Hotel It Posthûs Burdaard

Kleine hotelsWeer vandaag22°
Hotel It Posthûs Burdaard
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor It Posthûs Burdaard voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel It Posthûs Burdaard in het Nederlands

Tophotelletje, niet twijfelen maar zeker boeken !

victor cuypers
8-9-2018

Alles was goed, uiterst aangename uitbaters, ruime en propere kamers, afwisseling in het lekkere ontbijt, mooie ligging, lekker avondeten, we hebben hier echt zalig genoten; als we nog eens naar Friesland gaan zal dit terug onze verblijfplaats zijn

Gereisd Met vrienden in september 2018

Goed verzorgd, vriendelijk

Johan en Annie
10-9-2017

Afgelopen week te gast geweest hier en we voelden ons ook echt gast. Vriendelijk, netjes, gastvrij. Een mooie locatie aan het water. Goed en uitgebreid ontbijt, goede keuken.

Gereisd Met partner in september 2017

Uitstekend

Richard
12-8-2017

Vanaf binnenkomst tot na het ontbijt de volgende morgen een grote klasse.

Gereisd Met partner in juli 2017

gewoonn mooi plekje om er te eten

saakje
2-6-2017

trapje na de wc vind ik voor ouderen lastig

Gereisd Met partner in juli 2016

Goed, schoon, gezellig hotel

Marianne
2-4-2017

Leuke ligging aan het water. Knus hotel. Kleine kamers maar erg verzorgd en heel schoon. Goed ontbijt. Kortom een aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Blijft goed

26-6-2016

Mooie kamer, nr 1. Schoon, ruim en fijn bed. ontbijt en diner weer prima verzorgd.

fijn voor één keer

jan vermeir
9-6-2016

een knus hotel in een schitterende omgeving.Het jonge personeel is zeer vriendelijk,de eigenaar daarentegen!We hadden lekke band gehad,maar dat loste je zelf maar op.Niemand vroeg of je lekker had geslapen,hoe je dag was of wat de plannen waren.Als je zelf iets vroeg,kreeg je wel antwoord.Het ontbijt was héél verzorgd,de dame doet enorm haar best.Diner was goed,maar dan ook niets méér en wel prijzig.De kamer net en gezellig.Als je lastminute boekt best via boekingsite,want rechtstreeks bij eigenaar betaal je meer.Prachtig om te fietsen en ook dokkum is een tof stadje om te bezoeken

Gereisd Met partner in juni 2016

Fantastisch gastvrij hotel!

Tim van Rees
17-10-2015

It Posthus is een mooi hotel met zeer gastvrije en attente mensen. We hebben er erg lekker gedineerd en ook voor de kinderen was er een mooi menu. Een onovertroffen ontbijt dat, speciaal voor ons, extra vroeg werd geserveerd. We komen hier zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Weer fijn

21-6-2015

Als uitvalsbasis voor festival in Dokkum. Weer een fijn weekend. Het diner en ontbijt zijn prima. De kamer ruim. Enig minpuntje: de kamer is erg licht, de luxaflex verduisteren (voor ons) onvoldoende. Volgend jaar weer.

Gereisd Met partner in Fri Jun 19 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi plekje in het hoge noorden

22-6-2014

Voor een festival verbleven wij hier. Een prima diner en ontbijt. Een mooie kamer met douche en aparte WC. Minpuntje was dat het kluisje erg klein is. Verder alles supergoed. Fijn bed en alles netjes. Verder uitstekende service en gastvrijheid.

Gereisd Met partner in Thu Jun 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel It Posthûs Burdaard in Birdaard (Burdaard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel It Posthûs Burdaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.