Hotel Het Weeshuis

Meer hotelinfo

82 reviews over Hotel Het Weeshuis

• 2018
    9Francine03-09-2018

Rustig en charmant verblijf.

Ruime met smaak ingerichte kamers. Stijl wordt doorgetrokken in het restaurant/ontbijtruimte. Van de 3 dagen die we er verbleven hebben we slechts 1 keer kunnen genieten van de kookkunsten van de gastheer (jammer) - het restaurant was op woensdag en donderdag gesloten.

Minpuntje : we kregen bij onze afrekening geen detail van de verbruikte dranken. Wij wisten ook niet vooraf dat de parking van het hotel betalend was.

Zeker een aanrader!

• 2017
    10Jore04-11-2017

Ontspannen sfeer in Het Weeshuis.

Het betreft een prachtig pand met fantastische kamers. Uniek is de aparte zitkamer naast een slaapkamer en eveneens separate badkamer. Ook de ruimte voor het ontbijt heeft veel klasse en het ontbijt op zich was kwalitatief goed. De ontvangst door de gastheer was erg prettig. Het was nu niet de tijd van het jaar, maar de tuin ademt naar rust. De inrichting van het pand is zorgvuldig gekozen en passend. Al met al een aanrader in het vriendelijke Bolsward,

• 10HERMANS27-07-2017

SUPER VERZORGD

Vriendelijke ontvangst, uitgebreid ontbijt, prachtige kamers.

• 9paul08-07-2017

Mooie dagen op een historische lokatie

Vriendelijke bediening in een prachtig en zeer goed onderhouden historisch pand. Het Weeshuis in Bolsward heeft een eigentijdse bestemming gekregen maar het karakter van het gebouw is overeind gebleven. Mooie efficient ingerichte kamers. Kwalitatief goed ontbijt zonder heel uitbundig te zijn. Zo kun je zien dat als de kwaliteit maar goed is je de franje kunt missen. Parkeren hebben we nu op de betaalde (krappe)binnenplaats gedaan maar dit is niet echt nodig. In de directe omgeving is parkeergelegenheid genoeg.

• Oude reviews

10christiane22-04-2016

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijk, zeer goed ontbijt en diner. Centraal gelegen voor ontdekking van de 11 steden van de Elfstedentocht. Rustig, ezeltjes waren plezant en op de valreep nog een ransuil gezien Gezellige zitkamer, net of je thuis bent, alles zeer proper Enige minpunt waren de losstaande smalle bedjes.

• 10Jean-Pierre Van Nieuwenborgh18-04-2016

Aangenaam verblijf, fantastische uitbaters niets is hen te veel, je voelt er je echt wel thuis. Zeer verzorgde kamers, luxe ontbijt en heerlijk diner, elke dag een verrassing. Wij komen er al jaren en wij blijven er naartoe gaan ! Bedankt voor alles Mylan en Manon, we zijn en blijven fan van jullie en jullie prachtige Weeshuis.

• 10Sandra Haarman17-04-2016

Geweldig leuk hotel

Genoten van een geweldig verblijf in Het Weeshuis, een super leuk hotel. De suite voldeed volledig aan aan de verwachting, heerlijke bedden, fijne ruime badkamer met ligbad en een gezellige woonkamer. Het personeel en de eigenaar stralen energie uit en hebben het beste voor met de gasten. Het ontbijt was echt een goed begin van de dag, lekker sapje, heerlijke koffie en super lekkere kaas, beleg en het brood is subliem! Helaas was het weer niet zoals we hadden gehoopt maar ik kan me voorstellen dat bij een zonnige dag het ook heerlijk toeven is op het terras in de tuin. Het hotel heeft een fijne sfeer dat bijna voelt als thuis. Een aanrader!

• 9daniela06-03-2016

heerlijk

Gastvrij hotel, heerlijke kamers met een eigen klein woongedeelte zodat je niet op je bed tv hoeft te kijken. Lekker als je er de hele dag op uit bent geweest. We hadden onze jonge hond mee. Ook zij was van harte welkom. 't dagmenu was voortreffelijk. Leuk jong stel dat de zaak letterlijk goed op orde heeft. Wij raden dit hotel van harte aan.

• 10Raph Alofs Madeleine Janssens26-09-2015

Ontspannen genieten

Heerlijke en sfeervolle vakantie We hebben echt genoten van ons verblijf in Het Weeshuis. Kamers zijn mooi en ruim. Diner was bijzonder lekker.

Echt de moeite waard, zeker gezien de ligging in het mooie Friesland.

• 9Leloup patrick31-08-2015

Goede service

Mooie kamers.goede ontvangst.het ontbijt is zeer vers en ruim voldoende.het avondmaal is met zorg bereid en is zeer lekker. Een prachtige omgeving om de streek te verkennen met de fiets.het enige minpuntje is de kleinere parking.

13 tips over Hotel Het Weeshuis

• verweij, 14-06-2014

Bij VVV stadswandeling halen en genieten van oude gebouwen met historie. Met auto de Havensteden-route rijden, via binnenwegen langs kleine, slaperige dorpjes.

• Jan Vermeir, 15-06-2014

zeker terplaatse dineren,superlekker en uitstekende bediening!op de fiets naar de friese meren,prachtig!

• Cor van Leeuwen, 10-10-2011

Veel mooie plaaatsen in de directe omgeving die de moeite van een bezoek waard zijn, zoals Sloten, Sneek, Franeker en Hindeloopen. Een aanrader is het Jopie Huisman museum in Workum

0 vragen over Hotel Het Weeshuis

• VerzorgingHalfpension

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen