Reviews over Boornzwaag

Fantastische groepsaccommodatie

Menno Schalkwijk
    1-5-2017

Afgelopen weekend hebben wij met de familie in deze groepsaccommodatie gelogeerd. Ons jaarlijkse familie uitje was fantastisch. We hebben ons allen heel erg vermaakt in de accommodatie en de omgeving. Het huis zag er prachtig uit en het is van alle gemakken voorzien! Het huis was super schoon en heel erg groot. Iedereen had zijn eigen slaapkamer, en bijna alle kamers ook een eigen badkamer wat natuurlijk ideaal is. De accommodatie ligt niet in de stad dus wij hebben onze activiteiten in en rondom Sneek gedaan. Dit is 10 minuutjes met de auto.

Luxe plek met uitzicht op de Langweerder Wielen

Erik
    18-6-2011

Wij hadden een familie weekend in deze zeer luxe en prachtige lokatie met een fantastisch uitzicht op de Langweerder Wielen. Het gebouw heeft 3 apart te boeken kamers met een gedeelde centrale ruimte (de Deel). De kamers zijn luxe afgewerkt en beschikken over o.a. een vaatwasmachine, een wasmachine en zelfs een droger !

De lokatie beschikt over een eigen aanlegsteiger. De zeilboten zijn te huur in het vlakbij gelegen Langweer. Dit kleine, maar gezellige Friese dorpje ligt op loopstand en heeft naast de botenverhuur o.a. ook een supermarkt, diverse restaurantjes en andere winkeltjes.

Pachtig, we komen zeker terug

J.J.Schmidt
    12-1-2011

Een prachtig huis, met veel faciliteiten. Wij komen graag terug. Voor kinderen niet zo geschikt. Vriendelijke mensen en heel erg schoon.Echt een topper

Heerlijke plek aan het water in Friesland

bor
    6-1-2011

Recent is het huisje opnieuw met smaak ingericht. Lekker op eigen terrein uitzicht op het water. Met de sloep aan de steiger direct het open water op. Huis ligt erg rustig aan een doodlopende weg. En je kunt lopend naar het leuke plaatje Langweer. We komen nog een keer terug!

Boornzwaag scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews