We hebben een aantal aanbieders voor Balk voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Balk voor je op een rij gezet:

Reviews over Balk

Zo hoort het te zijn....

Jan,
    29-7-2018

Leuke ontvangst, goede ligging nabij dorp en water en prima sanitair.

Gereisd met partner in juli 2018

Een perfecte plek

Trees,
    22-7-2018

Wij hebben 8 weken op deze camping in Balk gestaan. Een rustige camping met een aantal vaste plekken. Het sanitair was heel goed en ondanks de verbouwing van de boerderij bleef het een rustige camping met een prachtige zonsondergang. Het centrum van het leuke dorp Balk met de winkels en terrassen aan de luts was vlakbij. De boten op weg naar het Slotermeer zag je langs de camping varen.

Vanuit de camping veel fietsroutes, en een vaartocht vanuit Balk met het Buurtveer naar Heeg een aanrader.

Onze eerste echte kennismaking met Friesland op een deze camping aan de Luts en vlakbij het Slotermeer was super!

Gereisd met partner in mei 2018

aanrader

sonja,
    19-7-2018

het gebouw waar je de afwas doet een vliegenvanger plaatsen ,was vies

voor de rest alles goed

Gereisd met partner in juni 2018

Volop rust, minimum aan regeltjes

Jaap en Hennie,
    29-6-2018

Kleinschalige camping tussen Balk en Wijckel, gerund door Egge en Anneke. Een minimum aan regels, grote plaatsen, prima wifi en uitstekend sanitair. Balk op loopafstand (een kleine 2km). Sloten op zo'n 4 km. Genoeg te beleven in dit deel van Gaasterland.

Gereisd met partner in juli 2017

En zó hoort het eigenlijk!

Marc S.,
    8-8-2017

Camping Marswal aan het Slotermeer in Friesland lijkt op het eerste gezicht, buiten de prachtige ligging, niet zo veel bijzonders.

Het is gewoon een camping waarvan je er in Nederland zo veel hebt. ECHTER.... het echtpaar wat deze camping runt maakt het verschil !! Niks, maar dan ook echt niks, is te veel voor deze mensen!!

Ik had een verlengsnoer nodig.... "kijk maar even in de loods, daar ligt vast nog wel iets...... Hier heb je de sleutels"

"Hebben jullie toevallig huurfietsen?"

"Nee, maar pak die van mij maar"......

En zo was ons hele verblijf!!

Een dikke Chapeau naar deze mensen die ons verblijf extra aangenaam hebben gemaakt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Balk scoort een 7,1 uit 10, op basis van 24 reviews