Vakantiepark Te Hooi en Te Gras

Heerlijk tot rust komen

Isabel
8-7-2018
  • Onderkomen9

Alles is schoon en verzorgd, je voelt de liefde

fantastisch

bram
6-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

voor de 2 de keer daar geweest heel aardige mensen niets was er een probleem als je wat nog heb of een vraag ze staan klaar voor je. 2 keer in de plaggenhuisje gelogeerd erg leuk daar we gaan zeker nog een keer heen.

Geweldig we gaan volgend jaar weer!

S Voets
5-6-2018
  • Onderkomen7

prachtige omgeving, het toiletgebouw word goed schoon gehouden, Bert en Anja zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Veel speel mogelijkheden voor de kinderen! Wij hadden de Plaggenhutten gehuurd en kregen als groep de receptieruimte ter beschikking, dit is een fijne plek waar je met z'n allen kunt zitten indien het slecht weer is. De keuken in deze ruimte is wel iets aan de kleine kant als je met een grot4e groep bent.

Rustig en mooie omgeving

Joke Balk
2-6-2018
  • Onderkomen10

Heerlijke midweek gehad. Park en huisje perfect verzorgd, alles was aanwezig.

Heerlijk tot rust gekomen na een hectische periode.

De omgeving en het Fries-Drenthe woud zeer de moeite waard om te ontdekken op de fiets, gezellig terassen onderweg voor een kopje koffie en een heerlijke lunch.

Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam petje af.

Bedankt voor deze gezellige midweek.

WiJa
1-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Heerlijk compleet plaggehutje. Fijne tuin en allerlei mogelijkheden om maximaal van het buitenleven te genieten!

Het was een fantastische familie weekend.

J.B.NollesWijsbeek
29-5-2018
  • Onderkomen9

Het was een geweldig leuk weekend. Tot in de kleinste details geslaagd. Goed ingerichte huisjes. Veel spel en ontspanning voor jong en oud. Natuurlijk werkte het weer ook mee en de eigenaren Bert en Anja zijn hele lieve mensen.

Geweldige midweek gehad met de hele familie!

Marleen v L.
5-5-2018
  • Onderkomen9

Heel geschikt voor een familieverblijf! De rust en de ruimte zijn heerlijk. Kinderen kunnen hier heerlijk spelen.

Fantastisch weekend gehad

Birminghammetjes
9-10-2017
  • Onderkomen9

Wat een heerlijk kleinschalig, knus, sfeervol en toch compleet park.

We hebben een weekend gebruik mogen maken van de plaggenhutten en het vakantiehuisje. Alles was zeer compleet en gezellig ingericht.

Doordat we hier waren met 5 gezinnen (11 kinderen in de leeftijd van 1 t/m 8 jaar), konden we gebruik maken van de receptie als gemeenschappelijke ruimte. Dit was een heerlijke knusse ruimte, met toch voldoende ruimte om met z'n allen te eten, kletsen en te borrelen. De kinderen hebben zich buiten goed vermaakt op de schommel, trampoline, skelters en loopfietsen. In de omgeving zijn voldoende leuke dingen te doen. We gaan zeker terugkomen.

Fantastisch!

Danica van Troost
9-10-2017
  • Onderkomen10

Wat een prachtige locatie! De huisjes zijn met liefde in gericht. Ideaal voor een mooi familie weekend.

Wij verbleven in de plaggenhutten en mochten gebruik maken van de receptie ruimte. Voor ons is het een weekend geworden om niet snel te vergeten. Ook de omgeving leent zich goed voor heel veel leuke uitjes!

Heerlijk weekend gehad!

Nathalie
19-9-2017
  • Onderkomen9

Super plek voor een familieweekend!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Te Hooi en Te Gras in Boijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Te Hooi en Te Gras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Te Hooi en Te Gras scoort een 9.26 uit 10 op basis van 125 reviews.