Hotel De Groene Weide

Laatste review

een aanrader!

marleen,
28-1-2012

leuk en gezellig hotel, leuke omgeving in 1 van de friese steden!

het personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam en een lekker uitgebreid ontbijt!

en voor het diner kun je op loopafstand een gezellig restaurantje in de stad uitzoeken.

zeker de moeite waard om hier eens heen te gaan, de kamers waren netjes en schoon, en de bedden lagen heerlijk.

10 reviews over Hotel De Groene Weide in het Nederlands

een aanrader!

marleen
28-1-2012

leuk en gezellig hotel, leuke omgeving in 1 van de friese steden!

prima hotel

patrick
27-1-2012

prima hotel met prima bedden voor ons die er voor ons werk een aantal weken hebben gezeten, super ontbijt en lunchpakketten.

eenvoudig leuk hotel

george
26-1-2012

voor ons bus reizegers een leuk hotel ( t.o. bus station ) vlakbij meren en fiets routes, geen restaurant alleen goed ontbijt. Kamers zijn schoon en netjes met een vriendelijke bediening.

goed hotel

Jasper
24-1-2012

Eenvoudig

schoon en klantvrirndelijk

In centrum

goed hotel voor een redelijke prijs

gedi
20-1-2012

leuk hotel, eenvoudige maar goede kamers en bedden voor een redelijke prijs 33,50 p.p. voor een 2 persoons kamer incl. ontbijt, t.o. bus station,goed personeel maar er wordt alleen ontbijt geserveerd voor diners enz. wordt u door verwezen naar gelegenheden op loop afstand in de stad.

waardeloos

van der veen
12-10-2011

ouderwetse troep, smerig, oude lakens met vlekken, oude handdoeken,

en veel stof.

Kamers klein en stoffig.

Badkamer vuil.

Je kunt er helemaal niets te eten krijgen.

Echt ouderwets, en je krijgt het gevoel dat ze je liever kwijt zijn dan rijk.

Alles alleen voor het geld. Ook zitten er Polen die in Bolsward werken, nou dat vind niet gezellig, Nooit maar dan ook nooit meer, al kreeg ik geld toe!!!

2007

Uitstekende bedden en een leuke sfeer.

eten in een restaurant op 100 m afstand

met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het menu Soep+ sate is een aanrader.

Wat kan ik hier over zeggen? Echt oubollig en het eten was

Fam. de Jong
23-2-2007

Wat kan ik hier over zeggen?

Echt oubollig en het eten was onder de maat.

2006

Zeer goed hotel mooi gelegen in de binnenstad van Bolsward.

Bereikbaarheid is top. Vooral voor mensen zoals wij die geen rijbewijs hebben. De reden daarvoor is omdat het hotel tegenover het busstation staat. Verder is Bolsward echt een aanrader van een stad. Vooral toen wij er waren. Toen werd Heamiel gevierd. Echt heel leuk om dat een keertje mee te maken!!

2005

Een klein maar goed hotel

Tjaard Doornbos
31-8-2005

Een klein maar goed hotel. Redelijk ontbijt. Prettige bediening. Kamers zeer eenvoudig maar schoon. Jammer dat wij er, toen wij er waren, wegens vakantie, niet konden dineren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Groene Weide in Bolsward, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Groene Weide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.