Weer vandaag-2°-6°
9,1

14 reviews over Camping Yn 'e Finne in het Nederlands

Zo hoort het te zijn....

Jan,
29-7-2018

Leuke ontvangst, goede ligging nabij dorp en water en prima sanitair.

Gereisd met partner in juli 2018

Een perfecte plek

Trees,
22-7-2018

Wij hebben 8 weken op deze camping in Balk gestaan. Een rustige camping met een aantal vaste plekken. Het sanitair was heel goed en ondanks de verbouwing van de boerderij bleef het een rustige camping met een prachtige zonsondergang. Het centrum van het leuke dorp Balk met de winkels en terrassen aan de luts was vlakbij. De boten op weg naar het Slotermeer zag je langs de camping varen.

Vanuit de camping veel fietsroutes, en een vaartocht vanuit Balk met het Buurtveer naar Heeg een aanrader.

Onze eerste echte kennismaking met Friesland op een deze camping aan de Luts en vlakbij het Slotermeer was super!

Gereisd met partner in mei 2018

aanrader

sonja,
19-7-2018

het gebouw waar je de afwas doet een vliegenvanger plaatsen ,was vies

voor de rest alles goed

Gereisd met partner in juni 2018

Mooie plek, prachtige zonsondergang, rust.

Eelco en Karin,
24-7-2017

Wij genieten van de rust, de wijdse uitzichten en de omgeving. Heerlijk gevaren en gefietst. Balk is een gezellig plaatsje.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke plek

Ooms,
28-5-2017

Rustige schone camping met vriendelijke gastvrije eigenaren. Grote plekken, mooi uitzicht, schoon en ruim sanitair. Voldoende recreatie mogelijkheden in de omgeving. Diverse restaurants op loopafstand.

Gereisd met partner in mei 2017

We komen zeker terug Henk & Annet

Henk
16-9-2016

Dit jaar er voor gekozen om in Nederland te blijven en voor de rust te gaan. Hiervan heerlijk genoten op de camping. Zeer vriendelijke eigenaren en een superschoon toiletgebouw. Voor de camping het kanaaltje "De luts" en vlakbij het Slotermeer (strand en terras). In de omgeving genoeg mogelijkheden om je vertier te zoeken. Fietsroutes genoeg, lekker het water op, of naar een van de vele omliggende plaatsjes. Wij gaan er zeker weer heen.

Gereisd met partner in augustus 2016

De combinatie van een camping met uitzicht over de landerijen en ook nog eens de Luts en het Slotermeer om 100 meter.

Gereisd met partner in mei 2016

geweldig

monique
4-9-2016

De rust op de camping en de ligging van de camping, het is elke keer weer een verademing en wij komen helemaal tot rust.

Gereisd met partner in juli 2016

2e veldje landzijde lage beschuting 1m hoog bijvoo

Koopmans
4-9-2016

Alles klopt wel eigenaren zeer vriendelijk en goed overleg

Gereisd met partner in mei 2016

rustige svr camping op mooie locatie

Jacqueline
4-9-2016

Goed en schoon sanitair, ruime plek, mooie ligging nabij water en het gezellige Balk. Gastvrije eigenaren.Goed startpunt voor mooie fietstochten (miste alleen een fietspomp in de schuur, maar hiervoor zou gezorgd worden) Kortom een fijne plek om vakantie te houden en te genieten van rust, ruimte en vertier in het prachtige Gaasterland met z'n vele pittoreske stadjes.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yn 'e Finne in Balk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yn 'e Finne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.