Camping De Ikeleane

163 reviews over Camping De Ikeleane

• 2019
    8Albert en Mariet Verbrugge08-06-2019

Heel verzorgd.

Het zag er allemaal heel verzorgd uit. Van animatie hebben wij geen gebruik gemaakt omdat wij veel gaan fietsen.

• 6Eetgelegenheden

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Guido de Mol30-05-2019

Een Supercamping

Een tussenweek op deze camping in het voorjaar lijkt gereserveerd te zijn voor de alleraardigste 50 of liever 60-plussers. Rust, ruimte en alles in de buurt. Naast een buitengewoon groot opgezette camping (heerlijk dat de auto's op een zeer dichtbijgelegen parkeerplaats moeten staan) met geweldige vriendelijke campingeigenaren en alles wat een camping voor de rustzoekers moet hebben, zien we ook héle stevige mogelijkheden voor de kleintjes: echte speelzandheuvel, zelf op te pompen water om mee te spelen en zelf een complete binnenspeeltuin... waar vindt je dat nog. En als tot slot ook nog blijkt dat Bakkeveen een bizarre hoeveelheid mogelijkheden aan vertier bezit (buitenzwembad, speeltuin, tennisbanen, voetbalvelden enorme weidse wandelroutes) is het zelf twijfelen of de vakantievierder het nog wel in het buitenland moet zoeken.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Bezoeker30-05-2019

Super!

Al jaren vaste gast op deze camping. Mooie plek om het Noorden te verkennen op de fiets of met een ander vervoermiddel. De mooie steden als Franeker en Sneek zijn op korte afstand maar ook in de regio is genoeg te beleven. Drachten is een mooi centrum om te shoppen maar Assen is een aanrader: museum en leuk centrum

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2017

• 2018
    10v T18-09-2018

goed en mooi

was goed voor elkaar alles aanwezig en een nette chalet mooie omgeving en ook steden in de buurt dus van alles wat

Gereisd met partner in september 2018

• 10Tevreden kampeerder01-09-2018

Prachtige camping!

Het is een prachtige goed onderhouden camping met oog voor detail. Op veel verschillende plekken speeltoestellen voor de kinderen. Die voelen zich direct thuis en vermaken zich uitstekend. Prachtige camping, zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Lonneke17-08-2018

Echt een aanrader, fijne camping!

We hebben het er heel erg naar onze zin gehad op de Ikeleane! We stonden op plek 049 op veld D. Zeer ruime plek, speelveldje voor onze tent, ideaal met de kinderen. Er was sowieso goed gedacht aan de kinderen, speeltuintjes genoeg, overdekte speelplaats en de geweldige boerenspeelplaats! Ook de animatie van de Eendenclub was geweldig, onze meiden vonden het super! Er is geen zwembad, maar dat wordt gecompenseerd door gratis kaartjes voor het openluchtbad in Bakkeveen, prima oplossing! Ook dat is echt een aanrader. Het sanitair was voldoende, misschien als de camping echt vol staat is het net aan de krappe kant. Dat was nu niet, dus geen enkel probleem. Ook schoon en netjes verzorgd, de gehele dag. Er is een gedeelte met vaste gasten en stacaravans, dit gedeelte ligt zo dat je er op de toeristenplekken totaal geen last van hebt of het gevoel dat je op een camping staat vol vaste gasten. Er is sowieso geen hinder van de vaste gasten.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Eline12-08-2018

Het was super!

We zijn met ons gezin een weekje hier geweest, en hebben er echt van genoten. Voor de kinderen was er van alles te doen, knutselen, klimmen, skelter rijden enz. we zijn bijna niet van de camping af geweest, dat hebben we nog niet eerder gehad, dus dat zegt genoeg.. 😀

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Jacoline11-08-2018

Fantastisch verblijf gehad

Bijzonder fijne week gehad op deze camping! Wij hadden een chalet tegenover de speelweide, waar veel leuke dingen gedaan konden worden en ook georganiseerd door het animatie team. Erg leuk dus voor zowel kleine als grotere kinderen. Het huisje was netjes en schoon. Parkeerterrein was vlakbij. Een aantal problemen gehad met de wifi, maar dankzij de vriendelijke medewerkers was dit snel verholpen. Veel gelegenheid om dingen te kopen van ansichtkaarten tot ijsjes. Ook was er een snackbar die elke avond geopend was. Erg mooie omgeving ook, met Bakkeveen op fiets- of zelfs loopafstand. Mooie en rustige omgeving en prachtig park. Echt een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Erwin Theuwissen08-08-2018

Prijs/Kwaliteit een top-5 in Europa!

Alles was er eigenlijk goed. Zeer vriendelijke eigenaars, ruime plaatsen, veel was er te verkrijgen: eetgelegenheden, kindvriendelijk, rust en ga zo maar door. Voor mensen die veel fietsen in een bosrijk gebied een camping, die men moet bezoeken, het is de Ikeleane of de Eikenlaan.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

7 tips over Camping De Ikeleane

• H.van Ekelenburg, 25-05-2013

Op- en in de buurt van de camping goede eetgelegenheden.

• Els, 02-06-2013

Deze camping geeft gratis kaartjes voor het nabijgelegen openlucht zwembad. Perfect; wel gratis zwemmen maar niet de herrie ervan op de camping!

• Reuvers, 22-08-2013

Neem voldoende zwemspullen mee. Bij de reservering krijg je gratis kaartjes voor het geweldige buitenbad van Bakkeveen. Niet voor 1 keertje, maar voor de hele vakantieperiode dat je gast bent op de Ikeleane!

0 vragen over Camping De Ikeleane

Camping De Ikeleane info