Landhuis Het Stolphuis

Landhuis Het Stolphuis
9,3

52 reviews over Landhuis Het Stolphuis in het Nederlands

Met vrienden

Ons verblijf was fantastisch!

Jolanda
15-7-2018

Heerlijk genoten in een oase van rust.

Een vriendelijk ontvangst in een schoon verblijf waar alles aanwezig was.

Wij hadden een ontbijtje besteld met alles erop en eraan, heerlijk van genoten.

Top huis voor een familie weekend!

Fam. Van Winden
21-6-2018

Mooi groot huis in een rustige omgeving. Perfect voor grote groepen! Gezellige woonkamer en fijn dat er verschillende kamers zijn met aparte badkamers. Veel ruimte voor de kinderen om te spelen en voor de volwassenen om lekker te ontspannen in de sauna (los bij te huren). Ook de verhuurders zijn erg vriendelijk. Het vergeten hoofdkussen werd netjes na gestuurd. Top weekend gehad!

Met onze hele familie voor de 3e keer genoten!

Tanneke namens mijn familie
15-5-2018

Afgelopen week (woe t/m zat) zijn we voor de 3e keer in het Stolphuis in Arum geweest. We hebben met onze familie weer evenveel genoten als de 2 keren daarvoor! De accommodatie is voor ons perfect omdat we graag samen als familie op vakantie zijn maar het ook fijn vinden om ons eigen appartement te hebben met een eigen badkamer. De appartementen zijn eenvoudig, maar functioneel ingericht. En wat we heel belangrijk vinden ze zijn schoon. We zijn met een groep van 24 personen waarvan 13 kinderen in de leeftijd van 2 t/m 15 jaar. Aan de kinderen heb je geen kind, ze kunnen zich heel goed op de binnenspeelplaats of buiten vermaken. Een van de kinderen vroeg dit jaar: kunnen we dit huis niet kopen dan maken we er een familievakantiehuis van :-) De eigenaren zijn gemoedelijk en vriendelijk. Ook kan je er een BBQ huren, dit hebben we ook elk jaar nog gedaan. De gezamenlijke groepsruimte is ook een fijne ruimte waar het goed toeven is.

Fantastisch!

Arina Roelofs
9-5-2018

Goed: aparte appartementen voor gezinnen binnen onze familie. binnenspeelplaats, buiten veel speelruimte, rust rond het Stolphuis, hygiëne was goed, inrichting gezamenlijke huiskamer en keuken was prima, saunahuis is leuk, boerderijdieren binnen handbereik, vriendelijke beheerders, voldoende mogelijkheden voor activiteiten in omgeving.

Klein minpuntje: er loopt een sloot langs het huis; weliswaar langs de woonruimte van beheerder, maar niettemin blijft het opletten met kinderen.

Een prachtig vakantieadres met vele mogelijkheden

Fam. Bramer
3-5-2018

Superschoon en een paradijs voor kinderen

Super .

Henk
15-4-2018

Er is niets verkeerd.

Is aan te raden voor bekende families.

Geweldig..en voor herhaling vatbaar!

Erna van der Vecht
15-4-2018

Zeer gastvrij ontvangst , een perfecte groepsaccomodatie voor een grote groep.

Alles is aanwezig en wat voor ons belangrijk is zijn de goede bedden en dat het schoon is.

Een echte aanrader!

In het Paasweekend een ontzettend leuk verblijf gehad in het Stolphuis met 5 gezinnen, in totaal 23 personen. Het Stolphuis is zeer geschikt voor jong en oud. De groepsruimte is ruim genoeg voor de gezamenlijke maaltijden, om te chillen en gezellig activiteiten te doen. De keuken is ook ruim voorzien van alle benodigdheden, er ontbrak ons niets. De overdekte speelruimte is ideaal voor de kinderen, met allerlei spellen en speelgoed voor jongens en meisjes (groot en klein). De appartementen zijn ideaal ingericht om de grote groep ouders en kinderen te kunnen verdelen. Het gehele huis was uitermate schoon bij aankomst. De eigenaren waren ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Qua geluid was de isolatie ook goed. Buiten en in de appartementen had je geen last van het geluid in de groepsruimte. Ga je voor een superluxe inrichting, dan moet je niet hier zijn. Maar voor een gezellig verblijf zeker wel.

Zeer praktisch ingericht. Er is aan alles gedacht.

Door appartementen veel privacy, waardoor het heel geschikt is voor gezinnen met kleine kinderen.

Mooie ruime binneplaats waar kinderen prachtig kunnen spelen

Veel ruimte om huis.

Zeer gastvrije en vriendelijke beheerders.

Perfecte groepsaccomodatie

Martine
6-6-2017

Zeer ruime groepsaccomodatie. Perfect voor meerdere gezinnen. Veel speelruimte en zelfs een inpandig speelplaats waar gedateerd gebasketbald en getafeltennist kan worden. Ook voor de kleintjes een poppenkast Etc. Wij hebben met onze familie enorm genoten van deze keurige accommodatie met bijzonder aardige gastheer en gastvrouw. In de buurt heerlijk gevaren bij Nauta's botenverhuur met schipper door Franeker en ook hebben wij de kartbaan in Leeuwarden bezocht. Leuk voor klein en groot.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Stolphuis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Het Stolphuis in Arum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Het Stolphuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.