Camping Yn 'e Finne

CampingWeer vandaag25°9°
Camping Yn 'e Finne
8,9

11 reviews over Camping Yn 'e Finne in het Nederlands

Mooie plek, prachtige zonsondergang, rust.

Eelco en Karin, 24-7-2017

Wij genieten van de rust, de wijdse uitzichten en de omgeving. Heerlijk gevaren en gefietst. Balk is een gezellig plaatsje.

Heerlijke plek

Ooms, 28-5-2017

Rustige schone camping met vriendelijke gastvrije eigenaren. Grote plekken, mooi uitzicht, schoon en ruim sanitair. Voldoende recreatie mogelijkheden in de omgeving. Diverse restaurants op loopafstand.

We komen zeker terug Henk & Annet

Henk, 16-9-2016

Dit jaar er voor gekozen om in Nederland te blijven en voor de rust te gaan. Hiervan heerlijk genoten op de camping. Zeer vriendelijke eigenaren en een superschoon toiletgebouw. Voor de camping het kanaaltje "De luts" en vlakbij het Slotermeer (strand en terras). In de omgeving genoeg mogelijkheden om je vertier te zoeken. Fietsroutes genoeg, lekker het water op, of naar een van de vele omliggende plaatsjes. Wij gaan er zeker weer heen.

De combinatie van een camping met uitzicht over de landerijen en ook nog eens de Luts en het Slotermeer om 100 meter.

geweldig

monique, 4-9-2016

De rust op de camping en de ligging van de camping, het is elke keer weer een verademing en wij komen helemaal tot rust.

Alles klopt wel eigenaren zeer vriendelijk en goed overleg

rustige svr camping op mooie locatie

Jacqueline, 4-9-2016

Goed en schoon sanitair, ruime plek, mooie ligging nabij water en het gezellige Balk. Gastvrije eigenaren.Goed startpunt voor mooie fietstochten (miste alleen een fietspomp in de schuur, maar hiervoor zou gezorgd worden) Kortom een fijne plek om vakantie te houden en te genieten van rust, ruimte en vertier in het prachtige Gaasterland met z'n vele pittoreske stadjes.

volgend jaar weer

koningstein, 4-9-2016

leuke camping prima locatie

plezierig mooi gelegen veel fietsroutes

Roel de Jel, 4-9-2016

Je kan vanaf de camping alle kanten op mooie fietsroutes camping is rustig goed onderhouden. plezierig toeven

Eenvoudige maar mooie camping

J.en M uit Zevenaar, 7-8-2016

Vriendelijke ontvangst bij de receptie.

We mochten zelf een mooie ruime plaats uitzoeken.

Heerlijk het water ,,de Luts" aan de overkant van de weg waar je zo het Slotermeer op kunt varen.Op de camping zelf voor de kinderen geen speeltoestellen of zandbak.Zandstrandje en speeltoestellen wel bij het strandpaviljoen.

Super schone toiletten en douches.Heerlijk rustig en op loop/fiets afstand van Balk een zeer gezellig dorp met van allerlei terrasjes winkeltjes en supermarkten.

Prima camping met veel uitstapjes en fiets mogelijk heden.

Misschien een tip om midden op 1 veldje speeltoestellen/zandbak te plaatsen dan komen we zeker nog een terug met onze kleinkinderen.

Verder alles TOP!!!! Bedankt we hebben genoten.

Mvg M en J

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yn 'e Finne in Balk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yn 'e Finne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yn 'e Finne scoort een 8.86 uit 10 op basis van 14 reviews.