Géén boekingskosten

Meer camping info

9 Reviews over Minicamping Utsicht

• 9Rita21-09-2021

Wat een heerlijke camping

Na een vriendelijke ontvangst door Auke v.d. Molen die ons meteen een rondleiding gaf konden we gaan genieten van nog even een weekendje weg! En geen minuut spijt van gehad, geen super grote camping maar wat wat alles schoon en netjes, in de grote schuur de stalling met oplaadpunten voor de fiets! We hebben heerlijk kunnen fietsen in de omgeving! Kortom we komen graag nog een keer voor een weekend of langere periode!

• 9A. Straathof10-08-2021

Een aanrader voor als je rust zoekt.

Twee heerlijke weken gehad op deze prachtige, rustige camping. Alleen losse plaatsen en ruime plekken.

• 9L.D.27-09-2019

Prima naar ons zin gehad

We hebben 19 dagen op de camping gestaan, heerlijk rustig en n prachtige omgeving om te fietsen en t wandelen Vriendelijke eigenaren, de plaatsen zijn lekker ruim, schoon sanitair, alles wat je zoekt bij n mini camping

• 9jj24-07-2019

Super-aanrader!

Heel veel ruimte voor slechts 15 caravans. Mooi uitzicht. Klein, maar schoon sanitair. Heel goede gratis wifi. Vriendelijke, welwillende campinghouders. Mooie fietsomgeving. Alles wat je mag verwachten voor een rustige natuurcamping in het groen. Super-aanrader!

• 9Sjoerd en Bernadet20-08-2017

Pipowagen erg leuk , goed bed ,eigen toilet en TV

Auke en Gerrie gastvrij en gemoedelijk,wij komen hier al een aantal jaren. Eerst met caravan en dit jaar in de pipowagen. Mooie omgeving voor fietsers en wandelaars.

• 10Marie-therese14-06-2016

iedereen zou hier eens moeten kamperen

Utsicht/Bakkeveen ligt op de 3 provinciengrens Friesland, Groningen en Drenthe. Een ideale uitvalsbasis voor een wandel of fietstocht in alle 3 de provincies. Goed verzorgt terrein, net sanitair, fijne beheerders die weten hoe ze gasten moeten ontvangen om een super begin te maken van een onvergetelijk verblijf.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9K. Gerrits12-06-2016

Hier komen wij terug

Dit is een rustige camping midden in de Friese Wouden.vriendelijke eigenaren.schoon sanitair

• 9Gustaaf12-05-2016

heerlijke gemoedelijke landscamping

Camping positief: echt gemeende hartelijkheid van beide eigenaren, mooie grote plaatsen, weids uitzicht over de weilanden, veel vogels, konijntjes, kippetjes, schoon sanitair, ruime fietsenschuur met koelkast/ aanrecht voor fietskampeerders Camping negatief: niets op aan te merken, TIP: graag een kachel in de sanitair-ruimte plaatsen, bij lage temperaturen is het echt te kil daar

• 9C. Westerbeek03-09-2015

Geweldig

Zeer vriendelijke eigenaars. Welkom met kop koffie. Mooie plaatsen. Loopafstand bos en hei. Prachtige fietsomgeving. Gaan beslist nog eens terug.

Camping Minicamping Utsicht info

Camping-informatie