9,3

Fantastisch weekend gehad

Birminghammetjes, 9-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Wat een heerlijk kleinschalig, knus, sfeervol en toch compleet park.

We hebben een weekend gebruik mogen maken van de plaggenhutten en het vakantiehuisje. Alles was zeer compleet en gezellig ingericht.

Doordat we hier waren met 5 gezinnen (11 kinderen in de leeftijd van 1 t/m 8 jaar), konden we gebruik maken van de receptie als gemeenschappelijke ruimte. Dit was een heerlijke knusse ruimte, met toch voldoende ruimte om met z'n allen te eten, kletsen en te borrelen. De kinderen hebben zich buiten goed vermaakt op de schommel, trampoline, skelters en loopfietsen. In de omgeving zijn voldoende leuke dingen te doen. We gaan zeker terugkomen.

Fantastisch!

Danica van Troost, 9-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wat een prachtige locatie! De huisjes zijn met liefde in gericht. Ideaal voor een mooi familie weekend.

Wij verbleven in de plaggenhutten en mochten gebruik maken van de receptie ruimte. Voor ons is het een weekend geworden om niet snel te vergeten. Ook de omgeving leent zich goed voor heel veel leuke uitjes!

Heerlijk weekend gehad!

Nathalie, 19-9-2017
  • Onderkomen9

Super plek voor een familieweekend!

Heerlijk weekje weg!

R. de Vries, 12-9-2017
  • Onderkomen10

Geweldige ligging, rustig, sfeervol, simpel maar compleet, erg prettige gastheer en -vrouw.

Houtkachel in huis, vuurplaats buiten en knusse bedstedes maken het feest compleet.

Corne en irene, 2-9-2017
  • Onderkomen10

Ideale plek om heerlijk tot rust te komen. De eigenaren zijn in 1 woord op super mensen. Mooie schone sanitaire voorzieningen. Echt ideaal voor hondjes ook. Wij komen echt terug om weer heerlijk te kunnen genieten.

Prima plek, fijn huisje en hele fijne eigenaren

Eveline Feekes, 2-9-2017
  • Onderkomen9

Wij hebben in een koloniehuisje gezeten, heel gezellig, helemaal van hout wat een heerlijke geur geeft. Het huisje heeft een eigen toilet wat wel zo prettig is als je 's nachts naar de wc moet. Douchen kan prima in de algemene sanitaire ruimte en de douche is ook heerlijk.

Het huisje heeft een houtkachel, die we niet gebruikt hebben, was niet nodig.

Er is ruim voldoende kook, eet en drinkgerei. Er was geen kaasschaaf of een goed snijmes. Dat laatste heb ik wel een beetje gemist maar dat hangt er natuurlijk vanaf hoe uitgebreid je wilt koken :-)

Geweldig weer

Marjorie, Rinze en Mincka, 1-9-2017
  • Onderkomen10

Dit is een heerlijke plek om te zijn, te ontmoeten, tot rust te komen en leuke dingen te doen.

Paradijselijk

Bart en Narda, 30-8-2017
  • Onderkomen9

Hele complete gezellige blokhut met eigen terrasje en knusse bedstee.

Warm!

Ria, 21-8-2017
  • Onderkomen9

Het welkom is heel warm en hartelijk.

En dat voel je overal terug, de liefde en de aandacht waarmee alles is ingericht en wordt verzorgd.

Wij waren met drie volwassenen in een koloniehuisje en dat is prima te doen als je

bedenkt dat het luxe kamperen is. Het is een open ruimte met alleen gordijntjes als afscheiding bij de bedsteden.

Op de wat kille dagen hebben we erg genoten van de warmte van de houtkachel en op de zonnige dagen was het aangenaam buiten zitten op het houten tuinmeubilair.

Een prachtig huisje, mooie omgeving, super!

Bart en Ans, 18-8-2017
  • Onderkomen9

Alles was in het huisje aanwezig wat je nodig had! Goed verzorgd huisje in een mooie omgeving! Ook voor kinderen is er veel speelmogelijkheid op het terrein .Aardige verhuurders! Een geweldige fiets- en wandelomgeving.

Je kunt fietsen in Drenthe én Friesland! Mooie en rustige natuurgebieden!

Fijn om na een fietstocht 'thuis' te komen.

Boodschappen kon je doen in Noordwolde ( Jumbo en Lydll) Uit eten ongeveer 4 km vanaf het huisje. Op maandag is veel gesloten!

Voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Te Hooi en Te Gras in Boijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Te Hooi en Te Gras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Te Hooi en Te Gras scoort een 9.26 uit 10 op basis van 118 reviews.