Camping Bekhofschans

NederlandFrieslandBoijl
5.4MatigScore uit 12 reviews

5.4MatigScore uit 12 reviews
  • 6.1Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

12 Reviews over Bekhofschans

• 5Rieneke08-09-2021

Nooit meer.

Groene camping maar heel veel lawaai door verkeer en vooral door voortdurende agrarische activiteiten. Vanaf zeer vroeg in de ochtend. Bovendien geen gastvrije benadering.

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Theo21-09-2019

Voor mij niet meer

De reviews over de camping beloofde veel. Dus wij er naartoe. Het terrein zelf is erg mooi. Ruime plekken met mooi uitzicht. Maar dan. Wij waren op een enkele gast na de enige. Seizoen was afgelopen en de eigenaren waren in geen velde of wegen te zien. In de week dat wij er waren is er maar 1 KEER schoongemaakt? De beroemde pizza op vrijdag ondanks mijn bestelling werd niet gemaakt. En tot overmaat van ramp lieten de eigenaren hun paard over de camping lopen en grazen. De uitwerpselen lieten zij gewoon liggen. Al met al. De rewiews beloven veel te veel. Ik ga daar nooit meer naar toe.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Henk Meijer03-09-2019

Kindvriendelijke natuurcamping

Mooie natuurcamping te midden van boerderijen. Camping is kindvriendelijk, sanitair schoon maar voor het hoogseizoen te weinig. WiFi is te zwak. Prijs/kwaliteit verhouding is niet in balans.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Johan Pijnenburg03-08-2019

Erg fijne vakantie gehad!

Erg fijn en relaxed vakantie houden op deze natuurcamping. Onze kinderen had het direct naar hun zin met de fijne speeltuin en het leuke speelbos. Wij hadden vakantiehuisje Roos gehuurd en we hebben hier 2 weken heerlijk genoten. Een aanrader voor iedere ouder die met kinderen lekker vakantie wil houden, maar ook zelf aan een boekje toe wil komen!

• 8Mariska31-07-2019

Wow factor voor relaxte rustzoekers

Hoe je van gemoedelijke sfeer, natuur en rust? Ruime plek en niet in straatje staan? Kinderen die na even orienteren zelf op pad gaan en elkaar treffen in de speeltuin? Dat is wat ik vond op Bekhofschans. Vrij gemakkelijk raakten we in de sfeer van hèhè, lekker, vakantie! Laat je je brood bezorgen op je plek of ga je naar de supermarkt; beide kan. Pizzaatjes worden aangekondigd en kun je op 'intekenen'. In de nabije omgeving Drenths -Fries woud (heel mooi), natuurwater (met en zonder waterplanten) en zwembaden. Cultuur met grotere C bv op 45 min rijden naar Leeuwarden of Groningen. Tot slot, toiletten schoon. Wasmachine te gebruiken.

• 4Joke02-06-2019

Jammer van de knierterigheid

Hemelvaartweekend op deze camping doorgebracht. Relaxte sfeer, ruime plekken. Rust en ruimte is heel fijn Minder leuk was het gevoel dat we kregen van de “zakelijkheid” van de beheerders. Door omstandigheden konden we 1 vd 3 gereserveerde plekken niet gebruiken. Dat we dan geen geld terugkrijgen is begrijpelijk. Echter de plek zonder overleg verder verhuren dus simpelweg 2x geld vangen vind ik niet ok. Daarnaast de douche munten a 0,50 per stuk voor amper 3 minuten water is niet meer van deze tijd. Verhoog dan de prijs een beetje en geef ieder het gevoel van een fijne warme douche. Dus leuk weekend gehad maar wij komen hier niet weer. Zoeken een volgende plek waar gastheerschap bovenaan staat.

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Joyce31-07-2018

Geweldige camping om met jonge kinderen te zijn.

Geweldige camping om met jonge kinderen te zijn. Kleinschalig, gemoedelijk, rustig, relaxte sfeer, gezellig. De camping is heel leuk ingedeeld, niet recht toe recht aan. Deels met uitzicht over de weilanden. Sanitair wordt goed schoon gehouden.

• 9Jeroen Loomeijer27-07-2017

Fantastisch, gastvrij, prachtig terrein

Super camping met jonge kinderen. Heerlijk, veilig terrein met diverse speelmogelijkheden. Ook de verse pizza's, heerlijke koffie en broodjes service geven een fijn vakantie gevoel.

• 9gerard13-04-2014

Gastvrij, een heerlijke plek voor jong en oud

Wat een warm ontvangst op de Bekhofschans. Dirk en Marianne doen er alles aan om je thuis te laten voelen op deze prachtige plek. En aan eerdere recensies te zien: De camping vernieuwd zich. Een prachtige sanitair gebouw, een overdekt terras waar je bij minder weer kunt koken en eten en een kleine campingwinkel voor de "vergeten boodschappen" met heerlijk boerderijijs maken dit een ervaring die je eigenlijk weer wilt beleven. .Doen!

• 10anne10-08-2013

Prachtige natuurcamping

Een weekje met de vouwwagen naar de Bekhofschans. De camping doet zijn naam eer aan en is een echte natuurcamping. Bij aankomst waren wij zeer aangenaam verrast. Wat is het hier prachtig! Je voelt je midden in de natuur. De kampeerplekken zijn ruim en hebben veel privacy. De camping lijkt natuurlijk ontstaan te zijn. Overal leuke hoekjes, bosjes, bomen en mooie houten meubels. Het glooit als vanzelf in elkaar over. De eigenaren zijn gastvrij en maken hun motto waar; lekker doen en laten! De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. De klimboom had een enorme aantrekkingskracht op ze. Net als de waterpomp, de skelters en het speeltuintje. De Bekhofschans bleek ook een uitstekende uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes. Normaal zoeken wij elk jaar een andere camping, maar hier gaan wij zeker terug komen. Een aanrader voor ieder die van rust, natuur en inspiratie houdt! Bekijk de foto's op de site, die spreken voor zich.

Camping Bekhofschans info

Camping informatie