Camping Hazehof

Gewoon fantastisch

Wim
22-6-2018

Dit was echt geweldig.

Een kleine rustige camping vlak tegen het West-Friese Woud.

Piet en Sjoukje zijn erg vriendelijke en behulpzame mensen.

Er stond een staan diverse mooie planten op de camping.

Op de vraag hoe een van de planten heette omdat we er zelf een wilde kopen voor de tuin

werd door Sjoukje een schop gehaald en er een stuk afgestoken.

En van een andere plant die nog niet bloeide was het, en neem hier ook een stuk van mee want

Deze is ook erg mooi.

De omgeving is geweldig en kan in het Fries-Derentsgebied uren fietsen.

Echt een aanrader

Fantastische camping!

Tom
25-2-2017

Bij Piet en Sjoukje heb je het altijd naar je zin. De camping is rustig, maar ook gezellig. Je kunt zelf je plekje uit kiezen en wordt altijd aardig ontvangen. Je kunt genieten van de prachtige natuur van het Drents-Fries Wold, te voet, met de fiets èn, als je geluk hebt, met paard en wagen met de boer mee.

Ook is het mogelijk om je eigen paard mee te nemen. Ook je viervoeter zal het hier aan niets ontbreken!

Gezellig, netjes & enorm gastvrij!

Yvanka Stornebrink
21-6-2015

Dit weekend hebben we deze camping bezocht. Wij zaten in het huisje en mijn ouders/broer hadden een campingplaats. We werden vriendelijk onthaald.

De camping zag er onderhouden uit. Het huisje gezellig & netjes.

Mijn vader en broer kregen een ritje met paard en wagen aangeboden (ong. 2uur), leuk! Wij hadden zondag een super lekker, uitgebreid ontbijt! Worst, kaas, roomboter, eitjes, croissantjes, kleine suikerbolletjes enz. Ze bezorgen het ontbijt de avond ervoor zodat je zelf kan bepalen wanneer je ontbijt, fijn!

Je mag de stallen inlopen om de koeien en paarden te bekijken. Verder namen ze de tijd om je vragen te beantwoorden en alles te vertellen over het boeren leven.

Al met al top! Een echte aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hazehof in Boijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hazehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.