Camping De Boekelter

10 reviews over Camping De Boekelter in het Nederlands

Heerlijk rustig

Hans
11-3-2018

Een heerlijke kleine rustige camping.

Vriendelijke hartelijke crew.

Schoon sanitair en iedere morgen een eitje.

Aan de rand van het Drents Friesche Wold voor heerlijk fietsen.

Prachtig

Ria K
10-3-2018

Mooie stille camping.

Lief beheerders echtpaar met veel belangstelling voor hun gasten

Geen verlichting op de camping zelf maar elke avond werden er op de gehele camping glazen met waxinelichtjes geplaatst.

Fietstocht vanaf de camping. Mooie omgeving.

Mooie groene camping

Joke
7-9-2017

Mooie rustige camping met parkachtige uitstraling.

Veel privacy op de kampeerplaatsen.

Sanitair eenvoudig maar compleet en vooral schoon, in de wascabine alleen koud water, dat vond ik jammer.

De eigenaren Wil en Egbert zijn hartelijk en behulpzaam.

Elke ochtend ligt er een eitje klaar voor de gasten.

Waterkraan/afvoer en electra op elke kampeerplek.

Vanaf de camping mooie fiets en wandelroutes.

Een mooi Trekkersveld aanwezig.

De camping is een aanrader voor iedereen die rust, ruimte en natuur zoekt.

mooi gelegen camping met veel groen.

RK
5-8-2017

lieve mensen met veel belangstelling voor de gasten

s'avonds werden er overal glazen potjes met waxinelichtjes geplaatst, erg gezellig

rustige camping, zeer geschikt voor vutters.

een aanrader voor mensen die graag de stilte om zich heen hebben!

Oude reviews (archief)

Wat een rust!

Anneke Kamminga
28-9-2016

Een comfortplek met aan en afvoer van water, een park met doorkijkjes én privacy. Schaduwrijke en zonnige plekken. Een goed sanitair gebouw. Gastvrije eigenaars. Een fraaie grasmat.

Kamperen in een park met privacy!

Rien
27-9-2016

Fraai aangelegd, ruim maar met veel privacy. Aan-/afvoer van water en stroomaansluiting op perceel. Schoon en goed sanitair.

Kleine camping met 15 ruime plekken

HenkR
5-9-2016

Camping heeft zon en schaduw. Voor de zon moet je veel schuiven, want zijn veel hoge bomen.

Elke plek heeft eigen water en afvoer. Elke ochtend ligt er een eitje per gast klaar. Aardige eigenaars.

Ligt wel tussen een andere camping in waar ze zicht niet echt aan de geluidsregels houden en een veehouderij die vanaf vroeg tot laat met tractoren heen en weer aan het rijden is. Omging zo onderkant Friesland tegen Drenthe aan is schitterend om te fietsen.

fijne camping ,voor volwassenen en kinderen

Lucie Boekhold
1-7-2016

Wij waren de eerste 2 weken in mei op deze camping en hebben een fijne tijd gehad.Wil en Egbert doen alles om het hun gasten naar de zin te maken.

De camping is zeer goed verzorgd, het terrein met de zeer oude eik is mooi.

Het sanitair heel schoon en in het frisse voorjaar heerlijk verwarmd.Het eitje iedere morgen smaakt goed en de lichtjes 's avonds op het terrein geven een romantisch tintje.Het feit dat iedere plaats zijn eigen kraan heeft is prettig evenals de vuilwater afvoerslang. Wasmachine en droger zijn eveneens aanwezig. In de slechtweer ruimte is informatie over de omgeving aanwezig. Kortom een geweldige camping voor een langer verblijf in een ook nog eens mooie omgeving waar het heerlijk fietsen is. Boodschappen kunnen op de fiets gedaan worden in Noordwolde.

Boven verwachting

R. van Ommen
17-10-2015

Ook in oktober een prima plaats om te verblijven: Alle ruimten zijn heerlijk verwarmd, super schoon en met de extra korting die in september en oktober gegeven wordt begrijp ik niet hoe ze het kunnen doen voor die prijs. Wij waren de enige 2 gasten maar dat maakte geen verschil in verzorging en service.

Alle lof en dank voor Wil en Egbert.

Groen, rustig, mooi, natuurlijk!

MarcelH
5-3-2014

Een leuke kleinschalige boerencamping. Doordat het kampeerveld omzoomt is met grote bomen en allerlei leuke hoekjes heeft, heb je het idee middenin het bos te staan. Achterop het veld is een mooi uitzicht over de weilanden.

Het sanitair is prima in orde en schoon. De eigenaren zijn schatten, iedere morgen liggen er verse eieren klaar, hartstikke leuk! Bij elk plekje is een watertappunt en indien nodig zorgt de eigenaar voor een vuilwater afvoerslang, ideaal!

Wij stonden hier in de herfstvakantie, eind oktober 2012, prachtig weer. Het was toen erg rustig (twee caravans). De grond was wel wat zacht (logisch, in de herfst), wat het indraaien van een flinke caravan zonder hulp wel een hele operatie maakte.

In het nabij gelegen Drent-Friese Wold kun je naar hartelust fietsen en wandelen. Dichtstbijzijnde grote plaats is Oosterwolde, 15 min met de auto door het bos, prima te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Boekelter in Boijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Boekelter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Boekelter scoort een 8.41 uit 10 op basis van 10 reviews.