Appartement Groepsaccommodatie Friesian State

1 review over Appartement Groepsaccommodatie Friesian State in het Nederlands

Luxe plek met uitzicht op de Langweerder Wielen

Erik
18-6-2011

Wij hadden een familie weekend in deze zeer luxe en prachtige lokatie met een fantastisch uitzicht op de Langweerder Wielen. Het gebouw heeft 3 apart te boeken kamers met een gedeelde centrale ruimte (de Deel). De kamers zijn luxe afgewerkt en beschikken over o.a. een vaatwasmachine, een wasmachine en zelfs een droger ! De lokatie beschikt over een eigen aanlegsteiger. De zeilboten zijn te huur in het vlakbij gelegen Langweer. Dit kleine, maar gezellige Friese dorpje ligt op loopstand en heeft naast de botenverhuur o.a. ook een supermarkt, diverse restaurantjes en andere winkeltjes.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Groepsaccommodatie Friesian State in Boornzwaag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Groepsaccommodatie Friesian State zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.