Tijdelijk €25 aanbetaling

Boerderijcamping Fûgelfrij (in Hichtum)

9.8FenomenaalScore uit 27 reviews

9.8FenomenaalScore uit 27 reviews
  • 8Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Boerderijcamping Fûgelfrij (in Hichtum)

• 9Nico en Conny Bos04-10-2022

Top top top wat een heerlijk camping en gasten

Als je hierheen gaat, ga dan voor langere tijd. Wat een geweldige camping, campinggasten en eigenaar/eigenaresse. Als hier aan komt, voel je je meteen thuis en anders geeft Sita je dat gevoel nog even extra mee. Wat een heerlijke camping. Niets op aan merken. Komen zeker terug en dan voor langere tijd.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Bert en Annelies Kreijne02-09-2022

Fantastisch….Camping om van te genieten

Dit is nu echt ‘n camping om terug te komen. Hier voel je je al thuis wanneer je de eigenaresse Sita hebt gesproken.. Dit is nou iemand die met hart en ziel de camping runt. Fantastisch. Wat ‘n energie. Niets is haar teveel. Ze organiseert ‘n ochtend om gezamenlijk koffie te drinken ….Gezellig. Maar niets verplicht hoor. Op donderdag komt de visboer op de camping en ‘s middag de ijsco man…Smullen . En ga je naar huis dan wordt je uitgezwaaid…Wij kamperen al heel lang maar zo’n gastvrouw is uniek en zelden zo meegemaakt… Top camping in het mooie Friesland..

• 10Jan Veuskens18-07-2022

Geweldig! Na vertrek wil je weer terug.

Voor wie rust en ruimte zoekt ideaal. Je voelt je nog meer dan welkom.

• 10Mark17-05-2022

Enorm gastvrij; aanrader!

Deze camping is een absolute aanrader. Niet alleen vanwege de perfecte ligging, maar vooral ook de gastvrijheid die geboden wordt, is bijzonder. Het contact verloopt laagdrempelig, de campingeigenaresse is erg flexibel (bijv. over aankomst- en vertrektijden) en geniet van de ontspanning van haar gasten. Het sanitair is bijzonder schoon en in goede, nieuwe staat. Al met al een heerlijk verblijf in Friesland.

• 10Fam. Poeliejoe08-09-2021

Fantastisch!

Een bijzonder hartelijk welkom door sita, met een rondleiding over de camping ⛺️, super netjes sanitair en de kampeerplek die we kregen was fantastisch, wat een uitzicht ! We hebben genoten, van onze eerste vakantie dagen hier . En dan het uitzwaai moment, geweldig !👋

• 10Peter29-06-2021

Echt een topper

Prachtige camping,mooi gelegen,super sanitair, altijd schoon.De eigenaars altijd erg aardig vriendelijk en behulpzaam.een camping waar je meer dan welkom bent. Een heel fijn vakantie verblijf,top,top

• 10Rob & Marga17-05-2021

gastvrij en warm

Sita en Yke maken deze camping geweldig. Al is het weer niet opperbest, door de warmte die door hen wordt uitgestraald voel je je meer dan welkom, ontspannen en voel je de energie! Een mooie ruime plaats, uitstekend sanitair, een leuke omgeving: Wat wil je nog meer? Bolsward op loop/fietsafstand, Makkum, Hindeloopen en Sneek dichtbij.

• 9Jan en Desiree06-04-2021

Wat een gastvrijheid!

Bij aankomst opgewacht door Sita, eitjes van de biologische kippen en ook nog heerlijk paasgebak! Ondanks kou, een warm bad. Prachtig nieuw sanitair, verwarmd en met vloerverwarming ! In sneeuwbui (!) vertrokken en nog staat Sita op de dijk je uit te zwaaien. Heel bijzonder.

• 10Matthijs schaeffer28-07-2020

Mooie ligging,erg schoon ,niet duur,aardige mensen

Een hele leuke kleine camping op een hele mooie plek .erg aardige mensen ,alles is goed geregeld. Ze hadden voor mij toch nog een plekje voor mij camper geregeld terwijl ze eigenlijk vol waren ik ben zeer tevreden en ze zijn absoluut niet duur alles is daar netjes geregeld ,en schoon , akelig schoon zelfs . Van mij krijgen ze een tien

• 10Bert van Bekkum16-07-2020

Super fantastisch

Fantastisch, zoals Sita Ykema alles wat in haar vermogen ligt om het de camping gasten naar het zin te maken Live muziek op een zaterdag van 16.00 tot 18.00 ( niet iedere week ) Boottocht over het water in de omgeving De naam van de camping zegt het al Fugelfrij ,kortom ik kan wel nog veel meer opnoemen maar ernaar het zelf maar Gaan na 17 dagen super vakantie met tegenzin weg van deze supercamping

Camping Boerderijcamping Fûgelfrij (in Hichtum) info

Soort hotel