Camping Yn 'e Finne

CampingWeer vandaag22°14°
Camping Yn 'e Finne

14 reviews over Camping Yn 'e Finne in het Nederlands

Zo hoort het te zijn....

Jan
29-7-2018

Leuke ontvangst, goede ligging nabij dorp en water en prima sanitair.

Een perfecte plek

Trees
22-7-2018

Wij hebben 8 weken op deze camping in Balk gestaan. Een rustige camping met een aantal vaste plekken. Het sanitair was heel goed en ondanks de verbouwing van de boerderij bleef het een rustige camping met een prachtige zonsondergang. Het centrum van het leuke dorp Balk met de winkels en terrassen aan de luts was vlakbij. De boten op weg naar het Slotermeer zag je langs de camping varen.

Vanuit de camping veel fietsroutes, en een vaartocht vanuit Balk met het Buurtveer naar Heeg een aanrader.

Onze eerste echte kennismaking met Friesland op een deze camping aan de Luts en vlakbij het Slotermeer was super!

aanrader

sonja
19-7-2018

het gebouw waar je de afwas doet een vliegenvanger plaatsen ,was vies

voor de rest alles goed

Mooie plek, prachtige zonsondergang, rust.

Eelco en Karin
24-7-2017

Wij genieten van de rust, de wijdse uitzichten en de omgeving. Heerlijk gevaren en gefietst. Balk is een gezellig plaatsje.

Heerlijke plek

Ooms
28-5-2017

Rustige schone camping met vriendelijke gastvrije eigenaren. Grote plekken, mooi uitzicht, schoon en ruim sanitair. Voldoende recreatie mogelijkheden in de omgeving. Diverse restaurants op loopafstand.

We komen zeker terug Henk & Annet

Henk
16-9-2016

Dit jaar er voor gekozen om in Nederland te blijven en voor de rust te gaan. Hiervan heerlijk genoten op de camping. Zeer vriendelijke eigenaren en een superschoon toiletgebouw. Voor de camping het kanaaltje "De luts" en vlakbij het Slotermeer (strand en terras). In de omgeving genoeg mogelijkheden om je vertier te zoeken. Fietsroutes genoeg, lekker het water op, of naar een van de vele omliggende plaatsjes. Wij gaan er zeker weer heen.

De combinatie van een camping met uitzicht over de landerijen en ook nog eens de Luts en het Slotermeer om 100 meter.

geweldig

monique
4-9-2016

De rust op de camping en de ligging van de camping, het is elke keer weer een verademing en wij komen helemaal tot rust.

Alles klopt wel eigenaren zeer vriendelijk en goed overleg

rustige svr camping op mooie locatie

Jacqueline
4-9-2016

Goed en schoon sanitair, ruime plek, mooie ligging nabij water en het gezellige Balk. Gastvrije eigenaren.Goed startpunt voor mooie fietstochten (miste alleen een fietspomp in de schuur, maar hiervoor zou gezorgd worden) Kortom een fijne plek om vakantie te houden en te genieten van rust, ruimte en vertier in het prachtige Gaasterland met z'n vele pittoreske stadjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yn 'e Finne in Balk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yn 'e Finne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yn 'e Finne scoort een 8.97 uit 10 op basis van 18 reviews.