Camping Bekhofschans

Camping Bekhofschans
8,9

6 reviews over Camping Bekhofschans in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldige camping om met jonge kinderen te zijn. Kleinschalig, gemoedelijk, rustig, relaxte sfeer, gezellig. De camping is heel leuk ingedeeld, niet recht toe recht aan. Deels met uitzicht over de weilanden. Sanitair wordt goed schoon gehouden.

Fantastisch, gastvrij, prachtig terrein

Jeroen Loomeijer
27-7-2017

Super camping met jonge kinderen. Heerlijk, veilig terrein met diverse speelmogelijkheden. Ook de verse pizza's, heerlijke koffie en broodjes service geven een fijn vakantie gevoel.

Wat een warm ontvangst op de Bekhofschans. Dirk en Marianne doen er alles aan om je thuis te laten voelen op deze prachtige plek. En aan eerdere recensies te zien: De camping vernieuwd zich. Een prachtige sanitair gebouw, een overdekt terras waar je bij minder weer kunt koken en eten en een kleine campingwinkel voor de "vergeten boodschappen" met heerlijk boerderijijs maken dit een ervaring die je eigenlijk weer wilt beleven. .Doen!

Prachtige natuurcamping

anne
10-8-2013

Een weekje met de vouwwagen naar de Bekhofschans.

De camping doet zijn naam eer aan en is een echte natuurcamping. Bij aankomst waren wij zeer aangenaam verrast. Wat is het hier prachtig! Je voelt je midden in de natuur. De kampeerplekken zijn ruim en hebben veel privacy. De camping lijkt natuurlijk ontstaan te zijn. Overal leuke hoekjes, bosjes, bomen en mooie houten meubels. Het glooit als vanzelf in elkaar over.

De eigenaren zijn gastvrij en maken hun motto waar; lekker doen en laten!

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. De klimboom had een enorme aantrekkingskracht op ze. Net als de waterpomp, de skelters en het speeltuintje. De Bekhofschans bleek ook een uitstekende uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes.

Normaal zoeken wij elk jaar een andere camping, maar hier gaan wij zeker terug komen. Een aanrader voor ieder die van rust, natuur en inspiratie houdt!

Bekijk de foto's op de site, die spreken voor zich.

Leuke camping

Archie
4-6-2011

Leuke camping voor een paar dagen met of zonder kinderen

Landelijke omgeving met mooie fietsroutes

Fijn plekje

hans_wildenberg
9-4-2011

Camping Bekhofschans is een prima plek voor een week vakantie. Rustig als de kinderen moeten slapen en gezellig druk als er gespeeld moet worden.

Genoeg te doen in de omgeving+ fietsen en zwemmen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bekhofschans in Boijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bekhofschans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.