Camping De Boekelter

Camping De Boekelter
8,3

Laatste review

Een leuke kleinschalige boerencamping. Doordat het kampeerveld omzoomt is met grote bomen en allerlei leuke hoekjes heeft, heb je het idee middenin het bos te staan. Achterop het veld is een mooi uitzicht over de weilanden.

Het sanitair is prima in orde en schoon. De eigenaren zijn schatten, iedere morgen liggen er verse eieren klaar, hartstikke leuk! Bij elk plekje is een watertappunt en indien nodig zorgt de eigenaar voor een vuilwater afvoerslang, ideaal!

Wij stonden hier in de herfstvakantie, eind oktober 2012, prachtig weer. Het was toen erg rustig (twee caravans). De grond was wel wat zacht (logisch, in de herfst), wat het indraaien van een flinke caravan zonder hulp wel een hele operatie maakte.

In het nabij gelegen Drent-Friese Wold kun je naar hartelust fietsen en wandelen. Dichtstbijzijnde grote plaats is Oosterwolde, 15 min met de auto door het bos, prima te doen.

1 review over Camping De Boekelter in het Nederlands

Groen, rustig, mooi, natuurlijk!

MarcelH
5-3-2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Boekelter in Boijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Boekelter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.