Vakantiehuis Valouwe 3

1 review over Vakantiehuis Valouwe 3 in het Nederlands

Valouwe 3

ingrid
21-9-2017

De bungalow Valouwe 3 in Appelscha is een leuk huisje, klein, maar erg vochtig en muf. Bij ons liet de schoonmaak te wensen over. Omgeving is prachtig, Vlakbij Frenths-Friese wold, veel heide en leuke steden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Valouwe 3 in Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Valouwe 3 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.