Géén boekingskosten

Vakantiehuis De Markestee

NederlandFrieslandDe Blesse

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis De Markestee voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 7 reviews

Meer vakantiehuis info

7 Reviews over De Markestee

• 10Max Schep11-12-2017

Volgend jaar 2 keer in plaats van 1

Hele ruime accommodatie, waarin alles aanwezig is. Van schoonmaakmiddelen tot glazen en ruim 50 messen. Dat betekent dat je zelf alleen boodschappen hoeft te doen. Dit scheelt veel regelwerk.

Verder is de bar ook erg fijn, een informele plek om met elkaar te socializen.

De bedden slapen fijn en er zijn veel wc’s en douches.

De keuken is industrieel, wat inhoudt dat je zo’n supersnelle afwasmachine hebt, dubbele frituur (tegen bijbetaling) 5 grote pits om te koken, snelle grote oven, grilplaat, en alles van koffiemachine tot broodrooster.

• 9KB29-03-2017

prima huis

Voor ons jaarlijks vriendenweekend (alleen volwassenen) zijn we dit jaar in de Markestee beland. We waren met z'n 20-en en in dit huis waar 30 personen kunnen verblijven, hadden we meer dan genoeg ruimte. Van de zithoek, de ronde tafel achter en de keuken met poolbiljart hebben we het meeste gebruik gemaakt. Ondanks het mooie weer hebben we weinig van de mooie grote tuin (met eenden en konijnen) gebruik gemaakt. We hebben meer gewandeld in de omgeving. De boodschappenservice via de eigenaar was ideaal. van te voren je boodschappen doorgeven en hij zorgt dat het geleverd wordt EN hij zet al dingen in de koelkast of vriezer. Bij aankomst stond er dus een lekker koud biertje op ons te wachten. Echt een aanrader !

• 9albertina7916-06-2013

Ideaal voor een uitje met een grote groep familie

Wij zijn hier in mei 2013 een weekend geweest met een familie van 25 mensen (volwassenen en kids). En erg ruime en gezellige boerderij met veel mogelijkheden om je daar te vermaken. Veel en ruime kamers beneden zelfs met eigen badkamer.

• 9Witteveen11-01-2013

Deze accommodatie is helemaal top!

Van een familieweekend genoten die in het kader stond van de 75ste verjaardag van onze tante. Het is een super weekend geworden. Van jong tot oud hebben wij het heel erg naar ons zin gehad. Als je binnenkomt in de boerderij is het gelijk een gevoel van thuiskomen. Gezellige accommodatie met veel mogelijkheden (zithoek, barretje, poolbiljart, spelletjes etc.). De slaapkamers zijn ruim en schoon. Het overleg met gastheer Jos ging allemaal heel soepel en snel via e-mail. Kortom deze accommodatie is helemaal top.

• 7peter03-01-2012

Mooie plek, erg rustig.

Eetkamer naast de keuken was erg gehorig ,zeker met een grote groep en eten op het poolbiljart was voor velen iets te hoog. Het bleek erg moeilijk om er een gezellige grote tafel van te maken. Douches waren in sommige kamers erg klein en men hield dan na het douchen geen droge voeten om naar de WC te gaan. De bedden waren voor Nederlandse begrippen te kort. Verscheidene deelnemers klaagden erover. Slaapkamers vonden wij geen 5 *.

Gezellige woonkamer met verschillende zitmogelijkheden. Meerdere hoeken,een bar met tap,een poolbiljart en een goed uitgeruste keuken. Prima professionele afwasmachine.

• 9goverdien04-07-2011

fantastisch huis van alle gemakken voorzien

We hebben hier een heerlijke midweek doorgebracht. Een familiereunie met veel kinderen erbij, die zich goed hebben vermaakt. En 's avonds hebben de groten zich vermaakt met het biljart en de goed uitgeruste spelletjeskast.

• 8Kim Heurkens06-12-2010

Gezellige accommodatie

De Markestee is een gezellige accommodatie waar alles voorhanden is. De accommodatie ligt op een hele mooie plek waar je constant van kunt genieten. We hebben hier een hele leuke tijd gehad.

Vakantiehuis De Markestee info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)