Géén boekingskosten
NederlandFrieslandAppelschaVakantieparken AppelschaVakantiepark Roompot Buitenplaats de Hildenberg

Vakantiepark Roompot Buitenplaats de Hildenberg

NederlandFrieslandAppelscha

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Buitenplaats de Hildenberg voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 242 reviews

Contact

242 Reviews over Roompot Buitenplaats de Hildenberg

• 8John de Vries31-08-2022

Mooi en rustig park

Wij hadden een aantal slechte reviews gelezen over huizen die niet goed waren schoongemaakt, gedateerd waren en zelfs schimmel hadden. Gelukkig bleek ons huis een mooi en schoon huis te zijn. Interieur was ook zoals op de foto’s, wij zaten in Zwaai 16. Het park zelf is rustig en mooi gelegen. Niet zo geschikt voor kinderen.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor je reactie John. Fijn om te lezen dat de woning mooi en schoon was. Daar doet onze schoonmaakteam goed zijn best voor. We geven deze pluim door aan hen. Groetjes Elly

• 3Leon06-08-2022

Nooit meer

Boek nooit het huisje koele 34 totale ramp huisje stinkt muf inrichting is van het jaar 0 en alles is smoezelig dit gemeld bij de receptie en die hebben wel gelijk een schoonmaakster geregeld maar de muffe geur blijft hangen in de woning apparatuur is ook aan vervanging toe wij komen hier nooit meer terug in dit huisje totale catastrofe

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 12-08-2022

Allereerst willen we jullie hartelijk bedanken voor jouw review Leon,

We vinden het jammer dat jullie woning niet goed was. Dat is uiteraard absoluut niet de bedoeling. jullie mogen er dan ook vanuit gaan dat we acties zullen uitzetten om zaken als dit In de toekomst te voorkomen.

Hopelijk heb je desondanks genoten en mogen we je snel weer terug ontvangen op een van onze parken. Met gastvriendelijke groetjes, Jennifer

• 10Rob Zuidplas05-05-2022

Schitterend huis, rustig park

Heerlijke midweek doorgebracht op De Hildenberg. Mooi rustig park op een 9 holes golfbaan. Huis (Villa Fore) was zeer ruim, erg mooi en goed onderhouden en schoon. Verwacht hier geen zwembad, animatie team, speeltuinen etc. Dit park heeft alleen receptie met fietsverhuur, restaurant en golfbaan, prima voor ons. Mooie uitvalsbasis voor mountainbiking ( gehuurd bij het vakantiepark naast ons) , Westerbork etc. Zoek je rust en luxe, ga hier dan zeker heen.

• 5Activiteiten
  • 8Fam de Jong19-03-2022

Heerlijk golfweekje in Nederland.

"We voelden ons direct thuis, alles klopte. De aankomst in het park was goed geregeld, de bungalow was gezellig en van alle gemakken voorzien, het park bod precies wat we zochten. Een comfortabele bungalow gecombineerd met een aangenaam potje golf. Weekarrangement was goed geregeld op de golfbaan.”

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Caroline13-11-2021

Heel fijn!

Voor een midweek met fietsen en/of wandelschoenen is de omgeving fantastisch. Ook is een bezoekje aan Stichting Nobilis, museum voor prentkunst, in Fochteloo zeer de moeite waard!

• 8Onderkomen
  • 1Yme09-11-2021

Een huisje met schimmel en niet werkende luxe.

Mijn ouders een weekendje weg met het hele gezin cadeau gedaan, omdat onze moeder 60 is geworden. Het was een drama.

Alle luxe waar je voor betaald werkte niet. Bubbelbad defect. Schimmel in 2 van de 3 badkamers over het plafond en de muren. Wasbak die verstopt is. Sfeerhaard die niet werkt. Sterk verouderd met wat foto's laten zien. Tot overmaat van ramp lekt het water door lekkage bij de cv op zolder bij de lampen naar beneden op de slaapkamer boven. Receptie geeft aan: bedankt voor het melden we zullen het aanpakken. We kunnen niks doen. Vul maar een klachtenformulier in op de website.

Je raadt het al. Tot op de dag van vandaag nog niks gehoord.

Dik betalen voor luxe waar we een weekend niks van hebben gemerkt.

• 1Onderkomen
  • 8P.Marks22-10-2021

Een fantastische locatie.

Buitenplaats De Hildenberg, tevens een golfresort, ligt in een mooie natuurlijke omgeving. Het is omringd met velden waar golf gespeeld kan worden. Wij betrokken Roegte 8. Deze zeer ruime vakantiewoning was opvallend schoon. Super. Het interieur is stijlvol en eigentijds. De woning is voorzien van twee badkamers. Het ligt in Friesland vlakbij Appelscha, nabij de grens met Drenthe. Een verblijf raad ik aan. Ook voor mensen die, zoals ik, geen golf spelen.

• 9Johanna Meijer11-10-2021

Geweldige huisjes

Top verblijf in alles ook mooie omgeving voor fietsen en wandelen winkels dicht in de buurt

• 10Activiteiten
  • 10Erna Brom24-08-2021

Prachtig huisje voorzien van alle gemakken op een prachtige locatie! Makkelijk te bereiken en mooi centraal punt om Friesland, Groningen en Drenthe te ontdekken.

• 9Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 27-08-2021

Bedankt voor je review! Wat een mooi cijfer heb je ons gegeven :).

Heb je nog leuke uitstapjes gemaakt?

Tot de volgende keer!

Groetjes, Aimee

• 10Th. Bulthuis04-05-2021

Uitstekend!

Prima accommodatie en omgeving.

• 10Activiteiten

Roompot, Social Media Marketeer, 05-08-2021

Bedankt voor uw reactie!

Een 10, dat is nog eens een compliment.

Klinkt als een heerlijke vakantie op ons park :-)

Graag tot ziens!

Groetjes, Marit