Tijdelijk €25 aanbetaling

Te Hooi en Te Gras

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Te Hooi en Te Gras voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 164 reviews

• 5.6Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

164 Reviews over Te Hooi en Te Gras

• 8Ad11-05-2022

Verassend in zijn eenvoud en rust.

We kwamen hier terecht omdat mijn kleinzoon een winnend lot had bij een loterij van een kinderboerderij. Niet alleen zijn zusje en vader en moeder mochten mee maar ook opa en oma. De aankomst en verblijf was perfect, we werden vriendelijk welkom geheten onder het genot van een kop koffie. We verbleven in een Plaggenhut en sliepen in een bedstede en we konden de ruimte lekker verwarmen met de houtkachel. Uitzicht over het speelveld waar de kleinkinderen naar harte lust konden spelen. Het was luxe kamperen. De prijswinnaar verbleef met zus en ouders in het Woudhuisje met twee slaapkamers en eigen sanitair. Kortom echt een lot uit de loterij. Dank jullie wel voor alles.

• 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 1Nienke07-01-2022

Slechte communicatie, vies huisje, niet in natuur

Het koloniehuisje was niet schoon. Borden, glazen etc voor gebruik eerst afwassen. Vele spinnenwebben aanwezig. Het huisje ligt niet in de natuur, maar in een dorp. Rondom het terrein wonen veel andere mensen. Voor bijna 200 euro per nacht zijn schonere, rustigere en mooiere huisjes te vinden. Met Oud&Nieuw werden er bovendien illegale bommen afgestoken naast de huisjes. Het was vreselijk eng en gevaarlijk. De eigenaren hadden ons van te voren verzekerd dat er geen vuurwerk zou worden afgestoken. Hier hadden we specifiek om gevraagd, omdat wij een getraumatiseerde hond hebben, die die zeer bang is voor vuurwerk. Helaas zijn Wim en Lia niet eerlijk geweest over de vuurwerk situatie rondom hun parkje, waarschijnlijk om zeker te zijn van een boeking en dus geld. Het gevolg is dat wij ons verblijf vroegtijdig hebben moeten afbreken en dat onze hond blijvend getraumatiseerd is. Wim en Lia reageren niet op onze klacht.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 10Marjolein17-12-2021

Wat een geweldige plek!

Wat hebben we genoten om bij jullie vakantie te vieren. Even heerlijk tot elkaar komen aan het haardje met een spelletje. Even weg van alles in alle rust en stilte. Het huisje is van alle gemakken voorzien en de bedden slapen geweldig!

Overdag heerlijk wandelen en struinen in de bossen met de hondjes, ook zei hebben onwijs genoten op jullie prachtige park.

Wij komen zeker terug!

• 9Eetgelegenheden
  • 4Robert & Evelien19-06-2021

Telleurstellend en niet voor herhaling vatbaar

Vanaf dag 1 slecht geslapen vanwege hanen op en rondom het terrein die vanaf 5 uur in de ochtend zelfs tot in de middag luid kraaien. De kippen en hanen lopen los en veroorzaken overlast: geluid, poep en klimmen op tafels en stoelen. Naast deze overlast was de matras in de bedstee veel te zacht je lag in een kuil hierdoor ontstonden naast de vermoeidheid ook fysieke klachten. Inrichting plaggenhutten erg gedateerd en onvolledig (geen waterkoker, koffiezetapparaat, parasol of ventilator), 1 douche erg donker. Communicatie met de nieuwe eigenaren verliep stroef was meer sprake van discussie dan luisteren klachten werden gebagatelliseerd. Tevens lieten ze geen pro actieve houding zien wanneer dat nodig zoals extra corona maatregelen, toezicht op geluidsoverlast door groepen, etc. steeds namen wij initiatief hierin maar dat hielp ook niet altijd. Beschikbaarheid en aanspreekbaarheid was beperkt en er werd veel te weinig schoongemaakt.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
    • 1Activiteiten
  • 10Marjan10-05-2021

Heerlijk!

We hebben hier een heerlijke midweek gehad. Het weer zat niet mee, maar in de plaggenhut was het heerlijk warm dankzij de houtkachel. De kippen scharrelen vrolijk rond. 's Avonds hebben we een kampvuurtje gemaakt en brood gebakken boven het vuur. De W.C's en douches zijn heel schoon. Alles is mooi afgewerkt en gedecoreerd, daar is echt een creatief iemand mee bezig geweest, heel leuk! Prachtige omgeving en vriendelijke mensen. Gedoe met mondkapjes is niet nodig, dat was heel fijn vakantie vieren.

• 10Activiteiten
  • 9Annet07-10-2020

Een heerlijke plek!

Wat hebben wij een heerlijk weekend gehad met onze familie in de koloniehuisjes. Koloniehuisjes zijn netjes en volledig: bedstee, houtkachel en voldoende potten, pannen, bekers en glazen. Buiten scharrelen de kippen rond en kunnen de kinderen spelen met alle aanwezige stepjes en ander speelgoed.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Sabine25-09-2020

Back to basic in de plaggenhut.

Als je van rust en natuur houdt, is dit een prachtig plekje. Activiteiten genoeg in de regio. Knus huisje met houtkachel voor de koudere avonden. . Servies, pannen, bestek...aanwezig! Hond(en) zijn welkom :-) Vriendelijke gastvrouw. Goede reden om eens terug te komen!!

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 8De Groot21-09-2020

Heerlijk verblijf

Wij hadden voor 1 nacht een koloniehuisje geboekt. Prachtige blokhut met alles er op en aan. Toilet aanwezig, vind ik echt een plus. En dan de heerlijke houtkachel. Zo gezellig voor de koudere avonden. Vriendelijke eigenaren. In de omgeving is het fijn fietsen. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Inge12-09-2020

Subliem

Genoten van het verblijf bij ‘te hooi en te gras’. Een perfect alternatief voor kamperen in de knusse plaggenhut. Heerlijk behaaglijk met houtkachel. Van alle gemakken voorzien. Een gastvrij ontvangst. Erg mooi gelegen. Voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Thijs07-09-2020

Top verblijf!

Het verblijf was top! Mooie locatie, knusse comfortabele huisjes en hartelijke ontvangst door Lia en Wim

In onderstaande cijfers. Eetgelegenheid en Activiteiten waren er niet. Gelukkig, daar kwamen we ook niet voor.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden