Hotel 't Roodhert

Hotel 't Roodhertster

9.3Fenomenaal

Nederland, Friesland, Burgum

Op vakantie geweest naar 't Roodhert?

9.3Fenomenaal

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel 't Roodhert

• 2018
    10Jaap01-03-2018

Een aanrader!

Echt een aanrader. Sinds 1 januari 2018 een nieuwe jonge uitbater. Is goed eten daar!

Alleen gereisd in februari 2018

• 2017
    5Kimberly Steenen18-11-2017

Geen kwaliteit

Eerste instantie prima. Maar klantvriendelijkheid is niet echt aantoonbaar.. Daarnaast was de kwaliteit van het eten ook niet helemaal wat het hoort te zijn. Patat was prima, maar vlees beetje taai/doorbakken. Opzich soortvan prima, maar een succes zeker niet.

Zakelijk gereisd in oktober 2017

• Oude reviews

8Esther05-03-2016

Gezellig hotelletje in hartje Burgum

Dit is een gezellig, gastvrij hotel waar je voor een leuke prijs kunt slapen en heerlijk kunt eten. De ligging in het centrum is perfect.

Alleen gereisd in maart 2016

• 10P-P24-10-2014

Gezellig en netjes, maken waar wat ze beloven

Hotel 't Roodhert in Burgum is een knus verblijf met veel potentie, er is voor elk wat wils en de omschrijving op de website klopt precies. Wat mij vooral opviel was de goede en vooral eerlijke prijs-kwaliteitsverhouding. Voor 57,50 overnachtte ik in een ruime kamer met eigen badkamer, 2-persoons bed, massagedouche TV en eigen parkeergelegenheid. De kamers zijn goed geïsoleerd en in het benedengedeelte realiseert men op dit moment een nieuwe (veelbelovende) bar. Je zit hier midden in het dorp. Ymkje (de eigenaresse) en het personeel zijn zeer vriendelijk en betrokken, je bent hier een mens waarvoor gezorgd wordt in plaats van een kamernummer. Reserveren was eenvoudig. Als ik hier weer in de buurt moet zijn weet ik in elk geval waar ik slaap!

Alleen gereisd in oktober 2014

1 tip over Hotel 't Roodhert

• P-P, 24-10-2014

De bar beneden is een gezellige plek om te vertoeven als je behoefte hebt aan aanspraak/gezelligheid. In het restaurant wordt lekker eten geserveerd door een echte chef-kok! Burgum is een rustige plek met verschillende horecagelegenheden en aardige mensen.

0 vragen over Hotel 't Roodhert

• Overige servicesHanddoeken(service)