NederlandFrieslandBantegaCampings BantegaCamping Minicamping Het Zwerversnest

9.6FenomenaalScore uit 27 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 27 reviews
  • 10Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

27 Reviews over Minicamping Het Zwerversnest

• 9Jolanda19-07-2021

Geweldige plek!

Kleinschalige camping met mooie ruime plekken. Erg vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan. Prachtig en schoon sanitair. Mooie omgeving om fietstochten te maken. Zeker een aanrader!

• 10Harry en Joke Vrieling08-06-2021

Zeer aan te bevelen.

Geweldige camping. Erg vriendelijke eigenaren. Vanaf de camping kan je prachtig fietsen. Het sanitair heel schoon.

• 9Ronald en Marja26-09-2020

Super camping!

We hadden de intentie om een dag of 5 te gaan, het werden er 12. Super camping, kleinschalig, verzorgd, schoon, over alles goed nagedacht. Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren, die nog volop nieuwe ideeën zitten.
    Gezellige recreatieruimte met boeken en spelletjes voor ‘s avonds of een dag met minder weer. De camping is centraal gelegen voor uitstapjes. Volop fietsmogelijkheden, het Gaasterland, rond het Tjeuke- en Sneekermeer, langs leuke plaatsen als Balk, Lemmer, Sloten, Sneek, Hindeloopen, Workum, Joure. Vaak eerst even een stukje met de auto met het fietsenrek. Ook door de prachtige Weerribben gefietst. Vanuit de camping ook de Oostervaarder plassen en de Marker wadden bezocht. En een kano gehuurd en door de Rottige Meente gevaren. We hebben genoten van de rust en ruimte die deze provincie biedt. Kortom een aanrader als je een camping zoekt in Zuid Friesland.

• 10Patricia Bor18-08-2020

Super mini camping

Prachtige camping. Ruime plaatsen. Goeie omgeving om heerlijk te fietsen. Leuke speeltuin voor kinderen. Binnen ruimte met o.a. t.v. en biljart. Brandschoon sanitair. Hele vriendelijke eigenaren. Altijd in voor een praatje en tips.

• 10Lianda23-07-2020

Super gastvrije en gemoedelijke camping

Een hele leuke knusse camping ze hebben 15 plaatsen en is heel er gemoedelijk. Het sanitair is heel erg netjes en word door de eigenaren heel erg goed bij gehouden. Onze hond was er ook welkom. Hele gastvrije eigenaren en komen een praatje met je maken dat voelt erg goed!!!

• 10Herbert19-07-2020

Gemoedelijk, gastvrij, goed sanitair.

Een kleinschalige camping waar een gemoedelijke sfeer heerst. Ruime plekken en uitstekende sanitaire voorzieningen die goed wordt schoongehouden. Prettige en vriendelijke eigenaren die zeer gastvrij zijn en openstaan voor adviezen.

• 9Anita van den Oord12-07-2020

Fijne, kleine en gastvrije camping!

Prettige, vriendelijke eigenaren die zeer gastvrij zijn en meedenken of helpen waar nodig. Sanitair is goed verzorgd, fris en schoon. Rustige sfeer en ruime plekken. Fijn dat we voor ons familieweekend er een safaritent bij konden huren, ook hierbij was het voor Anke en Ronald geen moeite te veel. Wij komen zeker terug!

• 10Aad de Roos04-07-2020

fantastisch

10 dagen op de camping gestaan, een uiterst vriendelijke beheerders. Behalve voor pubers, is het een uiterst gezellige camping met uitstekend en mooi sanitair, Vanuit Bantega kun je geweldig mooie fietstochten maken en met de auto natuurlijk dichtbijzijnde leuke stadjes bezoeken.Wij hebben er in ieder geval een prima voorjaarsvakantie aan over gehouden

• 10Karin Timmermans29-06-2020

Super!

Wij waren met caravan en onze twee honden. Mooi veld, ruimte genoeg, prachtig en schoon sanitair en zeer gastvrije eigenaren, die alles doen om het je naar de zin te maken. Waren hier nu voor de tweede keer en komen zeker opnieuw terug. Mooie wandelomgeving, Friese merengebied en leuke plaatsjes.

• 9Els van der Meulen12-11-2019

We gaan nog een keer terug!

Heerlijk rustige kleine camping. Super schoon, lieve eigenaren en genoeg te zien in de omgeving.

Camping Minicamping Het Zwerversnest info

Camping informatie