Vakantiepark Te Hooi en Te Gras

8.7Fantastisch

• 8.2Activiteiten
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 8.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Te Hooi en Te Gras voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

150 reviews over Vakantiepark Te Hooi en Te Gras

• 7Rinda Bons29-05-2020

Genieten!

Een paar fijne dagen gehad, in sfeervolle hut, natuurvriendelijke plek en omgeving, hartelijke gastvrije eigenaren. Een goede plek om te zijn. Lia, Wim, en ook Henk, ik wens jullie veel succes en plezier toe. Ik kom zeker terug. Rinda en collie Fien.

• 5Eetgelegenheden

Alleen gereisd in mei 2020

• 2019
    7Helmuth Nabuurs27-10-2019

Zeer tevreden

Het was allemaal erg netjes, knus en lekker rustig. Onze kinderen hadden nl. Al vakantie (regio Zuid). De kachel met gratis hout is een aanrader. Lekker stoken met de geur van het knisperende hout. Voldoende speelgelegenheid. Het huisje is ook qua koken voldoende ingericht. Een klein fornuisje waar je dan creatief moet zijn Leuk. Lekker in het groen. Alles is netjes en goed verzorgd. Douchen moet kort (4 minuten), maar lekker warm water. Voor mij lang genoeg. Activiteiten waren er geen. Uiteraard ook geen eetgelegenheid. Daar kan ik ze niet op afrekenen. In de directe omgeving ook beperkt. Dit ivm dun bevolkt. Daarom op 5 gezet maar eigenlijk niet van toepassing.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Kirsti Driesens18-10-2019

Een plek om terug te keren!

Heerlijk knus en met veel liefde opgezet vakantiepark. Wat een fijne en open sfeer.

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Arjen15-10-2019

Heerlijke tijd met vrienden en kinderen gehad

Ruim opgezet kleinschalig vakantiepark. Er is genoeg ruimte (en speelgoed beschikbaar!) voor kinderen om te spelen en ravotten. De koloniehuisjes zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De kapschuur is een perfecte plek om tijd door te brengen met een grote groep.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9WvL08-09-2019

Superknus huisje in een supermooie omgeving

Ik ben in 2018 al een keer met de kinderen naar dit huisje geweest. Dat was dermate goed bevallen, dat de kinderen nog een keer terug wilden, dus dat hebben in zomer 2019 ook gedaan. Het is een heerlijk knus houten plaggenhuisje. Schoon en netjes van binnen. Ook de toiletten en douches zijn zeer netjes. In de schitterende omgeving is genoeg te doen voor jong en oud. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Pieter Veenstra03-09-2019

Prachtige familieweekenden

Al 16 jaar houden we ons familieweekend bij Bert en Anja op 't Hooi en te Gras. Het is voor ons een geweldige accommodatie waar iedereen van groot tot klein zich op zijn gemak voelt. Kinderen kunnen oneindig met elkaar spelen en 's avonds hebben we al vele gezellige avonden bij het vuur of onder de overkapping gezeten. En op zaterdag de altijd weer geslaagde barbecue. Dit alles dankzij de liefdevolle , warme en professionele aanwezigheid van Bert en Anja. Voor ons is er geen mooiere plek dus we gaan op naar nummer 17.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Frank en Danielle25-08-2019

Prachtige en rustige vakantiebestemming.

Een heerlijke plek om op vakantie te gaan. Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer, mooi huisje, schoon sanitair en plezierige sfeer. Voldoende speelgelegenheid voor oudere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Sabine22-08-2019

Heerlijke plek

Met man en kinderen genoten van een week in het Drents-Friese Wold. Te hooi en te gras is een goede uitvalsbasis voor allerlei activiteiten en het is ook een prima plek om te verblijven: gastvrij, met veel zorg en aandacht ingericht en onderhouden door Anja en Bert, rustig, mooi, trampoline en tafeltennistafel, goed verzorgd sanitair. De plaggenhut heeft alles wat je nodig hebt; vooral het prachtige houtkacheltje en de bedstee waren favoriet!

• 9Eetgelegenheden

• 8Tamara14-08-2019

Een plek om terug te komen.

Ik heb het woudhuisje geboekt en tijdens mijn verblijf zijn er familieleden en paar nachtjes blijven slapen en is mijn vriend in het weekend langs geweest. Mijn zoontje heeft heerlijk gespeeld in de zandbak, ontdekt dat ie best hoog kan klimmen op de klimtoren en was razend enthousiast over de skelter en de bolderkarretjes. Het huisje was knus en schoon. Ik vond het fijn dat het kleinschalig is en dat er geen poespas is. Het contact met Bert en Anja was vriendelijk, persoonlijk en zonder gedoe. Erg fijn. (Er zijn eetgelegenheden in de buurt die met auto goed te bereiken zijn, maar met de fiets met kleine kinderen niet.)

• 7Activiteiten

• 9Hanne13-08-2019

Genieten

Fijn verblijf bij Anja & Bert! Vriendelijke ontvangst, heel toegankelijk tot contact en behulpzaam. Goed uitgeruste blokhut en vooral genieten van het zien buiten spelen van de kinderen op de go-carts, in de zandbak, op de schommel...

Vakantiepark Te Hooi en Te Gras info

• BBQToegestaan