8,3

Geweldig!

Marrit dijkstra,
16-9-2018

Echt een super camping!

En heel leuk dat je met de paarden mag helpen

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Heerlijke gemoedelijke boerencamping.

Bas Broersen,
24-8-2018

Ruime kampeerplekken, Kinderen kunnen (voor een leuke prijs) onder begeleiding paardrijden en de paarden, konijnen, geiten en kippen verzorgen. Voor de visliefhebbers is er een mooie visvijver. 2x per week is er wat leuks te doen, zoals bingo, ringsteken, spooktochten, dropping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima, maar met minpuntjes

Geert van der Heide,
1-7-2018

Prima camping! Mooi gelegen en net sanitair. Wil je warm water, dan moet je hiervoor betalen, naar mijn idee niet meer van deze tijd. Verder aardige beheerders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Rixt,
8-4-2018

Dat het een boerencamping is

Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooie, ruime camping met veel dieren

Willine,
29-5-2017

Veel te doen voor kinderen: visvijver, speelveld met zandbak en schommels, volleybal- en voetbalveld. Vriendelijke beheerders. Groepsaccomodatie (boerderij) is heel schoon en ruim, met besloten achtertuin. Paarden, geiten en konijnen zijn voor de kinderen heel leuk. Mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk ontspannen

RdJ,
28-5-2017

Je wordt hartelijk ontvangen op deze prachtig groene camping, met de keuze uit een ruime kampeerplek op een groot speelveld, klein veld of beschutte plaatsen. De kinderen vermaken zich uitstekend in de speeltuin (trampoline, zandak, schommels, glijbaan, volleybalnet, kleine goaltjes) en de aanwezige dieren (konijnen, geiten en paarden).

Elke dag kun je (onder beleiding) paardrijden, tegen geringe kosten. Het sanitair is eenvoudig, echter keurig schoon. Je betaald een kleine bijdrage voor warm water, wat ruim voldoende is om mee te douchen (5 minuten) of voor afwaswater. Op loopafstand (10 minuten) is een openlucht zwembad en een doolhofpark. Dit park is ideaal voor jongere kinderen < 10 jaar.

Wij hebben genoten op deze camping, waar een heerlijke relaxte sfeer hangt. We komen zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Heerlijke plek!

Johanna Bouma
1-7-2015

Camping Kroesebeamke is een nette camping met hele vriendelijke beheerders. Je voelt je er gelijk thuis. Een echte aanrader voor mensen die houden van een mooie omgeving, (weilanden en bos) en een gezellige camping waar je heerlijk tot rust kunt komen. Ondertussen vermaken de kinderen zich prima met de paarden en biljart tafel..

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

geweldige plaatsen en ook afgeschermd met bossage

fam van der velde
23-8-2011

een leuke, gezellige en landelijke camping in bosrijke omgeving, veel fietsmogelijkheden en drachten, als grote winkelplaats is dichtbij

Gereisd met partner in juni 2011

Ideaal voor kinderen die van ponyrijden houden.

Een pony kun je hier huren voor een klein bedrag.

Er is een visvijver en een speeltuintje.

En zeer ruime plaatsen en schoon sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping It Kroese Beamke in Bakkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping It Kroese Beamke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.