Pension De Jong

Pension

1 review over Pension De Jong in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk plekje om tot rust te komen.

L.Vrieling
15-9-2009

Deze vriendelijke gemoedelijke camping met dito eigenaars, is een zee van rust.

Het is meer een soort kamperen bij de boer. Voor de kinderen is er de paardenstal, daar zijn ook enkele paardjes waarop gereden mag worden. Er is een kleine kindeboerderij, een grote 'dwaal'tuin met bloemen en kruiden. Er zijn speeltoestellen, wel allemaal een beetje oud, hier en daar wat roest, maar ze voldoen nog prima. 3 Douches en drie toiletten. Is voldoende hoor!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Jong in Damwoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Jong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.