Géén boekingskosten

Het Vijfde Seizoen

Vakantiehuis
NederlandFrieslandBantega

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Het Vijfde Seizoen voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 131 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 131 reviews
  • 9.7Inrichting
  • 9.7Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

131 Reviews over Het Vijfde Seizoen

• 9willemien11-09-2020

beter hadden we niet kunnen wensen

we zijn een groep jaarclub genoten uit 1959 en zochten een huis met 5 slaapkamers en badkamers en kwamen uit bij de fantastische boerderij van Machteld en Peter. Wat een geluk dat we die vonden. zulke gastvrije mensen , die je welkom heten , je op gemak laten voelen en altijd voor je klaar staan. Ruime kamers van alle gemakken voorzien en zelfs een voortreffelijk invaliden kamer voor de minst vitale onder ons( we zijn80+) We hebben genoten

• 10Marc23-08-2020

Fantastische ervaring

Zeg je geboren gastheer en gastvrouw dan zeg je Peter en Machteld. Of het nu de ontvangst is, het ontbijt, het meedenken rondom uitstapjes of een gezellig praatje, Peter en Machteld doen het met liefde. Enorm mooie en ruime kamers en piekfijn en ruim ontbijt. We komen zeker terug!

• 10Arnold Hewitt28-06-2020

Onovertroffen

Als je nietsvermoedend binnenstapt in de boerderij valt de rust en kalmte je meteen op Deze wordt slechts doorbroken door de enthousiaste wijze waarop Peter en Machteld je ontvangen Direct word je meegenomen in de Friese sfeer van gastvrijheid en verzorgen ook al zijn zij geen Friezen . Voeg daar prachtige smetteloze kamers aan toe met prima sanitaire faciliteiten , een ontbijt om je vingers bij af te likken en een ruimte waar je zelfs als alle kamers bezet zijn nooit denkt dat het vol zit en je vraagt je af waarom je hier nooit eerder terecht gekomen bent

• 10Casper17-12-2019

Geweldig.

We hebben een weekend lang met ons gezin (8 volwassenen en 2 kleinkinderen) hier onze 40-jarige bruiloft gevierd. Een heerlijk huis met nog meer ruimte dan we hadden verwacht. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Niets op aan te merken.

• 9Marc15-12-2019

Een aanrader!

Super gastvrij ontvangen met verse bloemen op tafel. Zeer schone locatie can alle gemakken voorzien. Gezellig om rond de houtkachel te zitten. Mooi uitzicht over de weilanden.

• 10Arnold Hewitt11-11-2019

Fantastisch !!

Gewoon een weekendje weg werd een bijzondere belevenis De kamers doen niet onder voor een 4 sterren hotel Het ontbijt is zo goed dat je automatisch meer eet dan normaal De gastheer en gastvrouw geven op verzoek allerlei tips over restaurants over excursies en over dingen die je gezien MOET hebben Tenslotte stralen ze gastvrijheid uit en geven jou het gevoel dat jij belangrijk voor ze bent Klasse dus !!

• 9Manon10-11-2019

Heerlijk verblijf, we komen zeker terug!

Een leuk verblijf gehad in deze mooie boerderij. Onze kamer was ruim en gezellig. We werden super hartelijk ontvangen en het ontbijt was meer dan goed. En een tip: het dorp Lemmer ligt vlakbij. Daar zijn heel veel restaurants.

• 10Els10-11-2019

Fantastisch!!

Prachtige ligging, hele fijne kamers en een en zeer gastvrije gastvrouw en-heer. Echt een aanrader. Heerlijk ontbijt en heerlijke bedden.

• 10Jan Vermeir16-08-2019

komen graag terug

Dit verblijf is top.Mooie ruime kamer en badkamer,bovendien heel netjes.Hadden andere kamer voorzien,maar deze ook leuk.De zitruimte groot en aangenaam..Het ontbijt is standaard ,maar heel lekker en voldoende.De omgeving is super om te fietsen en heel rustig.En natuurlijk mag ik Machteld en Peter niet vergeten,lieve,spontane mensen,die er alles aan doen om hun gasten het naar hun zin te maken.Bedankt voor 2 fijne dagen!!!

• 10Wolfgang03-07-2019

Wunderschöner Ort zum Abschalten

Wir waren mit 5 Fahrradfreunden dort und haben den Ort genossen.Von hier aus gibt es in allen Richtungen hervorragende Fahrradwege.Das Frühstück und die Inhaber waren fantastisch.Wir werden auf jeden Fall wieder mal hinfahren und den Ort weiterempfehlen.

Vakantiehuis Het Vijfde Seizoen info

• CafeBeschikbaar (1)