Vakantiepark Te Hooi en Te Gras

Fijne plek, fijne mensen

Nelleke
14-8-2018
  • Onderkomen9

Prachtig kleinschalig complex met 10 mooie huisjes. Goede mix van gezelligheid als je wil en rust en ruimte voor jezelf. Anja en Bert zijn behulpzaam en erg aardig. Goede sfeer en energie.

Sfeervol

Bouman
14-8-2018
  • Activiteiten9

Fijne, sfeervolle setting.

Vriendelijke, behulpzame beheerders. Er was zelfs een ventilator aangeschaft om het in het huisje gerieflijker te maken met het hele hete weer.

Schoon huisje.

Prima

Ruud Koortens
6-8-2018
  • Onderkomen9

Gezellige camping, prima huisjes, goede sfeer, aardige beheerders

Niet verder zoeken, prachtig verblijf!

Marjan
3-8-2018
  • Onderkomen10

Gastvrij, vriendelijk, rust, netjes, al met al hier vind je een bijzonder prettig vakantiegevoel in een prachtige omgeving.

Anja en Bert bedankt!

Heerlijke ontspannen vakantie

Anke Dijkstra
3-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heerlijke week gehad op ‘te hooi en te gras’. Onze dochter van 14 mnd heeft zich prima vermaakt. Prachtige locatie en omgeving.

We komen zeker weer!

Helemaal top!

Pennington's
29-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Wij hebben bij Bert en Anja voor een weekend het terrein afgehuurd om onze bruiloft te vieren. Alle gasten (inclusief wij) waren zeer enthousiast over de locatie en Bert en Anja zijn zeer meedenkend en behulpzaam geweest! Het terrein is knus en een ideale locatie voor een gezin met kinderen.

Rust en ruimte, kamperen +

P. Struik
29-7-2018
  • Onderkomen8

Rust, authentiek, kampeergevoel-met-extra’s, goede sfeer, mooie omgeving. In midweek alles met de fiets kunnen doen: bossen, hei, de koloniën (van Het Pauperparadijs - zeer de moeite waard) en winkels en restaurants prima per fiets bereikbaar. Huisje zeer compleet en gezellig ingericht.

Fantastisch ontspannend verblijf!

Elise
21-7-2018
  • Onderkomen8

Gelegen nabij een natuurgebied waar je kan wandelen en fietsen. Zicht op een paardenwei. Geen auto's op het domein. Absolute rust hier.

Wij hebben het verblijf echt fantastisch en ontspannend gevonden!

De sfeer zat heel goed, het domein was erg idyllisch. De kinderen konden zich er zelfstandig prima vermaken.

De ontvangst en ondersteuning door de eigenaars was erg aardig.

We hadden prettige contacten met de andere gasten op het domein.

Toch een beetje het campinggevoel, doordat er gebruik moest worden gemaakt van het gedeelde sanitair en ons huisje geen stromend water had.

Geen auto's op het domein zelf, waardoor het er veilig en rustig was.

Met vier en een baby in de plaggenhut slapen was wel wat klein, maar door het fantastische weer geen probleem, omdat we continu buiten leefden.

Heerlijk tot rust komen

Isabel
8-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Alles is schoon en verzorgd, je voelt de liefde

fantastisch

bram
6-7-2018
  • Onderkomen9

voor de 2 de keer daar geweest heel aardige mensen niets was er een probleem als je wat nog heb of een vraag ze staan klaar voor je. 2 keer in de plaggenhuisje gelogeerd erg leuk daar we gaan zeker nog een keer heen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Te Hooi en Te Gras in Boijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Te Hooi en Te Gras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.