Géén boekingskosten

• 8.2Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

126 Reviews over De Wite Burch

• 6Sunny15-08-2022

Aardig

Deze camping heeft veel huisjes en wat minder kampeerveldjes. We vinden de camping geschikt tot een jaar of 6. Snackbar is elke dag van 16.00 tot 20.00 los in het hoogseizoen! Krappe openingtijden, het straalt weinig uit en de keuze voor een ijsje zijn minimaal. En heb je eenmaal je keus gemaakt is die op! Er zijn meer mogelijkheden om van het stukje bos nog wat te maken.

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 9Marijke21-06-2022

Geweldig !

We zaten in een schuurwoning. Wachtend op ons chalet. Deze komt door omstandigheden later. Maar dit was een prima alternatief. Heel veel dank aan de campingeigenaren. We voelen ons al heel erg thuis op deze camping. Prachtige omgeving Heerlijk gefietst. Hopen hier nog vele jaren te komen.

• 9Familie Blokland24-08-2021

Mooie kindvriendelijke camping

Wij verbleven in de lodge RosareAlles heel netjes verzorgd, door overkapping kun je heel snel buiten zitten, je hebt zowel een eettafel als launch set buiten. De kwaliteit van de bedden vonden wij wat minder.Heerlijke douche en binnen van alle gemakken voorzienLeuke speel en klimtoestellen binnen en buiten.Mooie groene camping, met stukje bos.Van de eetgelegenheden hebben wij geen gebruik gemaakt

• 8Gert24-08-2021

Goede vakantie voor een goede prijs

Samen met mijn 2 kinderen hadden we de chalet Emma. Dit was een schone en nette chalet. Met duidelijke informatie begonnen wij onze vakantie. Als er iets was konden we zo naar de receptie en werden we goed geholpen. De prijs kwaliteit van de accommodatie was goed. Ik was minder kwijt dan andere jaren voor een week met kinder activiteiten enz. Ontvangst was goed alleen zou ik zelf leuk vinden als je in een chalet komt er een welkomsbrief ligt met informatie park en omgeving en evt een welkomstpresent van het park maar dit is persoonlijk. De regio is mooi en lekker rustig als je uit de stad komt waar wij wonen. Faciliteiten op het park zijn goed voor prijs kwaliteit. Qua verbeter punt zou ik denken aan het restaurant(ben zelf een horeca man dan let je er op he:)), om daar meer uit te halen misschien in de toekomst dit meer koppelen aan de receptie? Zodat mensen in het restaurant sneller bediend worden en je er meer omzet uit kan halen.

• 9De ruiter24-08-2021

Gezellige plek voor een vakantie om tot rust te komen. Met heerlijk meer op fiets afstand..de camping: Leuke binnen klim/speeltuin..Wij hebben een week in de nieuwe huisjes gezeten.. dit is een luxe.. goede ruime leef ruimte met bank en 2 goed zittende stoelen.Ruime douche en goede slaapkamers.. ik vond de bedden prima maar dat is voor iedereen anders... buiten een lounge hoekje onder het afdak en een tafel met 5 stoelen... prima vakantie bestemming.. en veel te doen op fiets afstand. goede keuken met oven en vaatwasser.

• 5Fam. van Holstein13-08-2021

Verblijf op de Wite Burch met onverwachte wending

De camping ligt op een mooie locatie in het Gaasterland in de nabijheid van IJsselmeer en Rijsterbos. Er zijn mooie wandel- en fietsroutes. De camping heeft 2 sanitairgebouwen, waarvan 1 gedateerd is. Al het warme water moet worden betaald, ook het water voor het afwassen. Het pasje voor gebruik van water kun je opladen, maar het resterende bedrag ontvang je niet terug. Helaas kregen we zonder voorafgaande waarschuwing een van de laagste plekken op het veld, waardoor onze voortent na één harde regenbui van 1 uur onder een laag water van 10 cm met modder volstond. De volgende dag wilden we dit bespreken met de campingeigenaar, maar hij vond dit een normale plek en wij hebben de hele dag doorgebracht met het schoonmaken van de vieze boel. Meerdere andere kampeerders zaten met hetzelfde probleem, maar ook zij kregen nul op rekest bij de eigenaar. Alternatieve plekken waren niet meer beschikbaar, dus we zijn gebleven zonder gebruik voortent

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Boerma04-08-2021

Prima!

We verbleven in chalet Martinique. Een prima, complete en nette accommodatie. Ruim, goede bedden en solide meubilair. Pluspunten zijn het schuurtje erbij en de lounchebank. De camping is rustig, mooi gelegen, heeft vriendelijke beheerders en heeft ook genoeg 'groen'. De omgeving biedt meer dan genoeg mogelijkheden voor uitstapjes. Kortom, wij hebben genoten.

• 9Leo Van der Meer09-06-2021

Geweldige vakantie gehad op prachtige camping

Tijdens ons verblijf in een lodge, die van alle gemakken was voorzien, hebben we ontzettend genoten van de rust en ruimte die de camping biedt. Met de centrale ligging in Bakhuizen , ,Gaasterland, zit je in korte tijd in Stavoren, Hindeloopen, en Mirns. Prachtige fietstochten door een mooie streek. Ook een vaartocht met een sloep is aan te raden.

• 7M25-05-2021

Niet heel geweldig voor kinderen

De camping ligt prachtig in het mooie Friesland. Veel water en mooie stadjes in de buurt. De camping is prima maar heeft veel seizoenplaatsen en stacaravans van veelal oudere mensen. Ondanks de leuke speeltuin en binnenspeeltuin (gesloten vanwege corona en dat is begrijpelijk) dus niet heel geschikt voor kinderen. Eigenaren zijn vriendelijk. Sanitair is prima maar betalen (via een pasje) voor heet water vind ik niet meer van deze tijd. Evenals betalen voor WIFI. Wel lekkere broodjes bij het ontbijt en een kleine campingwinkel.

• 6Eetgelegenheden
  • 8vdBos16-05-2021

Fijne rustige familiecamping

Een mooie schone accommodatie met complete inrichting in de chalet Emma. De sfeer is huiselijk en knus. De accommodatie is goed onderhouden en staat op een ruime plek (privacy). Helaas was de elektrische kachel niet voldoende om alle ruimtes warm te houden.Wij gaan vaak naar deze camping omdat het altijd fijn is om er te zijn. Je wordt vriendelijk ontvangen en de camping is lekker rustig. Echt een plek om lekker tot rust te komen met het gezin. Voor onze kinderen (8 en 13) zijn er voldoende speel- en klautertoestellen midden in het bos. Er zijn geiten, paarden en kippen die de kinderen graag voeren.In de omgeving zijn er veel wandelen en fietsroutes om te genieten van het mooi Friese landschap. Je bent op fiets afstand van het strand langs het IJsselmeer. Jammer dat er geen zwembad is, maar de rest aan faciliteiten en de ligging dicht bij het water, compenseren het wel. Wij gaan er zeker weer heen.

• 6Eetgelegenheden

Camping De Wite Burch info