Landhuis Het Stolphuis

Landhuis Het Stolphuis
9,3

8 tips over Landhuis Het Stolphuis

MB, 2-6-2015
Makkum is een erg leuk plaatsje. Op het strand is een leuk speel toestel
Ben Tutert, 25-5-2015
Een plek waar je met een bootje je even "Hielke en Sietse Klinkhamer" kunt voelen. Ouwe Seun in Harlingen om bootje te huren, zeker doen. Supermarkt "De Spar, van dhr. Tolsma" vriendelijk, meedenken en helpen. Zeer prettig.
Francis op 't Hoog, 16-5-2015
Zelfs met slecht weer is er voor de kinderen veel ruimte om te spelen op het overdekte binnenterrein met een hele ruimte keus aan speelattributen

We hebben een aantal aanbieders voor Het Stolphuis voor je op een rij gezet:

Fred, 4-5-2015
Rondvaart boot in Harlingen was zeer leuk.
Annemarie Veenstra, 9-3-2015
zeer geschikt voor grote groepen wij waren met 4 gezinnen ieder had zijn eigen appartement
Wilma Sapuletej, 24-10-2014
Wij hebben de boodschappen laten bezorgen door spar Tolsma , zeer vriendelijk en erg klantvriendelijk. Ze komen de boodschappen bezorgen en de flessen of pakken die nog dicht waren kon je weer inleveren. In de buurt veel te doen. het is ook fijn dat elk appartement voorzien is van een douche ruimte en toilet.

fam. Selten, 24-9-2013
Een bijzonder leuke activiteit is fierljeppen, dat kan bijvoorbeeld in het nabijgelegen Ijlst.
S. Dekker, 7-11-2011
Doe ook de speurtocht een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Stolphuis voor je op een rij gezet: