Bed and Breakfast Het Vijfde Seizoen

96 reviews over Bed and Breakfast Het Vijfde Seizoen in het Nederlands

Gastvrijheid met een Hoofdletter

Willem Rijsenbrij
20-9-2017

Een B&B waar iedere gast stiekem op hoopt. Met een kwaliteit en aandacht die door veel hotels niet meer wordt geleverd. Schoon, mooie ruime kamer, prachtige ligging, vriendelijke en bevlogen eigenaars en een heerlijk en overvloedig ontbijt met ..........vers geperst sinaasappelsap!!!

De max !

Absolute aanrader !!!
19-8-2017

Wij werden op een heel vriendelijke, gezellige en heel informatieve wijze onthaald in dit super-verblijf !!! Héél rustige ligging, een grandioos ontbijt, prachtige accommodatie ... héél lieve mensen ... !

Optimaal genieten!

Angelique
29-7-2017

Een klein paradijsje op aarde.Geweldige accomodatie met zeer gastvrije gastheer/gastvrouw. Prachtige omgeving om heerlijk tot rust te komen.Mooie en sfeervolle kamers met net even iets extra's!Heerlijk ontbijt in de ochtend.Zeker voor herhaling vatbaar.Een leuke plek voor jong en oud.

Heerlijk verwend!

Marjolein
9-1-2017

Gastvrij ontvangen, korte rondleiding gehad. De zomerkamer is een heerlijke ruime, lichte kamer. Op de kamer faciliteiten voor een kop koffie of thee. In de huiskamer meerdere zitjes en ruime keuze uit koffie, thee, frisdrank en lekkers voor erbij.

Het ontbijt is zeer goed verzorgd en erg uitgebreid.

Oude reviews (archief)

geweldige plek een aanraden!

Dolf &Joke van der ploeg
16-9-2016

Van harte aan te bevelen wij komen hier al jaren daar wij onze zeilboot in lemmer hebben liggen

fijne kamers en lekker rustig

Peter en Macheld zijn een goede gast heer en vrouw

wij hopen er nog vaak te komen!!!!

Heerlijk !

georgien overwater
29-8-2016

Het was heerlijk rustig gelegen ,in de weilanden.

Schone,prettige kamer en lekker ontbijt

prettige ontvangst, prima kamers en een mooie ruime huiskamer

landelijke ligging, mooie locatie om tot rust te komen

Heerlijk!

Ravensbergen
22-8-2016

Super fijne midweek gehad! Warm welkom, mooie en luxe kamer en elke dag een lekker ontbijt met genoeg keuze.

Topadres!

P. Hoorne
22-8-2016

B&B Het Vijfde Seizoen is ideaal gelegen voor wie van rust en de weidse natuur houdt. Het is een immens groot alleenstaand huis met vijf kamers. De eigenaars zijn bijzonder gastvrij. Het ontbijt is super lekker en wordt met veel zorg en toewijding bereid. De eigenaars gaven ons tips voor mooie fietstochten in de buurt. Een absolute aanrader!

Geweldige B&B

Anjo Trompetter
16-8-2016

Mooie rustige ligging. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes zowel met de fiets als met de auto. Ruime kamers voorzien van een mooie badkamer en uitstekende bedden.

Een heerlijk ontbijt, waarna het ook heerlijk vertoeven is op het terras.

Een zeer attente gastvrouw en gastheer die alles in het werk stellen om het de gasten naar de zin te maken.

Absoluut een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Vijfde Seizoen in Bantega, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Vijfde Seizoen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Vijfde Seizoen scoort een 9.71 uit 10 op basis van 117 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: