Landhuis Gerbrandy State

4 reviews over Landhuis Gerbrandy State in het Nederlands

Gastvrij en knus

Ana Hulsebosch
24-6-2014

De kamers zijn leuk ingedeeld. Het ziet er knus en gezellig uit, alsof je thuis bent. Zo wordt je trouwens ook ontvangen. De eigenaren zijn zeer gastvrij. Het ontbijt is royaal, met zelfgemaakt brood en lokale heerlijkheden. De speelkamer is een groot succes bij kinderen, en eigenlijk ook voor volwassenen. Koffie en thee is gratis en kan je zelf zetten. De kamer had hier en daar wat spinnenwebben maar dat is thuis bij mij ook, hoe goed je ook schoonmaakt. De omgeving is zeer landelijk, met bijbehorende geuren en geluiden, maar dat past ook bij het landhuis. Wij vonden het niet storend, juist extra speciaal. De terras is gezellig en met mooi uitzicht. Geschikt voor 1 nacht of voor wat langere tijd. Comfortabele bedden.

Wij zijn hier nu voor de 4e keer , en ik weet zeker dat we volgend jaar weer gaan. Sneb inmiddels op tientalle b&b gelogeerd en ja er waren er bij die nog mooier waren ingericht, maar zelden een dergelijk goed bed en zo'n enorme ruime en prettige kamer. Er zijn twee gezamenlijke ruimtes beide met keuken en bankstelsel en satelliet tv. Er is in het hele pand gratis wifi, wat ik persoonlijk een "must have" vind. Dan de belangrijkste reden om te komen de eigenaars wat een buitengewone vriendelijk en behulpzaam stel, je voelt je meteen weer welkom, een gevoel van " thuis komen". Ook buiten is er een heerlijk terras om lekker te kunnen genieten. Dan het uitgebreide ontbijt met heerlijk zelf gebakken brood volgen eigen recept " heerlijk". De omgeving is echt oud fries met mooie uitzichten en leuke kleine dorpjes

Geweldige locatie in het Friese platteland!

Fam. Wijnandts
16-8-2010

In deze monumentale boerderij word je zeer gastvrij ontvangen door de gastheer/-vrouw.

Prima ontbijtje, lekkere bedden.

Gemoedelijke sfeer, niets moet, alles mag.

Voor de kinderen is er 'n heerlijke speelzolder, vervelen is er niet bij.

In de omgeving is van alles te zien en te doen, dus wij sluiten ons aan bij de vorige schrijver:

'n Perfecte uitvalsbasis dus om Friesland te verkennen.

2005

perfecte uitvalsbasis om Friesland te verkennen.

heerlijk ontbijt ,zelfgebakken brood.

gastheer/vrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Gerbrandy State in Bozum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Gerbrandy State zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.