Bed and Breakfast Het Vijfde Seizoen

98 reviews over Bed and Breakfast Het Vijfde Seizoen in het Nederlands

Super

Kitty Haelewijn,
26-8-2018

We werden zeer hartelijk ontvangen. De kamers zijn heel netjes en warm ingericht. Je krijgt er een echt 'thuis'gevoel. Machteld hielp ons om de beste fietstochten samen te stellen. Het heerlijke ontbijt maakt het plaatje compleet. Nogmaals een dikke dankjewel aan onze gastheer en gastvrouw.

Ge-wel-dig!

Roy Kruyshaar,
31-7-2018

Geweldige accomodatie! Gastheer en -vrouw die zo mogelijker nóg vriendelijker zijn dan mijn eigen vrienden. Heerlijke kamer. Ik ben een rolstoeler, maar de kamer en badkamer waren ruim zat. Beugels bij het toilet en een zitje in de douche. Erg mooie kamer.

Gastvrijheid met een Hoofdletter

Willem Rijsenbrij,
20-9-2017

Een B&B waar iedere gast stiekem op hoopt. Met een kwaliteit en aandacht die door veel hotels niet meer wordt geleverd. Schoon, mooie ruime kamer, prachtige ligging, vriendelijke en bevlogen eigenaars en een heerlijk en overvloedig ontbijt met ..........vers geperst sinaasappelsap!!!

De max !

Absolute aanrader !!!,
19-8-2017

Wij werden op een heel vriendelijke, gezellige en heel informatieve wijze onthaald in dit super-verblijf !!! Héél rustige ligging, een grandioos ontbijt, prachtige accommodatie ... héél lieve mensen ... !

Optimaal genieten!

Angelique,
29-7-2017

Een klein paradijsje op aarde.Geweldige accomodatie met zeer gastvrije gastheer/gastvrouw. Prachtige omgeving om heerlijk tot rust te komen.Mooie en sfeervolle kamers met net even iets extra's!Heerlijk ontbijt in de ochtend.Zeker voor herhaling vatbaar.Een leuke plek voor jong en oud.

Heerlijk verwend!

Marjolein,
9-1-2017

Gastvrij ontvangen, korte rondleiding gehad. De zomerkamer is een heerlijke ruime, lichte kamer. Op de kamer faciliteiten voor een kop koffie of thee. In de huiskamer meerdere zitjes en ruime keuze uit koffie, thee, frisdrank en lekkers voor erbij.

Het ontbijt is zeer goed verzorgd en erg uitgebreid.

geweldige plek een aanraden!

Dolf &Joke van der ploeg
16-9-2016

Van harte aan te bevelen wij komen hier al jaren daar wij onze zeilboot in lemmer hebben liggen

fijne kamers en lekker rustig

Peter en Macheld zijn een goede gast heer en vrouw

wij hopen er nog vaak te komen!!!!

Heerlijk !

georgien overwater
29-8-2016

Het was heerlijk rustig gelegen ,in de weilanden.

Schone,prettige kamer en lekker ontbijt

prettige ontvangst, prima kamers en een mooie ruime huiskamer

landelijke ligging, mooie locatie om tot rust te komen

Heerlijk!

Ravensbergen
22-8-2016

Super fijne midweek gehad! Warm welkom, mooie en luxe kamer en elke dag een lekker ontbijt met genoeg keuze.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Vijfde Seizoen in Bantega, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Vijfde Seizoen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.