Camping De Boekelter

Tonen op kaart

14 reviews over Camping De Boekelter

• 7HenkR05-09-2016

Kleine camping met 15 ruime plekken

Camping heeft zon en schaduw. Voor de zon moet je veel schuiven, want zijn veel hoge bomen. Elke plek heeft eigen water en afvoer. Elke ochtend ligt er een eitje per gast klaar. Aardige eigenaars. Ligt wel tussen een andere camping in waar ze zicht niet echt aan de geluidsregels houden en een veehouderij die vanaf vroeg tot laat met tractoren heen en weer aan het rijden is. Omging zo onderkant Friesland tegen Drenthe aan is schitterend om te fietsen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Lucie Boekhold01-07-2016

fijne camping ,voor volwassenen en kinderen

Wij waren de eerste 2 weken in mei op deze camping en hebben een fijne tijd gehad.Wil en Egbert doen alles om het hun gasten naar de zin te maken. De camping is zeer goed verzorgd, het terrein met de zeer oude eik is mooi. Het sanitair heel schoon en in het frisse voorjaar heerlijk verwarmd.Het eitje iedere morgen smaakt goed en de lichtjes 's avonds op het terrein geven een romantisch tintje.Het feit dat iedere plaats zijn eigen kraan heeft is prettig evenals de vuilwater afvoerslang. Wasmachine en droger zijn eveneens aanwezig. In de slechtweer ruimte is informatie over de omgeving aanwezig. Kortom een geweldige camping voor een langer verblijf in een ook nog eens mooie omgeving waar het heerlijk fietsen is. Boodschappen kunnen op de fiets gedaan worden in Noordwolde.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9R. van Ommen17-10-2015

Boven verwachting

Ook in oktober een prima plaats om te verblijven: Alle ruimten zijn heerlijk verwarmd, super schoon en met de extra korting die in september en oktober gegeven wordt begrijp ik niet hoe ze het kunnen doen voor die prijs. Wij waren de enige 2 gasten maar dat maakte geen verschil in verzorging en service. Alle lof en dank voor Wil en Egbert.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9MarcelH05-03-2014

Groen, rustig, mooi, natuurlijk!

Een leuke kleinschalige boerencamping. Doordat het kampeerveld omzoomt is met grote bomen en allerlei leuke hoekjes heeft, heb je het idee middenin het bos te staan. Achterop het veld is een mooi uitzicht over de weilanden. Het sanitair is prima in orde en schoon. De eigenaren zijn schatten, iedere morgen liggen er verse eieren klaar, hartstikke leuk! Bij elk plekje is een watertappunt en indien nodig zorgt de eigenaar voor een vuilwater afvoerslang, ideaal! Wij stonden hier in de herfstvakantie, eind oktober 2012, prachtig weer. Het was toen erg rustig (twee caravans). De grond was wel wat zacht (logisch, in de herfst), wat het indraaien van een flinke caravan zonder hulp wel een hele operatie maakte. In het nabij gelegen Drent-Friese Wold kun je naar hartelust fietsen en wandelen. Dichtstbijzijnde grote plaats is Oosterwolde, 15 min met de auto door het bos, prima te doen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

0 tips over Camping De Boekelter