Bed and Breakfast De Boshoeve

Laatste review

Geniet van de romantiek!

Nico en Hilda,
5-10-2009

Een leuke b&b accomodatie met vooral veel privacy door de aparte ligging van het woonhuis. We hebben er heerlijk overnacht en genoten van de gastvrijheid van Angele en Karel. We komen zeker nog eens terug.

Kenmerken
Airco
Speeltuin
Sauna

1 review over Bed and Breakfast De Boshoeve in het Nederlands

Geniet van de romantiek!

Nico en Hilda
5-10-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Boshoeve in Boijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Boshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.