de drukte in de stad vinden wij het heerlijk om op zo'n locatie tot rust te komen. We konden heerlijk wandelen en fietsen in de buurt. We werden vriendelijk ontvangen en de kamer was groot en erg mooi alles was netjes en schoon. Het ontbijt van fantastisch echt wat je ervan verwacht. We komen zeker volgend jaar weer terug.

• 6Marietje26-08-2020

Eenmalig!

De B&B is rustig gelegen. Genoeg wandel en fiets gelegenheid. Het was niet schoon. Kalkaanslag in de doucheruimte op kraan en deuren, en veel achterstallig onderhoud. Stof op het nachtkastje. Ontbijt was eenvoudig maar voldoende. Jammer dat er geen streekproducten gebruikt zijn. Eigenaar kiest voor de gemakkelijke weg. Ritje Sligro of Aldi! Matrassen zijn aan vervanging toe.

• 8radstake21-05-2018

prima bed and breakfast

Goed: schoon, ruim en gastvrij

minder: beetje afgelegen, voor mensen die rust zoeken geen probleem

• 8Albert Brokken16-10-2017

Prima verblijf

Eigenlijk geen negatieve ervaringen. We hadden alleen een punt van kritiek. Onze kamer,op de begane grond,kon je nergens een lekker de ramen openzetten. Eigenaar weet ervan,er is wel een rooster in de ramen en aan het plafond luchroosters,die verse lucht doorblazen. Verder geen tv.op de kamer. De hoeve heeft geen kabel,maar satelietschotel.In de toekomst wel kabel.Het is erg rustig en je verblijft echt op het platteland. Je zit 7 km.van Drachten,daar alle winkels aanwezig en we hebben prima gegeten in het dorp de
    Veenhoop,bij de brug.Aan te bevelen hetFrysk Menu,met hoofdschotel vlees van de koeien van de Kan hoeve.

• 10Leontine24-07-2017

Prachtige B en B, alles netjes en schoon, vriendelijke eigenaars, heerlijk ontbijt, mooie omgeving. Geen last van de koeien, alleen maar leuk om ze te zien staan. Er is een ruimte beschikbaar waar je gratis koffie en thee kan drinken. Leuke restaurantjes in de buurt, en de grotere steden zoals Heerenveen en Leeuwarden zijn goed aan te rijden. Kortom een geweldig verblijf gehad een echte aanrader! Wij komen hier zeker nog eens terug!!

• 8A3aan22-09-2016

Geweldig!!

Mooie kamer, absoluut geen reden voor clausterfobie, ruim, nieuw, schoon. Geen last van de koeien, geluid, lucht etc. Heerlijke dagen.

• 5Klaas13-08-2016

Nooit meer.

Mijn vrouw heeft een vorm van claustrofobie. In de benedenkamers, die overigens zeer ruim maar niet schoon waren (kalkaanslag, stof en spinraggen) kan geen raam open. Zij voelde zich opgesloten. Dit stond op het moment van boeking nergens vermeld. Wij wilden het geboekte arrangement niet afmaken. De eigenaar en zijn vrouw waren star en niet voor rede vatbaar. Zij bekeken het puur zakelijk. Geboekt is geboekt. Geen enkele vorm van begrip. Wij zijn slechts een van de drie nachten in de B&B geweest en hebben daarna maar iets anders gezocht. Thuis gekomen constateerden wij dat de website was aangepast en de voor ons zo belangrijke informatie op de openingspagina was toegevoegd. Op ons schrijven ontvingen wij een ontwijkend antwoord. Helaas, het had zo mooi kunnen zijn.

• 10Jannette van Dijk06-07-2016

Het was heerlijk genieten bij De Kan Hoeve!

Mooie ruime kamers met een ruime badkamer! Heerlijk geslapen en een uitstekend ontbijt. We hebben lekker gewandeld en gefietst in de prachtige omgeving.

• 8Jeannette Stroober-volkers01-05-2016

keurige b en b

Keurige kamer en heel schoon, alleen het dekbed met dekbedhoes ( heel gekreukeld) en kussen zijn aan vervanging toe.

Bed & Breakfast De Kan Hoeve info

Building information