Camping De Ikeleane

Camping De Ikeleane
8,8

7 tips over Camping De Ikeleane

Fa. Jacobi, 21-6-2015
De camper-plaats is verhard en bied een ruimtelijk zicht over de landerijen.
Pieter Bontje, 7-6-2015
Op het veld "de Boomklever" hebben de plaatsen een eigen watertappunt en vuil water afvoer. Dat waarderen wij altijd bijzonder!
hester2505, 22-8-2014
Veel wandel- en fietsmogelijkheden in de omgeving, dus vooral een fiets meenemen als je naar deze camping gaat!

We hebben een aantal aanbieders voor De Ikeleane voor je op een rij gezet:

Van Loon, 8-8-2014
Verbeterpuntje: aanbod menukaart voldoende, echter verdienen verse producten en zelf koken de aanbeveling t.o.v. kant en klare producten uit de steamer.
Reuvers, 22-8-2013
Neem voldoende zwemspullen mee. Bij de reservering krijg je gratis kaartjes voor het geweldige buitenbad van Bakkeveen. Niet voor 1 keertje, maar voor de hele vakantieperiode dat je gast bent op de Ikeleane!
Els, 2-6-2013
Deze camping geeft gratis kaartjes voor het nabijgelegen openlucht zwembad. Perfect; wel gratis zwemmen maar niet de herrie ervan op de camping!

H.van Ekelenburg, 25-5-2013
Op- en in de buurt van de camping goede eetgelegenheden.

We hebben een aantal aanbieders voor De Ikeleane voor je op een rij gezet: