Camping De Wite Burch

Camping De Wite Burch
8,6

106 reviews over Camping De Wite Burch in het Nederlands

Heerlijk ontspannen op de Wite Burch!

Thomas
7-6-2018

Enkele fijne dagen gehad in een huurcaravan op het park. Keurig verzorgd alles en het park is werkelijk een aanrader voor wie Friesland wil bezoeken.

Echte familiecamping

Mariëtte
8-5-2018

Prachtige speeltuinen, zowel buiten als binnen. Kids erg enthousiast.

We verbleven in hele mooie nieuwe logde, van alle gemakken voorzien

Helemaal goed!

Jan de Goede
3-3-2018

Wij hadden een chalet besproken voor de krokusvakantie.Bij aankomst, werd ons een beter te verwarmen onderkomen aangeboden voor dezelfde prijs, in verband met de aangekondigde koude en harde oostenwind. Dat getuigt van betrokkenheid en gastvrijheid. Overigens voelt men zich zeer welkom in het hele Gaasterland !

Goed aan te raden hoor !

Greet
24-10-2017

Het is een zeer nette camping. Wij hebben een vaste plek die zeer ruim is en helemaal voor jezelf. De camping wordt goed onderhouden zeer netjes. De verhuur chalets zijn keurig en ruime plaatsen. Wij vinden het er heerlijk.

Prachtig parkachtig terrein

Peter van de Beek
20-10-2017

Mooi parkachtig terrein. Vooral koop-en huurchalets en een gedeelte is gereserveerd voor toeristich kamperen. De laatste jaren is er een kwaliteitsslag doorgevoerd mbt infrastructuir, horeca en speelvoorzieningen. Prima terrein voor gezinnen met kleine kinderen en senioren. Prachtige omgeving met zowel bos, weiland en water.

Wij komen hier al jaren met veel plezier in een uiterst relaxte omgeving

Fantastisch, heerlijk om er te vertoeven.

Familie Aertssen uit Zeeland
16-10-2017

Het is een prachtige provincie om te fietsen en te wandelen, als je een fietsroute hebt dan kom je op allerlei leuke plekjes en dorpjes, er is van alles te bezien van musea tot leuke boottochtjes op de meren, wij komen al jaren op Camping de Wite Burch mooi gelegen goeie uitval basis naar het IJsselmeer en omstreken, de eigenaren van de Camping zijn vriendelijke mensen staan altijd voor je klaar mooie chalets die wij huren het is een mooie camping voorzien van alle gemakken, goed onderhouden ziet er allemaal netjes en schoon uit, en de rust die er heerst, wij komen er graag en hebben veel zien veranderen op de Camping, misschien ooit nog een zwembad.....Bakhuizen is een klein dorp waar ook leuke activiteiten te doen zijn, je kunt er ook je boodschappen doen en er is een pinautomaat..

Voor ons voelt het als thuiskomen mensen zijn erg ook vriendelijk..

fantastisch

Willie Flink-Dekker
        10-10-2017

Rust, ruimte, mooie camping, heel kindvriendelijk, en de hond (en) zijn welkom.

Mijn kat gaat altijd mee en die geniet ook ...heeft het erg naar zijn zin.

Het is op de Wite Burch heerlijk vertoeven

Familie A & E Meijlink
        30-9-2017

Deze camping is een oase van rust in een gejaagde wereld, de beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam, u kunt hier heerlijk vertoeven, ook aan de kinderen is gedacht een hele mooie speelhal met allerlei leuke speeltoestellen en ook buiten is er voor de kinderen het een en ander, in het hoog seizoen is er zelfs een animatie team die uw kinderen bezig houdt, ook in de avond is er pony rijden voor de kleintjes.

En vergeet niet de “Burch”......lekker eten voor niet duur!! Wij staan hier nu al 19 jaar en willen niet weg, wij genieten nog altijd op de camping en van Friesland een pracht provincie.

Het is zeker een aanrader, doen kom ook genieten.

Heerlijk genieten op de Wite Burch

Fam. Driessen
        18-9-2017

Wij komen al acht jaar op deze camping. Eerst met de tourcaravan en omdat we toch steeds naar de zelfde camping gingen hebben we na een paar jaar een stacaravan gekocht. Inmiddels werd de caravan door het opgroeien van onze kinderen wat te klein. We hebben er lang over nagedacht maar verlopig willen wij niet weg van deze camping. De kinderen en wij hebben het er erg naar hun zin. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Alles is altijd schoon en netjes. De omgeving is prachtig, en vooral de paarden op de camping vallen bij onze dochters goed in de smaak.

We kregen een zeer mooi aanbod van de campingeigenaar waar we dan ook graag op zijn ingegaan. Volgend seizoen zetten wij onze vakanties op de Witte Burch voort in mooie voor ons nieuwe en perfecte caravan.

Mooie plek, prachtige chalets

Jan
        12-9-2017

Wij verbleven deze zomer 2 weken in een nieuwe, luxe chalet van de Wite Burch. Deze chalet had ook een mooie, overdekte veranda, waar je heerlijk kon zitten.

De kinderen konden zich goed vermaken op het park. Er was een animatieteam aanwezig, die op een dag meerdere activiteiten organiseerde. Ook konden de kinderen elke dag op een pony rijden.

We hebben dit park gevonden via christelijke vakantiesite. Dit houdt in dat er van maandag t/m zaterdag activiteiten worden georganiseerd door het animatieteam, het restaurant is op zondag wel geopend.

De omgeving was erg mooi. In de directe omgeving was er veel te doen. Wij zijn hier nog niet uitgekeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wite Burch in Bakhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wite Burch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wite Burch scoort een 8.61 uit 10 op basis van 107 reviews.