Camping Minicamping Utsicht

5 reviews over Camping Minicamping Utsicht in het Nederlands

Pipowagen erg leuk , goed bed ,eigen toilet en TV

Sjoerd en Bernadet
20-8-2017

Auke en Gerrie gastvrij en gemoedelijk,wij komen hier al een aantal jaren.

Eerst met caravan en dit jaar in de pipowagen.

Mooie omgeving voor fietsers en wandelaars.

iedereen zou hier eens moeten kamperen

Marie-therese
14-6-2016

Utsicht/Bakkeveen ligt op de 3 provinciengrens Friesland, Groningen en Drenthe. Een ideale uitvalsbasis voor een wandel of fietstocht in alle 3 de provincies. Goed verzorgt terrein, net sanitair, fijne beheerders die weten hoe ze gasten moeten ontvangen om een super begin te maken van een onvergetelijk verblijf.

Hier komen wij terug

K. Gerrits
12-6-2016

Dit is een rustige camping midden in de Friese Wouden.vriendelijke eigenaren.schoon sanitair

heerlijke gemoedelijke landscamping

Gustaaf
12-5-2016

Camping positief: echt gemeende hartelijkheid van beide eigenaren, mooie grote plaatsen, weids uitzicht over de weilanden, veel vogels, konijntjes, kippetjes, schoon sanitair, ruime fietsenschuur met koelkast/ aanrecht voor fietskampeerders

Camping negatief: niets op aan te merken, TIP: graag een kachel in de sanitair-ruimte plaatsen, bij lage temperaturen is het echt te kil daar

Geweldig

C. Westerbeek
3-9-2015

Zeer vriendelijke eigenaars. Welkom met kop koffie. Mooie plaatsen. Loopafstand bos en hei. Prachtige fietsomgeving.

Gaan beslist nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Utsicht in Bakkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Utsicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.